۲ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲

حداقل حقوق سال جاری 930 هزار تومان است ولی 150 هزارتومان هم بابت بن و 40 هزار تومان هم بابت حق مسکن به آن اضافه می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: من روانشناس هستم و از طریق کلینیکی که مشغول کار هستم بیمه شدم، بماند که من دوسال هست اینجا شاغلم اما ۱ سال هست من را بیمه کردند.... مسئله الان این است که تا سال قبل رئیس کلینیک می گفتند ۲۸۰ هزار تومان هست که از این مبلغ ۱۰۰ تومن را ایشان می دادند و ۱۸۰ تومان را من، چند روز پیش متوجه شدم که از فروردین ماه امسال ۲۰۰ تومن از حقوق من کم کردن اما بیمه رو پرداخت نکردند و  اعلام کردند که حق بیمه امسال ماهانه ۳۴۸ هزار تومان است  جریمه ای هم نشده بابت دیرکرد... خواستم بپرسم افزایش حق بیمه امسال چقدر است. 

در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: حداقل حقوق سال جاری 930 هزار تومان است ولی 150 هزارتومان هم بابت بن و 40 هزار تومان هم بابت حق مسکن به آن اضافه می شود که جمع آن مشمول کسر حق بیمه است. کل حق بیمه 30 درصد حقوق است که 23 درصد آن سهم کارفرما و 7 درصد آن سهم بیمه شده است که از حقوق کارگر کسر می شود.

 

46232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی عطار IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    0 0
    با سلام طبق مصوبه وزارت کار بن یکصدو ده هزار تومان و حق مسکن چهل هزار تومان است که جمه ان یکصدو پنجاه هزار تومان به حداقل حقوق اضافه می شود . در خبر شما کل بن 150000 تومان درج شده که خواهشمندیم اصلاح فرمایید.