ایسنا نوشت: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: خواست ما این بود که در انتخابات، رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که پابه‌پای رهبری حرکت کند.

سیدحسین مرعشی امروز در جمع اعضای شورای حزب کارگزاران استان گیلان گفت: در بحث کارهای تشکیلاتی ما چند اتفاق خوشایند افتاده که باعث ارتقای فعالیت‌های حزب خواهد شد، یکی راه‌اندازی هفته‌نامه سازندگی است که فضای خوبی را برای هم‌اندیشی و هم‌فکری اعضا فراهم آورده است. 

وی ادامه داد: دیگری مساله سایت حزب است که به صورت آنلاین در حال فعالیت است. اتفاق دیگر نیز برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اعضای حزب است که هر دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره سالانه برای ما از اولویت خاصی برخوردار است و می‌خواهیم که این کنگره هر ساله در استان‌ها برگزار شود.

مرعشی همچنین اظهار کرد: این اتفاقات در درون حزب کارگزاران افتاده و ما در مسائل بیرون‌حزبی نگاهی پررنگ به جبهه اصلاحات داریم و معتقدیم که نه حزب ما بلکه هیچ حزب دیگری به تنهایی دارای مخاطب کافی نیست تا بتواند در جریان سیاسی کشور تاثیرگذار باشد و اگر ما هماهنگ با جبهه اصلاحات حرکت کنیم قطعا پیشرفت خواهیم کرد و این امری بود که در انتخابات ۹۲ و ۹۴ و حتی ۹۶ شاهد آن بودیم.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی افزود: ما با افتخار می‌توانیم بگوییم که در انتخابات ریاست‌جمهوری هر کاری را که برای پیروزی دکتر روحانی باید انجام می‌دادیم قاطعانه انجام دادیم. خواست ما این بود که رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که نه‌تنها در تقابل با رهبری نباشد بلکه پابه‌پای رهبری حرکت کند.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =