استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح انتقال آب بن – بروجن تاکنون ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، قاسم سليماني دشتكي در نشست پيگيري طرح انتقال آب بن - بروجن تأكيد كرد: تلاش مديران چهارمحال و بختياري بهره برداري از اين تا تير ۱۳۹۷ است.
وي افزود: با وجود پيشرفت هاي خوبي كه به تازگي انجام گرفته اما همچنان موانعي وجود داشته كه با همكاري و جديت بيشتر قابل رفع است.
سليماني دشتكي تصريح كرد: براساس مصوبه سفر رئيس جمهوري و هيأت دولت به چهارمحال و بختياري قرار بود اين طرح ظرف سه سال به بهره برداري برسد.
وي بيان داشت: اين در حاليست در سال هاي ابتدايي، بودجه كافي به اين طرح اختصاص داده نشده و اجراي آن با كندي انجام گرفته و از اواخر سال گذشته اين طرح با سرعت بيشتري در حال انجام است.
استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: طرح انتقال آب بن - بروجن از طرح هاي مهم و حياتي استان و از مهمترين دغدغه هاي مسئولان محسوب مي شود.
وي عنوان داشت: شهرهاي بروجن، سفيددشت، فرادنبه و حتي فرخشهر با كمبود آب آشاميدني مواجه شده كه در صورت بهره برداري از اين طرح مشكل تأمين آب بخشي از شهرها و روستاهاي موجود در مسير برطرف مي شود.
سليماني دشتكي اظهار كرد: جذب اعتبار كامل طرح انتقال آب بن - بروجن بايد در اولويت كاري مسئولان مربوطه باشد.
وي ادامه داد: اميدواريم در جذب اعتبارات جديت بيشتري وجود داشته باشد تا بتوان اين طرح را در تير ۱۳۹۷ به بهره برداري رساند.
گفتني است با بهر برداري از طرح انتقال آب بن - بروجن افزون بر ۴۶۰ هزار نفر جمعيت چهارمحال و بختياري از نعمت آب آشاميدني سالم و بهداشتي برخوردار مي شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =