در ۶ تیرماه، پربازدیدترین اخبار بیشتر تحت تاثیر تعطیلات عید سعید فطر بود و کمتر اخبار جدی مورد استقبال کاربران خبرآنلاین قرار گرفت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به این جواب این پرسش اختصاص داشت که بالاخره فرمان حمله موشکی به داعش را چه کسی داد؟پاسخ شمخانی در این مورد خواندنی بود. همچنین نقل قولی از فرمانده کل سپاه که گفت: دولت بدون تفنگ توسط دشمنان تحقیر و تسلیم می‌شود، پربازدید بود. نقل قول دیگری از حداد عادل که گفت: برخی حرکات، آتش به اختیاری را زیر سوال نبرد، هم برای کاربران این سرویس جذاب بود.

در سرویس اقتصادی مشخص شد بزرگترین مصرف‌کننده پسته جهان چه کشوری است! در این سرویس گزارشی درباره مظنونین همیشگی یعنی ظریف و زنگنه هم بازدید زیادی داشت. همچنین مخاطبان اخبار اقتصادی دوست داشتند بدانند خرید یک واحد مسکونی کلنگی در تهران چقدر تمام می‌شود؟

در سرویس فرهنگ و هنر موضع‌گیری بازیگر زن درباره شعری که در نماز عید فطر خوانده شد، بازدید زیادی را به خود اختصاص داد. پس از آن، واکنش تند کارگردان «اکسیدان» به بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) هم پربازدید بود و در نهایت حمایت خواننده سرشناس از حسن روحانی در اجرای زنده هم به مزاق مخاطبان خوش آمد.

در سرویس جامعه مشخص شد رساله‌دکترا میثم مطیعی مداح هتاک به رئیس جمهور چیست: "راهکارهای رویارویی با اهانت به معصومان"! همچنین ابلاغ مصوبه لغو روادید بین ایران با روسیه و پرتغال هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس همچنین خبری مبنی بر اینکه وزارت علوم بیش از ۱۶۰ رشته محل کارشناسی ارشد آزاد را تأیید کرد، بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل واکنش وزیر خارجه آلمان به خواسته‌های عربستان از قطر بازدید زیادی داشت و خبری درباره حملۀ تند نشریۀ اماراتی به تماس‌های تلفنی روحانی و امیر قطر هم پربازدید بود. همچنین واکنش ترامپ به حکم دیوان عالی آمریکا مورد توجه مخاطبان بود.

در سرویس آی.تی هم مشخص شد گوشی‌های هوشمند کاربران را خِنگ‌ می‌کند‍!

در سرویس طنز هم عاقبت عجیب خلیل کبابی حساب همه را روشن کرد که پس از دردانه حسن کبابی، نوبت با کیست.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =