معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از اجرای طرح خرید کتاب از مولفین ، و ناشرین استان در ٦ ماهه ی اول سال جاری خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، شیرزاد بسطامی با اعلام این خبر ، گفت : ناشرین و مولفین استان تا پایان شهریور ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را جهت خرید و اجرای طرح حمایت از فعالان حوزه ی چاپ و نشر به واحد انتشارات اداره کل ارائه نمایند .

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که کتاب های تجدید چاپ شده و کمک آموزشی در اولویت خرید قرار نمی گیرند ، به برشمردن سایر شرایط و ضوابط این طرح پرداخت و افزود : کتابهای چاپ اول ناشران استانی که بیش از یک سال از انتشارشان نگذشته و کتابهایی که ناشر آن غیر بومی است ، اما موضوع آنها مرتبط با استان لرستان بوده و یا نویسنده ی آن ساکن استان است در اولویت طرح خرید کتاب قرار دارند .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سپس با اعلام اینکه هایت خرید ، مجاز به خریداری کتاب های ناشران غیر بومی نیست ، تصریح کرد : در سال های گذشته این طرح در طول سال فقط یک بار صورت می پذیرفت ، اما در سال جاری به دنبال این هستیم که طرح خرید کتاب از ناشرین و مولفین استان را در دو مرحله ی ٦ ماهه ی اول و دوم سال به اجرا در آوریم .

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =