نخستین آکادمی ملی حرکت روز شنبه ۳۱ تیرماه طی مراسمی در پردیس تئاتر تهران آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین آکادمی ملی حرکت روز شنبه 31 تیرماه طی مراسمی و با اختصاص یک پلاتوی اختصاصی به نام زنده یاد بهرام ریحانی فعالیت خود را در پردیس تئاتر تهران آغاز خواهد کرد.

آکادمی ملی حرکت نخستین فضای تخصصی و دايمی برای همه علاقه‌مندان هنر حرکت معاصر، فیزیکال تئاتر، پرفورمنس آرت و دیگر شاخه‌های هنر بدن و دراماتوژی حرکت است که ایده و طراحی آن توسط یاسر خاسب بازیگر، کارگردان و مسئول گروه بین‌المللی بدن دیوانه به مرحله بهره‌برداری رسید.

فضای در نظر گرفته برای این آکادمی علاوه بر فضای اداری، یک پلاتوی اختصاصی نیز دارد که به نام زنده یاد بهرام ریحانی هنرمند شاخص پانتومیم در ایران نام‌گذاری می‌شود.  

بهرام ریحانی که نام او به سبب اجرای طولانی‌ترین پانتومیم جهان (از تهران تا اصفهان) و اجرا بر قله دماوند در کتاب گینس نیز ثبت شده است در سال 93 پس از طی یک سال مبارزه با بیماری سرطان و همزمان با اجرای نمایش «بی لالا» در تالار حافظ درگذشت.

مراسم افتتاح نخستین آکادمی ملی حرکت روز شنبه 31 تیرماه در ساعت 19 و در پردیس تئاتر تهران با حضور اساتید، هنرمندان و هنرجویان شاخه های مختلف هنر حرکت برگزار خواهد شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =