کنسرت پرواز همای و ارکستر سمفونیک پرواز با حضور رهبر ایتالیایی، سه شب در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت پرواز همای و ارکستر سمفونیک پرواز به رهبری انریکو جرولا برای یک شب دیگر تمدید شد تا این خواننده طی سه شب در تاریخ‌های چهارم، پنجم و ششم مرداد در کاخ نیاوران روی صحنه برود.

همای درباره اجرایش در کاخ نیاوران گفت: «از اینکه بعد از این همه سال به کاخ نیاوران برمی‌گردم، خوشحالم، خاطرات زیادى از آنجا دارم؛ آغاز شهرت من از آنجا بود و آغاز خیلى از دردسر‌ها هم.»

این خواننده در این کنسرت ضمن رونمایی از قطعات و ساخته‌های جدیدش که مانند همیشه خود کار آهنگسازی، شعر و تنطیم آن را انجام داده است، شماری از قطعات آشنایش را طی 120 دقیقه برای مخاطبان اجرا می‌کند.

«پناه بلندى و پستى»، «بى کَس به زبان فارسى و آذرى»، «زبان نگاه سروده استاد ابتهاج»، «دیوانه‌ترى»، «شیرین لبى به فارسى و آذرى»، «عیب رندان مکن اى زاهد پاکیزه سرشت»، «بى من مخور شراب»،‌ «مجنون شیدا»، «همنوازى نى و دیجیریدو»، «از ره بدر شدم»، «گلدوزى»، «لولیوشانِ مست»، «اى میهن»، «سرزمین بیکران»، «اوسوله میو ایتالیایی»، «ل دننا موبیله ایتالیایى و گیلکى»، «پاستورللو باروک» و «کنسرتو ویلون ساخته مونتى» قعطعاتی هستند که ارکستر پرواز و گروه مستان در کاخ نیاوران اجرا می‌کنند.

رهبری ارکستر سمفونیک پرواز را در این کنسرت، انریکو جرولا ایتالیایی بر عهده خواهد داشت. پرواز همای و گروه مستان پیشتر با اریکو جرولا در تورهای آمریکا و اروپا و ایران همکاری داشته‌اند.

میلاد علی‌پور (تار)، مسلم علی‌پور (کمانچه)، محمد نوذری (سنتور)، پاشا هنجی (نی)، و محمد اکبر امین‌پور اعضای گروه مستان را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =