اختصاص 133 میلیارد ریال برای طرحهای عمرانی شهرداریها

فرهاد عسکری با اشاره به بند و تبصره 6 گفت : براین اساس 133 میلیارد ریال برای پروژه ها و طرحهای مصوب شهرداریها در زمینه مدیریت پسماند ، طرحهای گردشگری و پروژه های زیربنایی و عمرانی برای 54 شهر استان در نظر گرفته شد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،وي افزود : شهرداريهايي كه طرحهاي مصوب در اين سه حوزه دارند مي توانند از اعتبارات بند و تبصره 6 بهره مند شوند .
عسكري تاكيد كرد: از مجموع اعتبارات اختصاص داده شده 10 ميليارد ريال مربوط به گردشگري ، 23 ميليارد ريال مربوط به پروژه هاي پسماند و 100 ميليارد ريال مربوط به پروژه هاي زيرساختي و عمراني مي باشد .
مدير كل شهري استانداري مازندران افزود : در سال گذشته در مجموع 105 ميليارد ريال از محل بند و تبصره 6 در اختيار شهرداريهاي استان قرار گرفت كه اعتبارات امسال افزايش خوبي داشته است .
وي رعايت دستوالعمل تبديل وضعيت پرسنل شهرداري از قراردادي به پيماني را متذكر شد و به آغاز فعاليت اعضاي شوراي شهر دوره پنجم اشاره كرد و گفت : با توجه به جابجايي اعضاي شوراي شهر ، شهرداريها كليه مراحل قانوني و انضباط اداري و اخلاقي را سرلوحه كارهاي خود قرار داده و از بيت المال و حقوق مردم حراست نمايند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =