خیران می‌توانند با مراجعه به مساجد، حسینیه‌ها، میعادگاه‌های نماز عید سعید فطر و پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد در سطح شهر و روستاها زکات فطره خود را به دست خانواده‌های محروم و نیازمند برسانند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران می‌توانند زکات فطره خود را با مراجعه به یک‌هزار پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد به منظور دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت پرداخت کنند، گفت: مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های کمیته امداد آماده دریافت زکات فطره هستند که نیکوکاران می‌توانند در عید سعید فطر با پرداخت فطره خود بخش مهمی از نیازهای مددجویان را رفع کنند.

وی با اعلام اینکه ۳۵۰ پایگاه ثابت و ۶۵۰ پایگاه سیار کمیته امداد آماده دریافت زکات فطره شهروندان خیر هستند، بیان کرد: از ساعات اولیه عید سعید فطر، پایگاه‌های کمیته امداد آماده دریافت زکات فطره روزه‌داران هستند که موظف هستیم فطریه خیران را در اسرع وقت و در همان روز عید سعید فطر به دست نیازمندان و اقشار آسیب پذیر برسانیم.

توحیدی با اشاره به اینکه علاوه بر پایگاه‌ها، خیران می‌توانند از طریق سامانه آنی پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز زکات فطره خود را پرداخت کنند، افزود: همچنین نیکوکاران می‌توانند زکات فطره خود را با واریز به شماره حساب ۰۱۰۳۸۱۰۳۸۱۰۰۱ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل، در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه خیران بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زکات فطره و کفاره در سال گذشته پرداخت کرده‌اند، اظهار کرد: امید است با یاری شورای زکات استان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، امام جماعات و هیأت امناء مساجد و خیران بتوانیم نقش بسزایی را در رفع مشکلات خانواده‌های محروم و مستضعف ایفا کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده از خانواده‌های تحت حمایت و اولویت بندی نیازهای اساسی آنان وجوهات مردمی را بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌کند، گفت: این امر موجب تسریع و تسهیل در رسیدگی به امور فقرا شده که بر پایه این اطلاعات می‌توانیم در اسرع وقت کمک‌های خیران را به دست مددجویان برسانیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =