مهر نوشت: رسانه های عربی از حمله نیروهای یمنی به یک ناو اماراتی در سواحل المخاء خبر دادند.

به گزارش العهد، نیروهای ارتش یمن در ادامه دفاع در برابر تجاوزات ائتلاف تجاوز به یمن به سرکردگی عربستان سعودی، یک ناو امارات را در سواحل المخاء هدف قرار دادند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد. این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از ۱۲هزار یمنی و زخمی شدن دهها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

در نتیجه تجاوز سعودی ها به یمن، شهروندان این کشور به ویژه کودکان از کمبود مواد غذایی و سوء تغذیه و انواع بیماری های مهلک همچون وبا رنج می برند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
    0 0
    از قیام یمانی در صنعا چه خبر؟ رساندن امار قتل و کشتار مردم در یمن به امار سوریه تلاش زیادی نیاز دارد .اگر قحطی سراسری در یمن صحت دارد هزینه تسلیحات پیشرفته ارتش شمال یمن در این فقیرترین کشور عرب چگونه تامین می شود؟
  • ایرانی A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
    1 1
    دمشون گرم تا میتونید این کشورک امارات رو بچزونید که حقشه سالهاست که این کشورک پیدا و پنهان در عمل به کشور ما اعلان جنگ داده از لابی کردن بر ضد ایران در امریکا تا همکاریهای پنهانی اطلاعاتی با اسراییل بر ضد ایران , زیر جلی ام داره هسته ای میشه با ساحت نیروگاه هسته ای .به جرات میتوان گفت که دشمنی امارات اگه از عربستان بیشتر نباشه کمتر نیست و یه جورایی اسراییل عرباست واسه ایران