جمعه 3 آذر 1396
جمعه 13 مرداد 1396 - 10:15:51 چاپ

مارک زاکربرگ مؤسس فیس‌بوک کاندید ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌شود؟

فناوری اطلاعات > اینترنت - مارک زاکربرگ موسس و مدیر فیس‌بوک، رئیس استراتژیک هیلاری کلینتون در مبارزات انتخاباتی 2016 را به استخدام خود درآورد.

 

به گزارش خبرآنلاین، نیوزویک دراین‌باره نوشت: با ورود «جوئل بننسون» به فیس‌بوک، یک دو جین از دموکراتها بدین ترتیب در تیم رهبری فیس‌بوک گرد هم آمده تا احتمالا وی را در مبارزات انتخاباتی 2020 هدایت کنند.

بننسون تحت نام «گروه استراتژی بننسون» برای موسسه خیریه همسر زاکربرگ نقش مشاوره خواهد داشت. موسسه خیریه زاکربرگ و همسرش روی موضوعاتی مانند اصلاحات در قوه قضاییه آمریکا، مشکلات آموزشی در آمریکا، خانه دارشدن شهروندان آمریکایی و عدالت قضایی کار می کند، از بننسون برای تعیین و تبیین استراتژی‌های خود کمک خواهد گرفت.

بدین ترتیب بننسون در کنار مدیر کمپین انتخاباتی اوباما در سال 2008 یعنی دیوید پلوف و «امی دادلی» مشاورسابق ارتباطات سناتور تیم کاین؛ می توانند کمپین انتخاباتی 2020 زاکربرگ برای انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا را کلید بزنند.

به گفته کارشناسان سیاسی، مسافرت‌های ایالتی و تورهای سیاسی ماه جولای زاکربرگ و اظهارات وی درباره سیاست های تغییرات آب و هوایی و حمله به ترامپ می تواند تست خوبی برای کاندید شدن وی در انتخابات 2020 باشد.

5656

 

کلید واژه‌ها : فیس بوک -
مطالب مرتبط
18 دیدگاه
  • بی نام
    جمعه 13 مرداد 1396 - 10:40:40
    پاسخ
    42 5

    گزینه خوبی علیه ترامپ هست و رای هم می اره. واسه همینه باهاش لجه و تو ملاقات های ترامپ و رهبران ای تی شرکت نمی کنه و معاون خودشو می فرسته.مردم ه دوستش دارن

    • بی نام
      جمعه 13 مرداد 1396 - 11:22:19
      16 51

      حالا برای ما ایرانی ها چه فرقی داره؟یانکی یانکی است دیگر همه شون معتقد هستند ایران حق داشتن توان دفاعی متعارف هم نداردیانکی پرست ها منفی بزنید دشمنان ایران و ایرانی و بی غیرت های نسبت به ایران.

    • بی نام
      جمعه 13 مرداد 1396 - 12:55:16
      17 2

      بی نام دوم هرچی که لایق خودت بود و اینجا نوشتی.امروز دستمال دستت نبود کامنت گذاشتی؟ راستی از کاسبی تحریم چه خبر؟ اوضاع کساد شده نه؟ خبرآنلاین لطفا در جواب توهین این فرد منتشر کن.

    • بی نام
      جمعه 13 مرداد 1396 - 14:07:05
      9 1

      من نه امریکایی هستم نه طرفدار حکومت امریکا ولی دیگه دست از سر من یکی بردارید دوست دارم بروم یکجای دنیا ارام باشم از دست شما

    • بی نام
      یکشنبه 15 مرداد 1396 - 17:18:04
      1 0

      اين بي نام دوم كاملا با خودشم درگيره قبل از اينكه كسي حرف بزنه پيش داوري ميكنه منفي ميده منفي ميگيره ، عزيزم مثبت دوست داري ؟؟؟؟

  • بی نام
    جمعه 13 مرداد 1396 - 10:43:53
    پاسخ
    4 39

    خدا به خیر کنه. زاکربرگ یه یهودیه و خدا میدونه یهودیهای امریکا باز چه فکری تو سرشونه؟

    • بی نام
      جمعه 13 مرداد 1396 - 18:27:23
      12 2

      زک یکی از شریفترین های زمینه

  • بی نام
    جمعه 13 مرداد 1396 - 11:40:44
    پاسخ
    9 2

    تهر چی سلبریتی و آدم معروفه برای رئیس جمهوری آمریکا اعلام آمادگی میکنه

  • بی نام
    جمعه 13 مرداد 1396 - 11:49:13
    پاسخ
    19 5

    بهترین گزینه است

  • ابوالفضل
    جمعه 13 مرداد 1396 - 12:44:09
    پاسخ
    1 8

    بعد از اوباما قحطی اومده؟

  • حسن
    جمعه 13 مرداد 1396 - 12:55:18
    پاسخ
    0 14

    زاکربرگ چه ربطی به سیاست دارهوالا یه سایت دوستیابی از بچه های رشته علوم کامپیوتر دزدید باهاش معروف شد.الانم با پول همون فیسبوک ،اینستاگرام و واتساپ رو خریده.باز ترامپ واسه پولش زحمت کشیده بود.آمریکا داره کجا میره.

    • نودل
      شنبه 14 مرداد 1396 - 01:22:32
      5 0

      فکر میکنی تو بیزینس ترامپ از زاکربرگ بهتره ؟ ترامپ نصف زاکربرگ هوش نداره اینا با هم قابل مقایسه نیستن

    • بی نام
      یکشنبه 15 مرداد 1396 - 17:20:37
      4 0

      اين استدلالت مثل اينه كه بگي نيوتن مگه كاري كرد يه سيب افتاد رو سرش جاذبه رو كشف كردم.

  • بی نام
    جمعه 13 مرداد 1396 - 14:15:58
    پاسخ
    2 1

    نفاق تمومه

  • بی نام
    جمعه 13 مرداد 1396 - 14:56:54
    پاسخ
    9 1

    ضرب المثل جدید در آمریکا: وقتی ترامپ بتونه رییس جمهور بشه چرا من نتونم

    • بی نام
      شنبه 14 مرداد 1396 - 11:01:07
      5 0

      چه ضرب‌المثل بومی آشنایی

  • بی نام
    جمعه 13 مرداد 1396 - 14:57:08
    پاسخ
    0 13

    با توجه به علاقه وافر ایشان نسبت به هوش مصنوعی انتخاب این فرد تهدیدی برای نسل بشر به شمار می رود.

  • الکس
    جمعه 13 مرداد 1396 - 16:17:38
    پاسخ
    1 11

    حتی یک در صد هم به این بچه نمیاد رئیس جمهور شه...بیل گیتس بگی یه چیزی...

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x