رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: رسیدگی به مناطق محروم از وظایف ذاتی همه دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، خلیل جنامی در جلسه روانسازی و تسهیل در اعطای اشتراک به متقاضیانی که سالها از خدمات محروم هستند، که با حضور جلیل مختار«نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی» و همه دستگاه های خدمات رسان آبادان در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انتظار است که مسئولان برای حل مشکلات مناطق مختلف کنارهم بنشینید و مسائل را حل و فصل کنند و از فعالیت های جزیره ای پرهیز شود.

وی افزود: مطالبات مردم منطقه مانند امنیت، آب، بهداشت، عبور و مرور و ... حق شهروندی است و باید در مسیر تحقق آنها تلاش ویژه ای صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه شهر را ضروری برشمرد و عنوان کرد: رسیدگی به مناطق محروم شهر از اولویت های اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان است و همچنین رسیدگی به مناطق محروم از وظایف ذاتی همه دستگاه های اجرایی است.

جنامی با تاکید بر لزوم توجه به عمران مناطق محروم، ابراز کرد: بارها شخصا از مناطق محروم آبادان بازدید کرده و خواستار رسیدگی بیشتر به این مناطق شده ام.

به گزارش خبرآنلاین، در این جلسه مشکلات متقاضیانی که سالها از دریافت خدماتی همچون اشتراک آب، برق و گاز محروم هستند، با تعامل و یافتن راه حل بین دستگاه های مربوطه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر آبادان، رفع شد.

انتهای پیام/

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =