به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، در آستانه ی فرا رسیدن عید سعید فطر، دکتر سید خلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران، پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

روز عزیز و خجسته ای را در پیش روی داریم. روزى که هنرمند آسمان و زمین( خداوند منان )، آن روز را از میان دیگر روزها برگزید و به بندگان صالحش اجازه داده تا بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى بجاى آورند.
اینک که ماه عبادت، بندگی و غفران الهی به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک، توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش، آباد کردند.

عید سعید فطر، هدیه ی گران بهایی است از سوی خداوند متعال به مؤمنانی که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن، اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند که حقیقتاً این عید خجسته، روز تولد و شکفتن دوباره ی انسان است.

خداي بزرگ و مهربان را شاکريم که بر خاک نشينان توفيق داد قدر شب هاي قدر را بدانيم و با بيداري و هم نشيني با قرآن از نسيم رحمت الهي، جان را صفا و دل ها را جلا بخشيم.

اینجانب حلول عید سعید فطر، نماد رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت و آرامش الهی را به همه مسلمانان جهان، بویژه استادان گرانقدر، کارمندان شریف و دانشجویان عزیز دانشگاه تبریک گفته، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسالت می نمایم.


دکتر سید خلاق میرنیا
رییس دانشگاه مازندران

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =