ایجاد نظام پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات گردشگران در استان زنجان

یکی از برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان‌ زنجان ایجاد نظام پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات گردشگران است.

به گزارش خبرآنلاین؛ یحیی رحمتی ، مدیر کل میراث فرهنگی استان زنجان  به برنامه‌ها و اقدام‌های در دستور کار ستاد خدمات سفر 96 اشاره کرد و گفت: یكی از برنامه‌هایی كه ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها باید در دستور كار خود برای اجرا در طرح تابستانه قرار دهند، ایجاد نظام پاسخگویی مناسب و رسیدگی به شکایات گردشگران و مسافران است.
وی با اشاره به اینکه پیشنهادها و شکایات واصله از مسافران به محض دریافت باید رسیدگی شده و پاسخ داده شوند و تا حصول نتیجه پیگیری شوند، اظهار کرد: در این خصوص رعایت چند نکته حائز اهمیت است. اول این‌که سامانه و سایت اطلاع‌رسانی مشترک بین دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی استان برای ارائه اطلاعات مورد نیاز سفر مسافران راه‌اندازی شود. تشکیل کمیته پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و اختصاص شماره‌ای برای تسهیل ارتباط از دیگر کارهایی است که می‌توان در این خصوص انجام داد.
وی ادامه داد: ارتباط مستمر با سامانه ملی 09629 و ایجاد غرفه رسیدگی به شکایات در مراکز تجمع مسافران به خصوص در پایانه‌ها، ترمینال‌ها، فرودگاه‌ ها، ایستگاه‌ های راه‌ آهن، هتل‌ها، کمپ‌ ها، مراکز تفریحی‌ و جاذبه‌های پرمسافر به نحوی که نمایندگان ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستان به راحتی و سهولت به مسافران و گردشگران خدمات ارائه کنند از دیگر کارهایی است که باید در اولویت اقدامات ستاد قرار گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =