کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است: 

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- سلام و خسته نباشید لطفا پیگیر نتایج استخدامی وزارت نیرو و تامین اجتماعی باشید. الان نزدیک 50 روز هست که آزمون دادیم ولی هیچ کسی در مورد زمان اعلام نتایج اصلا اظهارنظری نمی کند. مجری برگزاری آزمون سازمان سنجش است که متاسفانه در این زمینه پاسخگو نیست. چرا باید نتایج یک ازمون استخدامی آنقدر طول بکشد؟؟

- با سلام سال گذشته خبري مبني بر تعلق نگرفتن حق عايله مندي خانمهاي مجرد در برخي از استانها منتشر شد .متاسفانه با اينكه پيگير شديم ولي به نتيجه نرسيديم و مسيولين شانه خالي كردن مانده ايم اگر قانوني است چرا آنقدر تبعيض دارد.

- با سلام در ابتدای سال خبری مبنی بر رفع ممنوعیت انتقال کارمندان به شهر تهران بر اساس برنامه ششم توسعه منتشر شد بر همین اساس وزارت اقتصاد و دارایی از تفویض اختیار به سازمانهای مربوطه در این مورد خبر داد اما بعد از گذشت مدتی دوباره اعلام شد به شیوه سالهای قبل وزارت اقتصاد و سازمان مدیریت در این مورد تصمیم گیری می کنند این در حالی است که برخی پرونده ها نزدیک به یک سال است هنوز تکلیفشان برای انتقال یا عدم انتقال مشخص نشده است.

- با سلام با قطار 334 راه آهن جمهوری اسلامی جهت تعطیلات به مشهد مقدس رفتم . متاسفانه با توجه به قیمت بلیط که 95 هزار تومان تعریف شده بود هیچگونه مناسبتی نداشت ، بسیار کهنه و سیستم تهویه و خنک کننده کار نمی کرد و فاقد سیستم صوتی و تصویری نیز بود هر چند که هنگام خرید بلیط مجهز بودن به این سیستم ها ذکر شده بود .طبیعتاً اعتراض مسافران آغاز و به مرور شدت گرفت که ادرنهایت با درایت و مدیریت خوب و حسن خلق جناب آقای رجب پور مدیر محترم قطار آرامش به قطار باز گشت . اما سوال اینجاست که : چرا شرکتی با این قدمت و اعتبار باید اینگونه با ناوگان فرسوده و بسیار قدیمی در قبال مبلغی به نسبت گران چنان سرویس ضعیفی ارائه دهد ؟

2

آموزش

سلام بنده دانشجوي پزشكي هستم كه اسفند ماه امسال امتحان پيش كارورزي دارم.تاريخ اعلام شده براي اين ازمون ٣ اسفند اعلام شده است.دانشجويان تا نزديكي اين تاريخ هنوز مشغول گذراندن امتحانات و بخش هاي مربوطه هستند لذا تقريبا وقت چنداني به منظور مرور مطالب ٢.٥ سال گذشته نمي ماند در صورتي كه ازموني بسيار مهم براي بعضي افراد هست. سال گذشته هم همين اتفاق افتاده بود كه با دخالت بعضي مسئولين محترم به ١٩ اسفند انتقال يافتالبته اين انتقال ١ هفته قبل از تاريخ اصلي اعلام شد اما دوباره امسال همان اتفاق افتاده. صداي هزاران دانشجوي پزشكي باش كه حتي با ارسال نامه يه مسئولين،پاسخي دريافت نكرده اند و پيگيري جهت تغيير ان به نيمه دوم اسفند و اطلاع رساني هر چه زودتر ان بكنيد.

3

شهری

سلام، در محدوده تجريش چهارراه حسابي ، تنها يك باغ كهنسال باقي مانده است. سال ١٣٧١ در روزنامه  همشهري اعلام شد كه اين باغ به پارك عمومي تبديل مي شود. كاربري ان نيز باغ است. اما پس از ٢٥ سال بلاتكليفي.، اداره ي اوقاف اعلام كرده كه مي خواهد در سي درصد باغ برج باغ بسازد و طبيعتا درختاني كه بيش از ١٥٠ سال قدمت دارد قطع و نابود خواهد شد. متاسفانه هيچكس پاسخگو نيست و در باغ شروع به اقداماتي مخفيانه كرده اند. بارها نامه با امضاي اهالي جمع شده، ولي با كمال تاسف راه خودشان را ميروند كمك كنيد اخرين باغ شميران تاراج نشود.


46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =