۱ نفر
۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۱

پول زیاد ؛استرس و فشار کم این بهشت ستاره سرشناسی شده که سال‌های پایانی فوتبالش را در اورلاندو طی می‌کند.

اگر یادتان بیفتد که هشت سال پیش در چنین روزی فقط چند ساعت از ثبت قرارداد کاکا با رئال‌مادرید می‌گذشت، مطمئنا دل‌تان برای او تنگ خواهد شد.

هافبک خوش‌تکنیک برزیلی که اگر مصدومیت‌های پی‌در‌پی در مادرید گریبانش را نمی‌گرفت، بعید نبود که الان همچنان از شماره هشت برنابئو حرف بزنیم. برنده توپ‌طلا در سال ۲۰۰۷ وقتی که در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ به رئال پیوست، حضورش با خرید کریس رونالدو همراه شد. اتفاقی که از نظر خیلی‌ها تاثیر زیادی روی کم‌تر دیده شدن کاکا در مادرید داشت. هافبک سابق میلان بعد از انجام ۱۲۰ بازی برای رئال در جام‌های مختلف و زدن ۲۹ گل در ابتدای فصل ۲۰۱۴ دوباره به جمع روسونری بازگشت.

حضور کاکا در میلان فقط یک فصل طول کشید و او در آغاز فصل ۲۰۱۴-۱۵ به کشورش بازگشت تا برای اورلاندوسیتی بازی کند. او در اولین فصل حضورش در اورلاندو حضور زیادی در این تیم نداشت و خیلی زود به سائوپائولو قرض داده شد. تیمی که کاکا فوتبالش را با پیراهن آن شروع کرده بود.

او همچنین بعد از یک فصل بازی به صورت قرضی برای این تیم، دوباره به اورلاندو برگشت و همچنان در این تیم بازی می‌کند. او در فصل ۲۰۱۶-۱۷ که اورلاندو لیگ ام‌ال‌لس را با رتبه پنجم به پایان رساند، برای تیمش سیزده بار به میدان رفت و روی شش گل تیمش هم با سه گل و سه پاس گل تاثیر مستقیم داشت. این در حالی است که کاکا پنج بازی از بیست بازی اورلاندو در این فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه‌ از دست داد.

هافبک ۳۲ ساله سابق تیم‌های میلان و رئال‌مادرید تا پایان سال ۲۰۱۷ با تیم کنونی‌اش قرارداد دارد. روزهای کاکا در آمریکا خوب می‌گذرد و او محبت زیادی هم از طرفداران اورلاندو دریافت می‌کند. چیزی که این روزها او و اکثر هم سن‌وسال‌هایش مثل پیرلو و لمپارد به آن روی آوردند. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =