شهردار سنندج: کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو تقویت زیرساخت‌های ورزشی است

شهردار سنندج با بیان اینکه احداث اماکن ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است، گفت: تقویت زیرساخت‌های ورزشی سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین از سنندج، منوچهر فخری در مراسم اختتامه سومین المپیاد ورزشی محلات سنندج، اظهار کرد: ورزش یکی از با اهمیت‌ترین مقوله‌ای است که باید به صورت علمی و با برنامه‌ریزی مناسب در جهت ترویج و اشاعه آن در جامعه اقدام کرد.

وی افزود: ورزش نقش بسزایی در ارتقاء سطح شادابی روح و روان و جسم انسان دارد بنابراین از طریق ترویج ورزش می‌توان جامعه‌ای بانشاط و باطراوت پرورش داد.

شهردار سنندج با بیان اینکه اینکه احداث اماکن ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است، گفت: تقویت زیرساخت‌های ورزشی سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

وی تاکید کرد: استفاد از تجربیات پیشکسوتان ورزشی در آموزش و مدیریت ورزش می‌تواند در معرفی و شناخت پدیده‌های ورزشی تاثیرگذار باشد.

فخری عنوان کرد: خوشبختانه شهرداری و شورای شهر در چند سال اخیر همواره از برنامه‌های ورزشی و کمک به تیم‌های ورزشی حمایت کافی را انجام داده است.

وی افزود: اجرای چنین برنامه‌ هایی که مورد استقبال خوب ورزشکاران و شهروندان قرار گرفته است در آینده هم تداوم خواهد داشت.

در ادامه این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر سنندج از برگزارکنندگان این المپیاد ورزشی تقدیر و تشکر کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر به عنوان دو نهاد مردمی از ورزش و برنامه‌های ورزشی حمایت لازم را خواهد داشت.

جلال شریعتی بیان کرد: احداث اماکن ورزشی تنها وظیفه یک دستگاه خاص نیست و باید تمامی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به امر ورزش به عنوان یک اولویت مهم بپردازند.

وی گفت: حمایت از ورزشکاران در راستای کسب عناوین ملی و بین المللی باید با جدیت فراوان پیگیری شود و در جهت حمایت از قهرمانان ورزشی باید زمینه اشتغال ورزشکاران هم فراهم شود.

در این مراسم باشکوه و جذاب علاوه بر تجلیل ازت یم‌ها و نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی محلات گروه نمایش خم روین و گروه موسیقی با خوانندگی سعدالله نصیری به اجرای برنامه پرداختند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =