همه چیز در مورد بزرگترین «مبارزه هزار سوم»

در آینده‌ای نه‌چندان دور، بزرگ‌ترین مسابقه بوکس هزار سوم برگزار خواهد شد.

نوید صراف: می‌خواهید آنرا «مبارزه هزاره سوم» بنامید یا به آن به چشم رقابتی نفرت‌انگیز و غیرانسانی نگاه کنید اما آنچه ما می‌توانیم به شما اطمینان بدهیم این‌ست که این مبارزه، به طور قطع در لاس‌وگاس انجام خواهد شد. مبارزه‌ای میان یکی از برترین بوکسورهای تاریخ جهان یعنی فلوید می‌وِدرِ بازنشسته و بزرگترین ستاره «مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی» (UFC) یعنی کانر مک‌گریگور.

بسیاری از هواداران و کارشناسان سعی کردند برای این مبارزه، یک نام خاص انتخاب کنند اما هیچکدام موفق نشدند لقب شایسته‌ای برای چنین مبارزه بزرگی پیشنهاد دهند. بله، ما شاهد رقابت یک بوکسور با رکورد 49 برد و بدون شکست با مبارزی خواهیم بود که تاکنون سابقه حضور در یک مسابقه رسمی بوکس را نداشته.

این مسابقه چه زمانی انجام خواهد شد؟

خب احتمالاً با خواندن این مقدمه، کنجکاو شده‌اید تا این مسابقه را تماشا کنید. برای کمک به شما می‌گوییم که این جدال روز شنبه 26 آگوست (4 شهریور)، در تی‌موبایل آرنا (T-Mobile arena) لاس‌وگاس شروع خواهد شد. با توجه به فاصله زمانی آمریکا با ایران، این دیدار در ساعات بامداد روز یک‌شنبه به وقت تهران، قابل تماشا خواهد بود.

آشنایی بیشتر با دو مبارز

فلوید می‌وِدر در سال 2015 با رکورد 0-49 پیروزی، از رقابت‌های حرفه‌ای بوکس اعلام بازنشستگی کرد. از او به عنوان یکی از برترین بوکسورهای تاریخ جهان یاد می‌شود که در فاز دفاعی بسیار مستحکم و ضربات هجومی‌اش به همراه تحرک بالا، همچون مرگ، هولناک است. پیروزی در این دیدار می‌تواند او را با رکورد 50 پیروزی در دسته سنگین وزن، بالاتر از راکی مارسیانو (با رکورد 0-49) قرار دهد.

در سوی دیگر، کانر مک‌گریگور ایرلندی قرار دارد که قهرمانی در دسته سبک وزن و نیمه سنگین را در کارنامه می‌بیند. او به خاطر ضربات مرگ‌بار و سهمگیم‌اش که موجب ناک‌اوت‌های مکرر رقیبان‌اش شده، زبان‌زد خاص و عام است. کانر در رینگ بسیار با تحرک است و رقص پاهایش، حریفان را دچار سردرگمی می‌کند.

کری‌خوانی‌های مبارزین

فلوید می‌ودر در اولین کنفرانس خبری این جدال گفت: «برای من مهم نیست که رقابت در رینگ بوکس باشد یا قفس مبارزه نهایی. هر کسی که مقابلم قرار بگیرد، دهانش را سرویس می‌کنم.»

کانر مک‌گریگور در جواب این جمله گفت: «پیرمرد، تو بیش از 20 سال است که کسی را ناک‌اوت نکرده‌ای! تو دیگر حتی قادر نیستی لباس‌ات را به تنهایی بر تن کنی. حرف‌های من را به خاطر داشته باشید، روز 26 آگوست پاهای کوچک‌ات، آن سر کوچک‌ات، و آن بدن زیزه میزه‌ات را طی 4 راند، به خوبی خُرد خواهم کرد و در انتها آنچیزی که لایقش هستی یعنی ناک‌اوت را به تو اهدا خواهم کرد.»

 

 

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
    6 0
    هزاره سوم؟ یعنی تو هزارسال همچین مسابقه ای برگزار نمیشه؟ اینا همه حقه های تبلیغاتیه