دکتر مرتضی بهشتی در یادداشت جدید خود نقدی بر اظهارات اخیر آقای رحیم‌پورازغدی در خصوص مسخ انقلاب داشته است.

این حقوقدان در مطلب خود نوشته است: در فضای مجازی دیدم جمله‌ای از آقای رحیم‌پورازغدی نقل شده است در خصوص مسخ انقلاب و گفته اند: «کسانی که به دنبال مسخ انقلاب هستند، عده‌ای جاسوس و بعضی الاغ و بعضی دیگر روباه هستند » تصور می کنم منظور شما از مسخ انقلاب؛ «صورت برگردانیدن به زشتی» بوده باشد و نگران این هستید که جاسوسان و الاغ ها و روباه ها چهره نیکوی انقلاب را به زشتی نشان دهند.

وی می افزاید: هیچ‌گاه نخواسته‌اید هراس خود را این‌گونه دنبال کنید که چه اتفاقی افتاده است که عموم مردم تحت تاثیر افکار انسان‌های پلید قرارمی‌گیرند و به قول شما مسخ می‌شوند؟ یادمان نرفته است که پیش از انقلاب گفته می‌شد: اگر شبکه‌ای از تلویزیون در اختیار ما باشد با استفاده از حقیقت اسلام و بیان مبانی دینی ایران را آباد می‌کنیم و... حدود چهل سال است که انواع تریبون های رسمی و رسانه‌های مکتوب و صوتی و دیداری به زبان‌های مختلف به ستایش انقلاب و دستاوردهای آن مشغول هستند مگر ممکن است که انقلاب نتواند روشنگر دل ها و افکار مخاطبان خود شود؟

متن کامل این یادداشت را اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    0 0
    مشکل همین افرادی هستن که صاحب مناسب کلیدی هستن و از درون به نظام ضربه می زنن البته علت ناراحتی شما رو از شنیدن این حقایق درک نمی کنم؟ چه اصراری دارید که به مردم گفته بشه همه خوبن؟