مهر نوشت: جانشین فرمانده کل ارتش گفت: سربازان اسلام سینه خود را آماج گلوله‌های دشمن می‌کنند تا امنیت را ارزانی ملت خویش نمایند.

 امیر احمدرضا پوردستان جایگاه سربازان در ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار مقدس و محترم توصیف کرد و گفت: لباسی را که شما عزیزان برای دفاع از دین و قرآن پوشیده اید همان لباسی است که پدران و برادران شما در گذشته نه چندان دور برتن کرده و راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و در خون خود غلطیدند تا پرچم ایران در اهتزاز بماند و شما اکنون با پوشیدن آن لباس آماده شده اید هرزمانی که ملت نیاز داشته باشد به فرمان فرماندهی معظم کل قوا در صحنه حاضر شوید و مانند پیشینیان خود و حتی بهتر ایفای وظیفه نمایید.

وی در ادامه با استناد به آیات قرآن کریم افزود: سربازان اسلام به اذن خداوند دژهای محکم و استواری هستند که سینه های خود را آماج گلوله های دشمن می کنند تا امنیت را ارزانی ملت خویش نمایند.

امیر پوردستان همچنین با اشاره به جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن که جوانان را هدف قرار داده است، گفت: با وجود توطئه های دشمن، این جوانان ما هنگام خطر مثل جوانان دهه ۶۰ و بلکه بهتر، از کشور دفاع خواهند کرد.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه حضور در جمع سربازان وظیفه در لحظات واپسین ماه مبارک رمضان را بسیار ارزشمند دانست و افزود: از اینکه در جمع سربازان شریف، با غیرت، متدین و ولایتمدار حضور پیدا کرده ام خداوند را شاکر و سپاسگزارم و به شما عزیزان توصیه می کنم همواره و مانند ماه مبارک رمضان به خودسازی و تزکیه نفس بپردازید.

وی همچنین دل های جوانان را پاک و صاف مانند آئینه توصیف و اضافه کرد: بدلیل صفای دل و پاکی، شما هرچه از خداوند بخواهید اجابت خواهد شد لذا سلامت، زندگی شایسته از خداوند بخواهید.

امیر پوردستان در پایان با استناد به آیه ۵۳ سوره زمر خاطر نشان کرد: همواره باید به رحمت الهی امید داشت و با مراقبت از نفس و انجام حسنات و با انگیزه جبران گناه اگر معصیتی را در گذشته مرتکب شده ایم زمینه آمرزش آن را فراهم آوریم.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680226

برچسب‌ها