برانکو: بزرگترین پاداش ما پیروزی است/اخراج علیپور درست نبود

سرمربی تیم پرسپولیس در کتفرانس خبری پس از بازی مقابل فولاد حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در اولین گام در لیگ هفدهم با نتیجه 2-0 از سد فولاد بگذرد. پس از پایان این مسابقه برانکو ایوانکویچ در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد بازی صحبت کرد.

برانکو در ابتدا گفت:« همه ما خوشحالیم. به بازیکنانم بابت این برد تبریک می گویم. همچنین از هوادارانمان هم ممنونم که ما را تشویق کردند و پس از بازی با ما شادی کردند. این نتیجه بزرگترین پاداش و جایزه ماست.» 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:« همیشه اولین بازی سخت ترین بازی است. دو فصل گذشته هم بازی های ابتدایی ما سخت بودند اما ما امشب نشان دادیم که روند فصل پیش را ادامه خواهیم داد. »

برانکو در خصوص اخراج علیپور گفت:« سبک بازی ما به گونه ای است که هجوم می بریم و درگیر می شویم اما هرگز اینگونه نبوده که بازی حریف را تخریب کنیم. به نظرم هیچ کدام از کارت های علیپور درست نبودند و او نباید اخراج می شد.» 

ایوانکویچ ادامه داد:« مهم این است که در هر بازی پیروز شویم. مثل اتفاقی که امشب افتاد و توانستیم قاطعانه ببریم. موضوع بی اهمیت این است که چه کسی گل می زند. ما دوست داریم که همه بازیکنان بتوانند گل بزنند. این فلسفه بازی ماست که بتوانیم حمله کنیم و گل بزنیم و برنده شویم.» 

سرمربی کروات سرخ ها گفت:« من هیچگاه در مورد داوری صحبت نکرده ام. به بازیکنانم هم گفته ام که این کار را نکنند. به هر حال باید پذیرفت که داور هم اشتباه می کند. فکر می کنم جدای از کارت های علیپور که درست نبود، داور یک پنالتی هم روی امیری اعلام نکرد.»

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =