توافق لالیگا و جی‌لیگ برای همکاری/ ورود ژاپنی‌ها به اسپانیا

لیگ فوتبال اسپانیا و ژاپن تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لالیگا، سازمان برگزارکننده دو دسته اول لیگ فوتبال اسپانیا، یک قرارداد همکاری با همتای ژاپنی خود، جی-لیگ امضا کرد.
بر اساس این توافق‌نامه که بخشی از برنامه لالیگای اسپانیا برای توسعه بازارهای بین‌المللی است، دو لیگ اسپانیا و ژاپن در زمینه‌های مدیریتی، امنیت ورزشگاه، گسترش فوتبال زنان و مبارزه با جعل با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
از مفاد دیگر این تفاهم‌نامه برگزاری کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی مشترک درباره مدیریت استراتژیک، بازاریابی، کنترل مالی و اداری و همچنین امنیت استادیوم است. علاوه بر آن بحث تاسیس آکادمی برای پرورش استعدادهای جوان در ژاپن و اسپانیا هم در این تفاهم‌نامه مطرح شده است.
خاویر تباس، رییس لالیگا بعد از امضای این تفاهم‌نامه گفت: «جی-لیگ چیزهای زیادی می‌تواند به ما بیاموزد. لیگ ژاپن یک لیگ با استانداردهای پیشرو است و این توافق برای ما بسیار استراتژیک است.»
میتسورو مورای رییس سازمان جی-لیگ هم گفت: «در اسپانیا بیش از نیمی از بازیکنان محصول آکادمی‌های باشگاه‌ها هستند. ژاپن باید از اسپانیا یاد بگیرد که چگونه این آکادمی‌ها را این قدر اثربخش مدیریت می‌کند.»
لالیگای اسپانیا پیش از این نیز قراردادهای همکاری مشابهی با سازمان‌های لیگ هندوراس، کلمبیا، بولیوی، کاستاریکا، ال سالوادور، کنیا، نیجریه، آفریقای جنوبی و اردن امضا کرده بود.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =