یکشنبه 28 آبان 1396
شنبه 4 شهریور 1396 - 11:11:35 چاپ

اگر از کم‌فروشی اینترنت شکایت دارید اینجا بنویسید

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - وزیر جدید ارتباطات دستور داده است تا شکایات مردم از کم‌فروشی اینترنت رسانه‌ای شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، سال‌هاست کاربران ایرانی با این مشکل دست و پنجه نرم کرده و وزارت ارتباطات نیز با حواله دادن مردم به سامانه 195 و ... آن را از سر خود باز کرده است.

اما آذری جهرمی روز جمعه در خراسان رضوی گفت:" مردم از کم‌فروشی اینترنتی گلایه دارند و به همین جهت باید تنظیم مقررات در استان‌ها نیز فعال شود و شکایات مردم را دریافت کند."

بد نیست کاربران خبرآنلاین نیز اگر گله‌ای از اپراتورها دارند در ذیل همین خبر در بخش نظرات آن را درج کرده تا بتوانیم آن را رسانه‌ای کرده و به گوش وزیر برسانیم.

 

 

5656

 

211 دیدگاه
  • mohseni
    شنبه 4 شهریور 1396 - 11:21:31
    پاسخ
    347 2

    این چیزا مسخرس.هیچ جای دنیا حجم فروشی صورت نمیگیره .کسانی که دارن تصمیم میگیرن به اصطلاح واسه حمایت از مصرف کننده خودشون عضو هیات مدیره ی شرکتهای بزرگ اینترنتی هستن.فک کنم این اینترنتی که ما داریم مجانی هم.ارزش استفاده نداره

    • ترانه
      شنبه 4 شهریور 1396 - 12:55:56
      151 6

      وزیری که خود از اینترنت استفاده نمیکنه اگه استفاده میکرد این شعارها را نمیداد .

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 12:57:41
      17 97

      اینترنت خیلی خوبه.سرعت اینترنت من پایین بود زنگ زدم به پشتیبانی اون شرکت .............. خوشبختی فقط یه احساسه حتی تو پراید 🚗🚕🚓

    • حمید
      شنبه 4 شهریور 1396 - 13:11:27
      174 2

      میتونید یک سفر بروید عتبات عالیات هم منو دعا کنید هم از اینترنت هتل محل اقامت استفاده کنید بعد میفهمید که اینترنت کشور جنگ زده عراق با کشور با امنیت ایران چه فرقی میکنه باورتون میشه سرعت دانلود توی عراق ۸ مگ در ثانیه است .

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 13:11:28
      156 1

      اولا هیچ کجا اینترنت حجمی فروخته نمیشه ثانیا سرعت و قطعی ها و...همه مشخص هست و نیاز به این اداها نداره مردم دیگه چرا باید شکایت کنن؟ مساله مشخصه فروش نباید حجمی باشد قیمتها نباید تا این حد بالا باشد سرعت نباید کم شود و فیلترینگ تا این حد نباید وجود داشته باشد اینکه بیاییم برا رد گم کردن بگیم شکایت کنید من رسیدگی می کنم برا مخفی کردن اینه که وزیری هستم که کار امنیتی انجام میدادم و بهم هیچ اعتمادی نیست میام و این داستانها رو درمیارم که رد گم کنم. اگر راست میگی قیمت رو بیار پایین اینترنت رو از حال حجمی خارج کن همین خودش کلی از مشکلات رو رفع میکنه نظارت باید از طرف خودتون باشه شبکه رو باید تست کنید سرعت رو بسنجید و...نه اینکه این داستانها رو بسازید وزیر قبلی هم هر روز ادعای تخفیف داشت چی شد؟

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 15:29:48
      88 0

      هیچ کجا دنیا استفاده از سرور خارجی دو برابر محاسبه نمیشود که در کشور ما محاسبه میشود با وجود نبود سرور داخلی

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 15:53:15
      58 1

      فقط باید اینترنت نامحدود با حداق سرعت بالای 5 مگ و قیمت پایین به مردم بدهند بروید تعرفه های شرکت های غربی را ببنید واقعا گریه اتان می گیرد گه این چه وضعی است که در داخل داریم.

    • sajad
      شنبه 4 شهریور 1396 - 16:46:43
      60 4

      اينترنت ايرانسل بدون هيچ دانلودي ٣ گيگ تو كمتر از يه هفته تموم ميشه معلوم نيس حجم بسته و چجوري حساب ميكنن

    • بی نام
      یکشنبه 5 شهریور 1396 - 23:05:25
      16 0

      همراه اول بسته ی ۴ گیگ میفروشه دوگیگ شبانه رو چه مصرف کنی چه نکنی تموم میشه بیخودی

    • محمد
      دوشنبه 6 شهریور 1396 - 12:14:04
      9 0

      کافیه میزان درآمد مردم سایر کشورها رو نسبت به هزینه اینترنتشون نگاه کنید تا بفهمید گران فروشی و کم فروشی و دزدی یعنی چی.وزیر عزیز شما هنوز اول راهید.اینقدر صاحبان قدرت به شما فشار وارد کنند که جرات همین حرف زدن تو رسانه هارو هم نداشته باشید و هر چب بگن بگید چشم.

    • sam
      دوشنبه 6 شهریور 1396 - 18:57:54
      9 0

      سلام به هموطنای عزیزم , فقط خواستم بگم اینترنت ما توی آمریکا هم محدودیت داره البته نه ۳ یا ۵ گیگ بلکه ۱۰۰۰ گیگ اگه تموم شه برای هر ۱۰۰ گیگ باید چند دلاری اضافه بدی .

    • بی نام
      سه شنبه 7 شهریور 1396 - 08:30:27
      4 0

      مخابرات دزده

    • بی نام
      سه شنبه 7 شهریور 1396 - 15:22:18
      2 1

      جنابی که توی امریکا هستی اینترنت در ایران ححمی فروخته میشود وسقف 1000 گیگ یا 100 گیگ ندارد مثلا 5 گیگ در ماه داری. اینترنتی که شما داری عملا نامحدوده چون 1000 گیگ رو کسی در ماه نمیتونه مصرف کنه 1000 گیگ در یک ماه فرضا دانلود کنی هاردت پر میشه انلاین هم نهایتا روزی 3 گیگ استفاده کنی نهایتش در ماه 100 گیگ هم نمیشه پس 1000 گیگ عملا نامحدوده. برای خود من مصرف ماهیانه 50 گیگ هم نامحدود محسوب میشه چون تا 50 گیگ در ماه نمیتونم مصرف کنم. بدون ویدئو و فیلم و..مصرف من حدود 10 گیگ در ماه هست اگر بخام چند ویدوی خبری هر روز ببینم مصرفم بالا میره لذا 1000 گیگ عملا اینترنت نامحدود است دوست عزیز مثل این میماند که بهت بگن در این جاده نهایت سرعت 500 کیلومتره ولی ماشینت سرعتش نهایت 300 باشه پس نامحدوده

  • محمد
    شنبه 4 شهریور 1396 - 11:21:51
    پاسخ
    177 0

    تجربه شکایت به سازمان تنظیم کاری است بیهوده و عبث . قبلا انجام شده و می بینیم که هنوز شکایت وجود دارد و انها هم می گویند کسی شکایتی نکرده. مشکل این است که اغلب کارمندهای سازمان تنظیم در اپراتورهای اینترنتی سهام دارند و شریک هستند و هسچ وقت زیرآب خودشان را نمی زنند. بهتر است سازمان مستقل مردم نهاد تشکیل شود تا معلوم شود بالاخره آپدیت موبایل است که حجم خوری می کند یا دستکاری حجم توسط اپراتورها؟ بقیه موارد خود بخود حل می شود جناب وزیر

    • خادمی
      شنبه 4 شهریور 1396 - 12:57:37
      69 1

      جناب وزیر خودتون میتونید امتحان کنید .

    • سید محسن
      شنبه 4 شهریور 1396 - 13:03:46
      88 2

      وَیْلٌ لِلْمُطَفِّفِینَ...وای بر کم فروشان.

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 13:23:55
      57 1

      موافقم مشکل اینه که افرادی که باید تصمیم بگیرند که اینترنت حجمی برداشته بشه خودشون ذینفع هستند و این تصمیم به ضرر خودشون میشه لذا نمیان علیه خودشون وارد عمل بشن ضمن اینکه این وزیر هم احتمالا از طرف مالک شرکت مخابرات به کابینه تحمیل شده و نمیاد علیه سود خودش وارد عمل بشه یه گرد و خاکی میکنه بعد ول میشه میره پی کارش یا اینکه میاد فرمول جدبید درست میکنه و عملا اینترنت ما رو گرانتر میکنه اگر یادتون باشه یه ماه پیش فرمول جدید قیمت اومده بود که مثلا اینترنت رو غیر حجمی کنن هم حجمی بود هم گرانتر لذا مطمئن باشید این وزیره چون وزیر مالک مخابرات هست باید سود اون رو تامین کنه و کاری برای کاربرها نخواهد کرد اقدامات نمایشی اما انجام خواهد داد که سابقه ...خودش رو بپوشونه ولی بی فایده است.

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 11:24:19
    پاسخ
    121 2

    داد از دست کافو نوری انحصاری مخابرات در حد فاجعه ست

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 23:02:01
      18 7

      دوستان حق دارند گله کنند چون بدترین و گرونترین اینتزنت دنیا رو داریم. دوستان یه نکته مهم. اگر از تلفن و یا لپتاپ برای اینترنت استفاده میکنید توجه کنید که وقتی شما بروزرسانی برنامه هاتون توی گوشی روشن باشه واتوماتیک انجام بشه و یا اپدیت های ویندوزهای 8و 10 بصورت اتوماتیک در لپتاپ و کامپیوترتون روشن باشه حجم خیلی زیادی رو مصرف میکنن. یعنی شما 10گیگ اینترنت میخرید و بعد از مصرف 7گیگ میبینید تموم شده. شما اگر 4تا گوشی اندروید و یه لپتاپ به اینترنتتون وصل باشه و همه اینا بصورت دیفالت و پیشفرض بروزرسانی هاشون روشن باشه بدونید که یه قسمتی از حجم گم شده تون مربوط به این بروز رسانی ها هست که میتونید به تنظیمات گوشی و لپتاپ برید و این بروزرسانی ها رو ببندید و به دیگران و افراد خانواده هم بگید که ببندن

    • بی نام
      یکشنبه 5 شهریور 1396 - 13:18:10
      29 0

      آپدیت شدن برنامه ها حق مردمه و اینترنت اگر حجمی نباشه این مشکلات هم حل میشه آپدیت شدن مهمه و همه جای دنیا برنامه ها باز هستند که اپدیت شوند . مشکل اینترنت محدود است

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 11:25:37
    پاسخ
    171 4

    آقای وزیر زمان پوپولیست بازی گذشته/ مشکل را واقعی حل کنید بدون اینکه رسانه ای کنید. گوش مافیای اینترنت را بکنید همه چیز درست می شود / البته آن وقت باید گوش خیلی از افراد نزدیک را بکنید

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 13:29:48
      40 0

      صورت مشکل این است که اینترنت حجمی رو مردم قبول ندارند عملا بلا استفاده است و سریعا تمام میشود قیمت و تعرفه هم بسیار گرانه اینکه بیایید اینترنت داخلی را هم رایگاه کنید فایده نداره چون اکثر ترافیک مردم اینترنت خارجی است احتمال میدم بخواهید که اینترنت خارجی را گران کنید و اینترنت داخلی را نامحدود کنید این کار به ضرر مردم هست اگر مردم از اینترنت خارجی استفاده نمی کنند چرا اون رو نامحدود نمی کنید؟ این دیگه سوال کردن نداره اقدام کنید مثل همه کشورهای دیگه اینترنت نامحدود ارزان مردم نیاز دارند. اگر هم میخواهید حجمی بفروشید هر گیگ اینترنت 100 تا تک تومن باید باشه که مردم بتونن حجم مورد نیاز خودشون رو بخرن بیش از 100 تومن یا 1000 ریال برا هر گیگ گرانه یا جمیش کن هر گیگ 100 تومن یا 50 تومن یا نامحدود

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 11:32:07
    پاسخ
    85 7

    قضیه ی اتمام ترافیک اینترنت مخابرات که شده قضیه ی کشتی گرفتن حسن یزدانی . هنوز نجنبیده میگه : و تماااااام و ضربه فنی میشی. واقعا کسی هست که حس نکنه ترافیکش خیلی زود تموم میشه و شک نکنه که داره سرش کلاه میره؟ وقتی با مخابرات هم تماس میگیری و اعتراض میکنی حواله میدن به دیدن ریز جزئیات که اونم راحت میشه طوری برنامه ریزی و دستکاری کرد که کم فروشی رو توجیه کنه و دست ما هم جایی بند نیس.

  • کاربر شاتل
    شنبه 4 شهریور 1396 - 11:34:48
    پاسخ
    86 2

    من کاربر اینترنت خانگی شاتل هستم. در تیرماه امسال مکررا و به طور واضح اینترنت خانگی من با افت سرعت مواجه شد و زمانی که درخواست بررسی خط را به شاتل ارسال کردم، پس از بررسی که در انتهای هر ماه انجام می شود اعلام کردند که هیچگونه افت سرعتی مشاهده نشده است. این رفتار بسیار عجیب بود برای من چون کاملا مشخص بود که اینترنت من افت سرعت داشته در تیر ماه. تشکر

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 13:03:27
      48 2

      دقیقا این مشکل رو من با صبانت دارم که سرعت به قدری افت میکنه که برای باز کردن یک صفحه باید زمان زیادی معطل بشم با پشتیبانی تماس گرفتم میگن مشکلی نیست شما خطتون تا فلان قدر سرعت جواب میده در حالی که این خط تلفن من به طور مستقل برای اینترنت هست و حتی گوشی تلفن هم بهش وصل نیست

    • م ر
      شنبه 4 شهریور 1396 - 14:12:03
      4 36

      بیا آسیاتک ارزونتره و مطمئن

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 11:44:45
    پاسخ
    78 7

    من هم اینترنت موبایل همراه اول و داشتم و هم ایرانسل. همراه اول کاملا زود تموم می شه بدون اینکه کاری کنی. ایرانسل بهتره و در ضمن حجمت در گزارش روی اپلیکیشن اش دقیقتره. اما به هر حال کمی باگ داره. همراه اول کلاه برداره و بدون کنتور

    • نصف‌جهان
      شنبه 4 شهریور 1396 - 13:59:50
      43 0

      هردوکلاهبردارن. وقتی یه پیام بت میدن وبعدش شارژتوبه بهانه‌ی لغونکردن کم‌میکنن یعنی کلاهبرداری.مثل این میمونه من هرروزازحساب شماپول بردارم وبگم‌نگفتی برندار.من اگه یه اپراتور درست وفراگیربیادحتمن هردوسیم‌کارتمومیندازم توسطل آشغال.

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 20:10:46
      31 0

      همه‌ی این‌کلاهبردلریاتوهرچیز به خاطرانحصاره.هیچ کس نیاز نمیبینه حتی احترام بزاره به مردم.خودروساز لگن میده به مردم پپل بهترین خودروهای روزو میگیره اونم بعداز۵۰ سال.بانکهایه جور دیگه نردموچپاول میکنن اپراتورها به یه شکل دیگه.. همه جیز تواین‌کشوربایدعوض بشه.

    • بی نام
      سه شنبه 7 شهریور 1396 - 11:33:58
      1 0

      همه در حال بونجول سازی هستن چون مسئولین ما سهامدار اون شرکت هان

  • بابک
    شنبه 4 شهریور 1396 - 11:50:35
    پاسخ
    93 3

    بخدا کریم تو مسلمون نیستی

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 11:58:35
    پاسخ
    39 2

    سیمکارتم گم شد رفتیم دفتر خدمات ارتباطی که مسدود کنن گفتن نمیشه به ایرانسل زنگ بزنید.به ایرانسل زنگ زدیم فقط تو هر تماس 4دقیقه پشت خط منتظر می موندیم بعدشم میگفتن سیستم قطعه فردا زنگ بزنید و برید تو سایت ایرانسل 2500سیمکارت رو شارژ کنید.بعد از دو روز سیمکارت رو مسدود کردن که خیلی دیر بود اگه سارقین و یا هرکس دیگه از سیمکارت سواستفاده میکرد چه میشد؟چرا اینقدر دیر عمل میکنن؟برای یه سیمکارت ایرانسل کلی پول تلفن دادیم تا مسدود شد

  • شهاب
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:00:45
    پاسخ
    58 3

    آي اس پي من شبا كه حجمش رايگانه سرعت رو بشدت كم ميكنه

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 12:46:58
      31 2

      جالبه فیبر نوری انحصراش در دست شرکت های وابسته به مخابرات است به طور مثال در شیراز فقط شرکت آسیا تک و 2020 این انحصار را دارند و شرکتهای خصوصی دستشون کوتاه است.اما در مورد حجم رایگان من خودم اجبارا مشترک آسیا تک هستم چون خط تلفنم فیبر نوری استاز سیستم شبانه نیم بها استفاده میکنم رایگان هم نه نیم بها .اوائل اگر فایلی برای دانلود میگذاشتم فردا میدیدم دانلود نشده یک شب تا ساعت 4 صبح بیدار ماندم متوجه شدم که سرعت 0kbps است یعنی قابلیت دانلود نداشتم و جالب اینجاست که وقتی به پشتیبانی آسیا تک تماس گرفتم کارشناس که به نظر میرسید آدم خوبی باشد گفت با vpn وصل شو و دانلود کن.برای اینکه مافیای اینتر نت دست از سر مردم بردارد باید فروش ترافیک متوقف شود.والسلام

    • بی نام
      یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:13:44
      7 0

      آی اس پی شما برای دانلود شبانه کف سرعت قرارداد شما رو اعمال می کنه. مثلا اینترنت 2048 مگابیت شما سرعتی برابر 256کیلوبایت دارد، ضریب اشتراک اکثر قراردادها یک به 8 است، یعنی سرعت خط شما بین 8 نفر تقسیم می شود بنابراین سرعت واقعی شما 32 کیلوبایت است. پس مشکل از قراردادهاست که دستشان را باز می گذارد

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:02:09
    پاسخ
    28 1

    من از همراه اول گلایه دارم.سرویس اوای انتظار قبلا هزینش ماهانه 300تومان بود و تغییرش تا یک ماه رایگان.اما الان برای تغییرش تا 15روز رایگانه و بعد از اون دوباره300تومن کم میکنه.و این یعنی کم فروشی

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:02:31
    پاسخ
    51 1

    اینترنت همراه اول با مبلغ گران خریداری با سرعت کم استفاده و سریعا اعلام میکنه حجم تمام شد خیلی جالبه

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:03:00
    پاسخ
    48 1

    سرعت اینترنت مخابرات استان تهران به شدت کاهش یافته

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:03:26
    پاسخ
    52 1

    اینترنت همراه اول افتضاح هست و کاملا مشخصه که حجم استفاده با حجم خریداری شده با هم مطابقت ندارد

  • صادق
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:08:11
    پاسخ
    31 4

    من گوشی دو سیم کارته دارم. یک ایرانسل و یک همراه اول. به خاطر ارزان بودن بسته ایرانسل را انتخاب کردم و برای استفاده از نت تعویض داده را روشن می کردم. سر برج که قبض ها امد برای همراه اولم مبلغ سی هزار تومن امده بود. نگو ماههای قبل هم این اتفاق افتاده است. زنگ زدم همراه اول میگند چون اتصال داده روشن بوده ازت استفاده شده و ما کاری از دستمون بر نمیاد. فکر کن چند کاربر دیگر این مشکل براشون پیش میاد و این همه پول مجانی به دستشون میاد. اقای وزیر جلوی اینکارو بگیر

    • بی نام
      یکشنبه 5 شهریور 1396 - 17:51:12
      7 1

      این دیگه کوتاهیه خودتونه . شما جابجا دیتا روشن کردی . دیگه روشن و خاموش بودنش که دست خودته برادر

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:11:32
    پاسخ
    75 2

    دوره اين اداها گذشته. به شما هم هيچ اعتمادي نداريم

    • بدون نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 23:33:56
      25 0

      دقيقا همين كه اين مجلس به شما راي اعتماد داده يعني مورد اعتماد مردم نيستين

  • صوفی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:11:55
    پاسخ
    58 2

    خوشبختانه اینترنت مثل معضل های دیگر جامعه نیست که مسئولین بگن حل شد مردم هم نفهمند پس بهتره با این شعارها خودتان را در معرض سنجش مردم نگذارید به گفته خود مسئولین اینترنت در افغانستان هم ارزانتر است و هم پر سرعت تر .

  • قاسم
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:12:24
    پاسخ
    32 0

    پول اینترنت من برای یک ماه اومده 54 هزار تومان. شرکت مخابرات استان تهران در صورتی که مصرف من هیچ فرقی نکرده قبلا 25 هزار تومان می اومد

  • یلدا
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:13:28
    پاسخ
    62 2

    من همه شرکت ها را امتحان کردن همگی یکدست هم کم فروشند هم گران فروش .

  • رضا
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:14:05
    پاسخ
    34 0

    افتضاح ترین نت ایرانسل و همراه اول و شاتل و اسیا تک دارن از همشون سرویس گرفتم هیچ کدوم حجم و سرعت واقعی نداره.شاتل اول که میگیری خوبه بعد خیلی خیلی بد میشه.

  • فدایی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:15:46
    پاسخ
    103 2

    از آنجا که سرعت اینترنت در ایران با امنیت ملی نسبت عکس دارد پس تلاشها در این زمینه بیهوده است خودتون را خسته نکنید .

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 12:47:53
      44 0

      افرین

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 13:35:51
      40 0

      اصل مطلب رو شما گفتی عزیز همه مشکل همین جاست

  • یاری
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:16:32
    پاسخ
    34 5

    جوان و جویای نام .

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:17:58
    پاسخ
    52 0

    گران است گران....

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 18:20:46
      21 2

      همشون دزدند.

  • رسول
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:25:10
    پاسخ
    28 1

    اینترنت پیش کش ما در مرکز استان یعنی بندرعباس انتن نداره گوشیامون همراه اول

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 12:47:09
      23 0

      اینترنت همراه اول افتضاحه بعضی ها جاها ... من توی تهران خونم انتن همراه اول داره ولی اینترنت همراه اول ندارم مجبورم دو تا گوشی بردارم از اینترنت ایرانسل استفاده کنم اقا ما دردمون رو به کی بگیم؟ ایرانسل هم مشکلش اینه اگه مشکلی پیش بیاد پدرت درمیاد تا بتونی به یکی وصل شی جوابتو بده

  • علیرضا
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:29:54
    پاسخ
    26 2

    اینترنت مخابرات از ساعت 1 شب تا 6 صبح به خیال خودشون دانلود رایگان هست ولی تو این زمان سرعت دانلود اینقدر پایین هست که بیخیال دانلود یه موزیک هم میشی

  • مهران
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:35:06
    پاسخ
    19 0

    به خدا بسته اینترنت 30گیگ خریدم با اینکه همه با مک ادس وصل میشن توی 1 هفته تموم شد بسته همسفر مخابرات بود

  • علی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:36:37
    پاسخ
    27 1

    من کاربر خانگی اینترنت مخابرات هستم. سرعت نامناسب و بعضی وقتها سرعت پایین،با پشتیبانی هربار که تماس میگیریم میگه مشکل سراسریه بعضی اوقات قطعی یک روزه یا دو روزه که باز میگن مشکل از مانیست و میندازن روی دوش یه سازمان دیگه.درصورتی که باید تعداد روزهای قطعی نت به مشترک اضافه بشه ولی اینکار انجام نمیشه بعضی وقتا چند روزه قطع و وصل شدید روزانه داریم که همش میگن از کابل کشی داخل خونست و بعد از چند روز مشکل خودش برطرف میشه همچنین باید اینترنت نامحدود در کنار محدود ارائه بشه نه اینکه بازاری باشه برای فروختن حجم و پول پارو کردن شرکت ها با این حجم فروشی هیچ حمایتی از مصرف کننده نمیشه فقط منبع درآمدی برای ... بوشهر

  • حسینی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:41:15
    پاسخ
    13 0

    خطوط تلفن ما از فیبر نوری استفاده می کند و بهمین جهت ما صرفا امکان استفاده از اینترنت طرح ژیگس در بندر عباس هستیم چون بقیه شرکت های اینتر نتی امکان سرویس دهی به خطوط فیبر نوری را ندارند . به همین لحاظ که انحصارا می بایست از این سیستم استفاده کنیم اکثر اوقات ما محروم از استفاده عادی هستیم و معمولا فقط در زمان های محدودی امکان استفاده داریم و کنتور موضوع هم دست ما نیست و هر وقت زنگ به پشتیبان می زنیم می گوید مجددا شارژ پرداخت کنید و شکایت چند باره تلفنی و کتبی ما مثمر ثمر نبوده است انحصار همیشه با فساد همراه است . متاسفانه سیستم فیبر نوری تلفن های ما سبب اجبار در استفاده از طرح ژیگس شده است و فریاد رسی هم نیست

  • کاربر مخابرات
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:42:01
    پاسخ
    33 0

    من از مشتریان قدیمی مخابراتم و سرعت 512 نا محدود دارم .. روزهایی که ترافیک زیاده عملا من اینترنت ندارم ، زنگ می زنم می گم چرا سرعت انقدر پایینه ، به راحتی می گن خوب ترافیک زیاده اگه می خواین برین اینترنت محدود بگیرین تا مشکل حل بشه.... هر روز هم بدتر میشه اوضاع....... به خدا هیچ کس اینترنت محدود دوست نداره. اما تو ایران مردم رو مجیور می کنن اینترنت با محدودیت دانلود بگیرن..... این آخر ظلمه

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:42:29
    پاسخ
    35 4

    هر کی ناراحت بره.واینسه ،مثل من ،جون میکنم تا برم

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 13:11:29
      2 23

      برو خوب

    • بدون نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 23:39:21
      23 0

      اگه رفتن آسون بشه، به نظرت چند نفر ميمونن?

  • نیما
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:44:58
    پاسخ
    21 0

    اینترنت اپراتور همراه اول بسیار ضعیف است. با سرعت پایین، تصویر ماشین های فرمول یک رو هم تبلیغ میکنه. متاسفانه در روز روشن و شب تاریک از مشترکان کلاه برداری می کنه. کسی هست رسیدگی کنه؟

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:49:29
    پاسخ
    25 0

    همه بدبختیا تو ایران برمیگرده به عدم شفافیت تو اقتصاد به رانتخوری به سیاست زدگی اقتصاد این وسط سرمایه دار هرکاری بخواد بکنه کسی جلو دارش نیست

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:51:27
    پاسخ
    27 0

    وقتی همه چیز امنیتی بشه کم فروشی هم توجیه می شه میان مقامات

  • مصطفی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 12:56:15
    پاسخ
    24 0

    یک سرقت بزرگ و اشکاری که الان همه شرکت های اینترنتی ارائه می کنند این هست که الان اکثر سایت های دانلود فارسی سرورهاشون داخل کشور هست و طبق بخشنامه ای که ابلاغ شده بود باید میزان ترافیکی که از مصرف کنندگان از سایت هایی که سرور داخل کشور دارند نصف یا میزان خیلی کمتری حساب بشه منتهی شرکت های اینترنتی این بخشنامه را اصلا رعایت نمی کنند و تازه خودشان سایت های دانلود و فیلم ایجاد می کنند و با تبلیغ ان ها علاوه بر ایجاد یک بازار رقابتی کاملا ناسالم و انحصاری، این بخشنامه را به نفع شرکت خودشان مصادره می کنند و کلاه و منت بزرگی هم سر کاربرانشان می گذارند خواهشا این مسله مهم را هم پیگیری کنید که با هزینه کرد میلیون ها کاربر ایرانی ارتباط مستقیمی دارد

