سرمربی تیم ملی ایران بعد از حضور در جلسه‌ای با محمدرضا ساکت، روبروی خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش که در پایان مرخصی خود روز گذشته به تهران بازگشته بود، امروز با حضور در دفتر سرپرست دبیرکل در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی گفت: همه چیز به صورت نرم و خوب رو به جلو می رود. کار بازیکنان را از نزدیک مشاهده می کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

او در ادامه درباره بازی با کره جنوبی گفت: سعی می کنیم عملکرد کره را به صورت ریز بررسی کنیم. آنها مربی خود را عوض کرده اند و نگرش متفاوتی را پیاده خواهند کرد. بسیار مثبت و جدی هستیم و خود را برای دیدار با آنها آماده می کنیم. مطمئنا می خواهیم بهترین نتیجه لازم را همراه با بهترین عملکرد داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی درباره دعوت از بازیکنان جدید ادامه داد: همیشه این امکان وجود دارد. باید این را در نظر بگیریم شاکله اصلی تیم ما تمرینات زیادی را در کنار هم داشته اند. باید تصمیماتی بگیریم که تداوم داشته باشد و از بازیکنانی استفاده کنیم که تجربه بین المللی بیشتری داشته باشند.

او درباره اضافه شدن لژیونرها تاکید کرد: برای من منطقی به نظر نمی آید که بازیکنان لژیونر را به ایران بیاورم. آنها مستقیما به کره می آیند. احتمالا 23 یا 24 بازیکن دعوت خواهند شد.
سرمربی تیم ملی درباره بازی های دوستانه وهمچنین مذاکره با لهستان گفت: روی دو تا گزینه کار می کنیم. بازی با روسیه قطعی شده است. روی گزینه دوم هم کار می کنیم. برای نوامبر و مارچ سال آینده برنامه هایی داریم و مذاکراتی انجام داده ایم. من هیچ مذاکره ای با لهستان نداشتم و خبر ندارم.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =