مدیرکل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: میزان استفاده از اینترنت بیش از سه ساعت در روز است، که این آمار برای برخی از افراد به بیش از پنج ساعت در روز نیز می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ ناصر صبحی، که در سلسله نشست‌های خانه جوانان همدان با موضوع «جوانان، فضای مجازی و ازدواج» سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: فضای مجازی موقعیت را به فرصت تبدیل کرده است، اما وقتی موقعیت به تهدید تبدیل شود، این خطرناک خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی، دنیای خصوصی ما را با دنیایی عمومی مخلوط می‌ کند و شاید یکی از مهمترین مشکلات فضای مجازی ایجاد تهدید در فضای خصوصی انسان‌ها است.

صبحی با بیان اینکه فضای مجازی روابط اجتماعی ما را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: در سال گذشته از یک‌ هزار و 200 خانواده تحقیق شد که بیش از 70 درصد اعلام کردند تحت تأثیر فضای مجازی قرار دارند.


وی در آخر با اشاره به اینکه در کمیسیون اجتماعی مجلس لایحه تفکیک وزارت ورزش و جوانان مورد تصویب قرار گرفته است، افزود: ایجاد وزارت ورزش و جوانان یک اشتباه استراتژیک بود که دوباره با آغاز به کار دولت دوازدهم به سامان خواهد رسید و سازمان ملی جوانان تشکیل خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =