طرح درمانی رایگان در پارک شریعتی خرم‌آباد

جانشین حوزه مقاومت کربلا سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت :طرح درمانی رایگان ویژه گرامیداشت شهید محسن حججی از یکم شهریور ماه در پارک شریعتی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرانلاین لرستان . پاسدار محسن ابراهیمی «جانشین حوزه مقاومت کربلا سپاه ناحیه خرم‌آباد» گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهید محسن حججی، از 1 تا 7 شهریور ماه سال جاری، حوزه مقاومت کربلا با همکاری بسیج جامعه پزشکان و چند دستگاه اجرایی استان و شهرستان، طرح درمانی رایگان شهید حججی را در پارک شریعتی خرم‌آباد برگزار می‌کند.

ابراهیمی افزود: در این طرح سعی شده تا با برپایی چادرهای اسکان موقت، خدمات درمانی رایگان را به مسافران تابستانی و عموم مردم خرم‌آباد ارائه کنیم و امیدواریم که با انجام این اقدامات، رفاه درمانی عموم مراجعه کنندگان را فراهم آوریم.

جانشین حوزه مقاومت کربلا تصریح کرد: این طرح شامل کمپ ویزیت پزشکی، خونگیری، تزریقات و پانسمان، آتشنشانی، هلال احمر و اورژانس 115 رایگان است که با همکاری ادارات مرتبط و شهرداری خرم‌آباد، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در محل پارک شریعتی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

ابراهیمی تاکید کرد: در خصوص اجرای این طرح خداپسندانه، اسلامی، انسانی و عام‌المنفعه، مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف قول همکاری و مساعدت دادند که برخی از آنان تا این لحظه به تعهدات صددرصدی خود عمل نکرده‌اند، لذا از همین طریق درخواست می‌کنیم که در این امر ما را یاری و همراهی کنند.

پاسدار ابراهیمی در پایان گفت: به مسافران تابستانی که قصد سفر به خرم‌آباد را دارند و به همه هم‌استانی‌ها و همشهریان عزیز پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات طرح درمانی رایگان ویژه گرامیداشت شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهید والانمقام محسن حججی بهره‌مند شوند و ما را از دعای خیر خود محروم نفرمایند.
گفتنی‌است، طرح درمانی رایگان « شهید محسن حججی» از یکم تا هفتم شهریور ماه سال جاری، در محل پارک شریعتی خرم‌آباد « مکان نمایشگاه مالگه بهاری » برگزار خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =