از باز شدن پای رستم قاسمی به پرونده مجرم نفتی تا فاز نهایی انتخاب شهردار تهران/ پربازدیدهای ۲۸ تیر

در ۲۸ تیر، شورای شهر تهران، وارد فاز نهایی انتخاب شهردار شد و نامزدهای فصل آخر این انتخابات مشخص شدند. این خبر پربازدیدترین موضوع اجتماعی بود.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به پس‌لرزه‌ توهین تند یک‌فرمانده نیروی‌انتظامی به نمایندگان اختصاص داشت. پس از آن، تشریح بزرگ‌ترین گناه رژیم محمدرضا پهلوی از نگاه رهبر انقلاب بازدید زیادی داشت و نعمتی هم در نقل قول پربازدیدی گفت: لاریجانی، وزیری به روحانی پیشنهاد نداده اما ۲ نفر را از حضور در کابینه منع کرده است.

در سرویس اقتصادی اعلام شد که پای رستم قاسمی به پرونده مجرم نفتی باز شده است. همچنین در این سرویس مردم اظهارنظر کردند چرا اولویت متولدین دهه ۷۰ اول کار و بعد تحصیل است؟ همچنین در این سرویس قیمت آپارتمانهای80متری در نقاط مختلف تهران بازدیدکننده زیادی داشت.

پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگ و هنر این بود که حبیب‌الله کاسه‌ساز درگذشت. بعد از آن، مردم خواستند بدانند حقوق‌های نجومی در بی‌بی‌سی به چه کسانی می‌رسد؟ همچنین در این سرویس اعلام شد خواننده سرشناس مجبور به ترک توییتر شده است.

در سرویس جامعه پربازدیدترین خبر این بود که ۷ گزینه نهایی شهرداری تهران مشخص شدند و بلافاصله پس از آن هم مردم خواستند بدانند ۷ گزینه نهایی شهرداری تهران چه سوابقی دارند؟ همچنین در مطلب پربازدید سوم مخاطبان نظر دادند کدام‌یک از این ۷نفر برای شهرداری تهران مناسب‌ترند؟

در سرویس بین الملل لقب پربازدیدترین مطلب اعتراف فتح‌الله گولن پس از گذشت ماهها از کودتای ترکیه اختصاص داشت. همچنین در این سرویس خبر اعدام‌های علنی در کر‌ه‌شمالی به جرم سرقت و تماشای تلویزیون کره‌‌جنوبی مخاطب زیادی داشت و از آمریکا هم خبر رسید  لغو "اوباماکر" نیز با مخالفت جمهوریخواهان شکست خورد!

لو رفتن حضور تتلو در قهوه‌خانه ضرغامی! هم بازدید زیادی را در سرویس طنز به جا گذاشت.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =