ساماندهی 29 رقبه تجاری آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع)

مسلم رضایی پور معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از فعالیت های عمرانی آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان دلفان بازدید کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان،در این بازدید که با حضور محمدی منفرد مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان دلفان انجام شد ، علاوه بر بررسی وضعیت پروژه های عمرانی انجام شده در این امامزاده ، نیاز سنجی زیر ساخت های مورد نیاز این آستان مقدس بررسی شد .
معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام کرد : عملیات احداث و تکمیل زائر سرای طبقه همکف این امامزاده واجب التعظیم با اعتباری بالغ بر 000/000/700/1 ریال ( یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال ) به طور کامل انجام شده و ضمن واگذای به بخش خصوصی و تا قبل از افتتاح رسمی ، به منظور رفاه حال زائران این آستان مقدس در ایام عید سعید فطر ، مورد بهره برداری موقت قرار گرفته است.
رضایی پور ، ساماندهی 29 رقبه تجاری آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) را از دیگر برنامه های این معاونت برشمرد و از افتتاح حسینیه امامزاده ابراهیم (ع) در آینده نزدیک خبر داد.
وی یادآور شد : در راستای بهسازی و مناسب سازی زائرسراهای قدیمی امامزاده ابراهیم (ع) در طبقه زیرین ، عملیات رنگ آمیزی نمای دیوارهای بیرونی و سفیدکاری نمای دیوارهای داخلی و سقف در مدت کوتاهی انجام گرفته و تا چند روز آتی به اتمام خواهد رسید .
تکمیل محوطه سازی به ویژه سنگ فرش کف محوطه و بهسازی و مرمت سرویس بهداشتی این بقعه متبرکه و احداث سپتیک تانک از دیگر برنامه های در دستور کارگرفته اداره کل اوقاف در سال جاری عنوان شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =