جمعه 31 شهریور 1396
دوشنبه 30 مرداد 1396 - 14:13:22 چاپ

وزیر ارتباطات: برای رفع فیلتر توئیتر تلاش می‌کنیم

فناوری اطلاعات > ارتباطات - ایلنا نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلترینگ توئیتر گفت: فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است.

محمد جواد آذری جهرمی  درباره رفع فیلتر شبکه اجتماعی توئیتر با بیان اینکه وزارت ارتباطات این شبکه را فیلتر نکرده است که بخواهد رفع فیلتر کند، گفت: این‌که بگوییم ما می‌توانیم توئیتر را رفع فیلتر کنیم، درست نیست. نهادی که تصمیم گرفته این شبکه اجتماعی فیلتر باشد، بنابر یک ملاحظاتی این کار را انجام داده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم ادامه داد: من هم از توئیتر استفاده می‌کنم این شبکه اجتماعی ابزار مناسبی برای دیپلماسی عمومی، برقراری ارتباط با مردم دنیا و اظهارنظر درباره موضوعات مختلف است.

جهرمی خاطرنشان کرد: اینکه ما رسانه خودمان را محدود به تلگرام کنیم که فقط جامعه داخلی از آن استفاده می‌کنند، استراتژی خوب و مناسبی نیست.

او در ادامه افزود:‌ واقعیت این است که فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است.

جهرمی در خاتمه تشریح کرد:‌ باید درباره این موضوع (رفع فیلتر توئیتر) مذاکره و صحبت کنیم ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در این زمینه به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.

5656

 

9 دیدگاه
  • بدون نام
    دوشنبه 30 مرداد 1396 - 14:33:47
    پاسخ
    5 3

    خدا پدرتو بيامرزه يك مسوول با صداقت گفت من هم از توييتر استفاده مي كنم... يعني ما هم متوجه اين تناقض هستيم اما خب ديگه دستور از جاي ديگه است

  • بی نام
    دوشنبه 30 مرداد 1396 - 15:32:15
    پاسخ
    2 5

    رفع فیلتر شبکه های اجتماعی برای من اهمیتی نداره مشکلات دیگه ای داریم بهتره به اونها بپردازیم تا اینکه مشکل مون بشه شبکه اجتماعی و فیلترش

  • بی نام
    دوشنبه 30 مرداد 1396 - 15:56:08
    پاسخ
    4 0

    ایضاً فیسبوک

  • بی نام
    دوشنبه 30 مرداد 1396 - 16:19:40
    پاسخ
    7 2

    « فیلترینگ توئیتر مربوط به حوزه امنیت ملیست » عذر بدتر از گناه ، امنیت برای شماها یا برای مردم ؟؟؟؟

    • بی نام
      سه شنبه 31 مرداد 1396 - 23:30:04
      0 3

      امنیت ملی مربوط به همه است.

    • بی نام
      چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 07:44:06
      0 0

      بینام جان امنیت مال همه است الان کشورهای دیگه دنیا زامبیا بهشون حمله کردن با فیلتر نکردن تویتر ؟

  • شهروند
    دوشنبه 30 مرداد 1396 - 16:43:05
    پاسخ
    3 0

    بهتر است اول کاری وعده هایی ندهید که از اراده تان خارج است بهترین کاری که شما میتوانید انجام دهید افزایش سرعت اینترنت و کاهش تعرفه ها ست . ما خودمان مشکل فیلترینگ را حل میکنیم البته با کمک حاجی وی پی ان .

  • بی نام
    دوشنبه 30 مرداد 1396 - 17:28:55
    پاسخ
    6 1

    فیلتر باشه ورود بهش امن تره فیلتر نباشه همه چیز از سرورهای شما رد می شه و دیگه اونم که مردم می دونن چی می شه.لطفا با همون روند فیلترینگ ادامه بدهید ما هیچ مشکلی باهاش نداریم.

  • بی نام
    دوشنبه 30 مرداد 1396 - 17:46:27
    پاسخ
    8 0

    عجیبه مردم سالاریمون عجیبه. به کسانی رای دادیم که حتی نمیتونن توئیتر رو رفع فیلتر کنن. وای به مسائل بزرگتر. پس برای چی رای میدیم؟

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x