ایرنا نوشت: ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد: هفته آینده همزمان با عید قربان و برگزاری نماز این عید بزرگ مسلمانان، نمازجمعه برگزار نمی شود.

نماز این هفته جمعه تهران همچون هفته های گذشته با حضور پرشور مردم مومن تهران در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.
در داخل مجموعه مصلای امام خمینی (ره) به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی یک نمایشگاه عرضه کتاب ویژه نمازگزاران برپا شده بود.
در این نمایشگاه نمازگزاران می توانستند انواع کتاب های مذهبی و فرهنگی را با 20 درصد تخفیف خریداری کنند.

دیدار نمازگزاران با جانبازان آسایشگاه امام خمینی (ره)
به همت یکی از هیات‎های مذهبی شهر تهران پس از پایان برگزاری نماز جمعه تعدادی از نمازگزاران با حضور در آسایشگاه امام خمینی (ره) با جمعی از جانبازان این آسایشگاه دیدارمی کنند.

یکی از مسئولان این هیات مذهبی گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان و خانواده آنها پس از پایان نمازجمعه به دیدار جمعی از جانبازان آسایشگاه امام خمینی (ره) می رویم. تلاش خواهیم کرد این طرح دیدار نمازگزاران با جانبازان را در هفته های آینده نیز اجرایی کنیم.

طرح اهدا 110 جهیزیه به نوعروسان شهر تهران
به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری ستاد نمازجمعه تهران طرح اهدا 110 جهیزیه به نوعروسان شهر تهران در مصلای امام خمینی (ره) و در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته تهران اجرا شد. نمازگزاران بصورت نقدی و غیر نقدی در این طرح مشارکت کردند.

همچنین برپایی غرفه هایی برای کمک به نیازمندان و مردم مظلوم یمن و توزیع نشریه حیات طیبه از دیگر حاشیه های نمازجمعه این هفته تهران بود.

عید قربان نمازجمعه برگزار نمی شود
ستاد نمازجمعه تهران اعلام کرد که با توجه به برگزاری نماز عید سعید قربان در روز جمعه نماز هفته آینده برگزار نمی شود.

در این اطلاعیه اعلام شد که درهای مصلای امام خمینی (ره) در روز جمعه از ساعت 6:30 باز و مراسم و نماز عید سعید قربان از ساعت 7 صبح جمعه هفته آینده در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

همچنین ستاد نمازجمعه تهران در اطلاعیه دیگری اعلام کرد که از نیمه دوم شهریورماه نماز عبادی و سیاسی جمعه تهران تا پایان آبان ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =