کنسرت «دلشدگان» در تبریز برگزار می شود

کنسرت موسیقی کلاسیک و موسیقی محلی خراسانی با تنظیم جدید توسط گروه «دلشدگان» در تالار استاد صیامی تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، کنسرت موسیقی گروه «دلشدگان» با آواز شهرام آبرومند آذر و سرپرستی «رامین میلانی» روز جمعه ۹ تیر ماه در دو سانس برگزار می شود.
این کنسرت با هنرمندی پیام فرشاد «تنبک»، امیرحسین حجازی «عود»، علی مداح «قیچک آلتو»، امین بیگدلی «بندیر و کوزه» و رامین میلانی «سنتور» برگزار می شود.
کنسرت موسیقی گروه «دلشدگان» ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ روز جمعه ۹ تیرماه سالجاری در تالار استاد صیامی، واقع در سربالایی ولیعصر، برگزار می شود.
«حامد علیپور» در گفتگویی در مورد سابقه ی این گروه، دلشدگان را یکی از پرافتخار ترین گروه های موسیقی ایرانی در کشور عنوان کرد و افزود: گروه موسیقی «دلشدگان»، علاوه بر کسب مقام اول و دوم در جشنواره های موسیقی شهناز و فجر، کنسرت های موفقی در شهرهای بزرگ کشور برگزار نموده و همچنین شرکت در جشنواره های موسیقی خارجی (در کشورهای آلمان و گرجستان) را در کارنامه خود دارد.
وی در خصوص تهیه بلیط این کنسرت خاطر نشان کرد: «بلیط فروشی این اجرا بصورت اینترنتی و تنها از طریق وب سایت www.ebilit.com انجام می پذیرد که امیدوارم مردم هنردوست تبریز از اجرای این گروه خلاق و جوان با همکاری شهرام آبرومند، استقبال خوبی نمایند.»

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =