محمدصادق حسنی، نماینده رشت به عنوان موافق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دفاع از برنامه های علی ربیعی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین حسنی در بخشی از دفاع خود  تاکید کرد:« برای 4 سال آینده وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه خوبی ارائه داده است.»

  در ادامه اهم توضیحات محمدصادق حسنی، نماینده رشت در دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دولت دوزادهم آمده است:

*امروز بازنشستگان فولاد در کنار مجلس تجمع نمی‌کنند و از اعتصابات کارگری خبری نیست.

*کارگردان فیلم ماجرای نیمروز در توضیح موضوعی فیلم گفت: «می خواستم به مردم ایران بگویم نعمت امنیت همیشه در ایران نبوده است. ناامنی در دهه 60 تمام کشور را فراگرفته بود.» جوانان انقلابی امنیت را به ما هدیه دادند که دکتر ربیعی از همان نسل است. خود را در دهه 60 برای برقراری امنیت در جا به جای ایران به آب و آتش زد و امروز برای برقراری امنیت اجتماعی یا همان تامین اجتماعی شب ها در وزارتخانه می خوابد.

*وزارت رفاه دولت تدبیر و امید یارانه نزدیک به 4 میلیون نفر را حذف کرد که باید تعداد بیشتری حذف می شدند ولی باید به آن نمره قبولی داد یا خیر؟

*وضعیت بازنشستگان مورد شرمندگی همه ما مسئولان است اما عملکرد 4 سال قبل را با هشت سال قبل آن مقایسه کنید.

*حداقل دستمزد کارگران بیش از تورم افزایش یافته است.

*امروز مددجویان بهزیتی راضی ترند یا سال  92؟

روند رشد تولید ناخالص داخلی کشور نشان می دهد که در سال 91 کشور در پایین ترین میزان از رشد اقتصادی رسید. این رشد در سال 93 به 3 درصد و در سال 95 به بالای 7 درصد رسید.

*در دوره‌های نهم و دهم منابع درآمدی بالای کشور به جای سرمایه گذاری به هزینه‌های جاری اختصاص یافت. در آن دوره ۸۰ درصد درآمد دولت صرف هزینه‌های جاری شد و از سویی تاثیر اشتغالی سرمایه گذاری قدری زمان‌بر است. در سال ۸۴ جمعیت شاغل کشور ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بود که در سال ۹۱ به ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر کاهش یافت و امسال به ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.

*آقای ربیعی برای چهار سال آینده برنامه کاملی ارائه کرده و در این برنامه اشتغال فراگیر و مشارکت همه دستگاه‌ها را پیش بینی کرده است. 

 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    1 0
    طوری گفته شبها میمونه سرکار کسی ندونه فکر میکنه از فرط خستگی روی میزش سرش را گذاشته خوابیده رو پرونده های باز شده با همون کت و شلوار کارش رفاهیاتی که نه وزرا بلکه مدیران سطح پایین کشور از قبیل اتومبیل های متعدد برای کارهای شخصی و اداری و خانوادگی و مسافرت بهترین اماکن مسکونی در بهترین جای شهر بهترین حقوق و پاداش و حق ماموریت بهترین خدمات درمانی دارند که ما یک هزارم ان را نداریم