نماینده مردم رشت: کمک‌های مالی که به استقلال و پرسپولیس می‌کنند را به تیم‌های شهرستانی بدهند

خانه ملت نوشت: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به تیم‌های شهرستانی همچون تیم فوتبال سپیدرود رشت آینده موفقیت تیم‌ملی را تضمین می‌کند،چراکه بازیکنان شهرستانی این تیم‌ها هستند که هسته اصلی تیم‌ملی را تشکیل می‌دهند.

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی با اشاره به حضور تیم سپیدرود رشت در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و ضرورت حمایت از این تیم برای باقی ماندن در لیگ برتر گفت:تیم فوتبال سپیدرود،تیمی است که خود من از کودکی با این تیم بزرگ شده ام و عشق به این تیم در خون و رگ مردم رشت جریان دارد و قدیمی های رشت با سپیدرود زندگی کرده اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این تیم طی 2 سال دو کار بسیار بزرگ انجام داد و به لیگ برتر صعود کرد، اخیرا نیز بنده سر تمرینات این تیم که برای حضور در لیگ برتر با انجام مسابقات تدارکاتی آماده می شود ؛حضور پیدا کرده و از نزدیک شاهد تلاش بازکنان وکادر فنی آن بودم که ما نیز برای این تیم در لیگ برتر آرزوی موفقیت می کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت حمایت از تیم های شهرستانی خاطرنشان کرد:متاسفانه تیم های شهرستانی درکشور مظلوم هستند و حمایت نمی شوند درحالی که تیم ملی را تیم ها و بازیکنان شهرستانی می سازند و تیم های تهرانی پرسپولیس و استقلال نیز از تیم های شهرستانی تشکیل شده اند.

30 درصد کمک مالی که به تیم های سرخابی می شود به تیم های شهرستانی نیز اختصاص پیدا کند

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه از وزیر آینده ورزش که هر فردی می خواهد باشد،اگر دکتر سلطانی فر باشد که عملکرد وی را مثبت می دانم و یاهر فرد دیگری، یکی از مواردی که باید در برنامه های خود اعلام کند؛این است که بگوید تیم های شهرستانی دارای کارنامه موفق چه جایی در چتر حمایتی این وزارتخانه دارند و قرار است برای آن ها چه کاری انجام دهد.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد:تیم هایی همچون تیم سپیدرود رشت با حداقل امکانات و بدون هیچ کمکی،بزرگترین کارها را رقم زده اند و در حال حاضر نیازمند حمایت هستند؛چراکه به مقطعی رسیده اند که دیگر قادر نیستند به تنهایی مشکلات خود را برطرف کنند و باید 30 درصد کمک مالی که به تیم های سرخابی می شود،به تیم های شهرستانی نیز اختصاص پیدا کند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =