مهر نوشت: در راستای اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج، از متقاضیان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه ناهماهنگی در اجرای اینطرح، مراتب را به صورت کتبی به بانک مرکزی ارسال کنند.

به نقل از بانک مرکزی، تاکنون شبکه بانکی در راستای اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج همراهی و مساعدت لازم را با متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به عمل آورده است؛ اما با این حال در برخی موارد شکایاتی از سوی متقاضیان مطرح شده است، که در این باره از هم وطنان تقاضا می شود مراتب را به صورت کتبی و با ارایه اطلاعات شامل نام وکد ملی متقاضی، آدرس، نام شعبه مراجعه شده و شماره تماس متقاضی به شماره تلفن های ۲۲۲۵۷۰۶۰ و۲۹۹۵۴۲۶۱ فکس کنند تا حداکثر ظرف یک هفته، نسبت به بررسی و اطلاع رسانی به متقاضی اقدام شود.

بانک مرکزی به منظور کاهش صف دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با همکاری ۱۱ بانک، طرح ضربتی اعطای وام ازدواج را از ابتدای مردادماه سال جاری کلید زده است که امید است با اجرای این طرح تا پایان شهریور ماه، تعداد افراد در صف به حداقل ممکن کاهش یابد.

در این طرح، بانک های ملی ایران، صادرات ایران، تجارت، ملت، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون، قرض الحسنه مهر ایران و صندوق قرض الحسنه پارسیان مشارکت دارند.

 

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    0 0
    قابل توجه اون عزیزانی که میگن تحریمها اثر نداشته و...اینم از وضعیت این شرکت الباته شرکت زاگرس خودش هم شرکت خیلی منظیمی نیست ولی تحریمها هم بی اثر نبوده و نیست
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    0 0
    ﻛﻠﻦ اﻳﺮاﻧﻲ ﺧﺳﺘﻪ,اﺳﺖ.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    0 0
    بلوفه ، ایرلاینهای دیگه عاشقانه منتظر اجرایی کردن این تصمیم شما هستند. مردم بدونن تمام ایرلاینهای ایران وابستگی شدید به پروازهای مشهدشون دارن چون هیچ مسیر شلوغ تر و در تمام مدت سال تر و از همه جای کشور تر ، از این مسیر در کشور نیست. کیش هم در رتبه بعدی قرار میگیره البته بطور فصلی.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    0 0
    باید به ازای تعداد مسافران و مقدار ساعتی که وقتشان در هر پرواز زاگرس تلف شده تمامی مسئولان هواپیمایی زاگرس بازداشت و زندانی بشن.
  • بدون نام ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
    0 0
    زاگرس مزخرف ترين شركت هواپيمايي ايرانه. اگه مشكل كمبود قطعه و ... هست براي همه هست. به درك. پروازهاشون به همه جا رو متوقف كنن. مگه قحطي اومده!