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 15:27:42
      12 0

      دزدی از زمانی شروع شد که حجم مصرف سایت های داخلی نصف شد ولی هیچ کجا اعلام نشد که سرور فقط چند سایت داخل ایران هست و جدیدا تعداد این سایت ها به عدد ۵۰۰ رسیده که باز هم هیچ کدام از شرکت های ارایه دهنده ان را رعایت نمیکنن و دزدی بعد اینکه هیچ کدام نگفتن استفاده از سرور خارجی دوبرابر محاسبه میشود و عملا تمام کارها از جمله اینساگرتم تلگرام واتس اپ و بیشتر اپلیکشن ها سرورشان در خارج هست و عملا با مصرف عادی باید دو برابر پول پرداخت کنید یا دو برابر از حجم اینترنت مصرف میشود

  • محمد باقری
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:00:30
    پاسخ
    18 0

    عامل اصلی این کار مخابراته..با تبدیل خطوط تلفن به dlc ارائه اینترنت رو انحصاری می کنه در اکثر مناطق اصفهان و جاهایی که تلفن ها dlc شدن و یا شماره تلفن جدید دادن ..فقط امکان دریافت اینترنت 2020 مخابرات هست که اون هم نه حسابی و نه کتابی داره

  • علی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:04:21
    پاسخ
    24 0

    در دو ماه متوالی اینترنت همراه اول بنده با پیامک اتمام حجم مواجه شده در حالی که دیتا در روز های مورد نظر خاموش بوده ، سوال بنده اینه که وقتی دیتای گوشی خاموش بوده چجوری حجمش تموم شده، کیفیت مذخرفش که دیگه نیازی به توضیح نداره

  • علی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:05:32
    پاسخ
    19 0

    الهی تو شبرو به آتش مسوز که ره میزند سیستانی به روز

  • سام01
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:06:33
    پاسخ
    15 2

    واقعا برام عجیبه که تا دوسال پیش که قیمت خرید حجم دو برابر الان بود در یک ماه نهایتا 10 تا 12 گیگ بیشتر مصرف حجم دانلود نداشتم تازه خیلی وقتها کمتر از اینها استفاده میشد ولی الان با همون استفاده معمولی روزی 1 گیگ تقریبا بلکه بیشتر براحتی استفاده میشه.یعنی ماهی نزدیک به 40 گیگ.برام جالبه که چطوری دارن سرمون کلاه میزارن.میدونم دارن کلاه میزارن فقط چطوریشو متوجه نمیشم.

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:06:41
    پاسخ
    15 1

    همراه اول و ایرانسل ، گزارش مصرف روزانه ندارن

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:07:16
    پاسخ
    25 0

    مـــــن نمـــــی دونم آخه این همراه اول چطوری مصرف حجمو حساب میکنه ؟ .. تا دوتا فایل دانلود میکنی و یه موسیقی میگه شما ۸۵درصد حجمو مصرف کردی بعد چند دقیقه بعد پیام میاد مشترک گرامی حجم شما به اتمام رسید ازین به بعد مصرف تون با تعرفه آزاد حساب میشه ... کم فروشی همراه اول مث روز روشـــــنه

  • حسن
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:08:42
    پاسخ
    14 0

    هم از اينترنت همراه ايرانسل استفاده ميكنم هم از اي دي اس ال شركت سپنتا هيچكدام از اينها سرعتي كه در قرارداد اعلام كردن ارائه نميكنند و اينترنت را با سرعت خيلي كمتري تحويل ميدهند كه اين اجحاف در حق مشتري است.

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:13:36
    پاسخ
    14 0

    اینترنت نسل 4 ایرانسل ال تی ای تقریبا در 50 درصد مواقع قطعه. نزدیک تموم شدن حجم یا زمان مصرف هم که میرسه، اونقدر سرعتش میاد پایین که عملا قابل استفاده نیست. اینترنت در ایران به هیچ عنوان به اندازه هزینه ای که می کنی کارایی نداره

  • بابک
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:15:09
    پاسخ
    15 0

    اینترنت مخابرات بندرعباس فاجعست

  • مجید
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:16:03
    پاسخ
    15 0

    بسته های اینترنت همراه اول که ماهیانه به فروش میرسد حاوی موارد جالبی است و آن هم این که ماه رو سی روز حساب میکنه و شش ماهه اول سال عملا بابت شش روز به شما خدمات نمیدهند. اما در نقطه مقابل اسفند رو که بیست و نه روز هست همون 29 روز حساب میکنند.اسفند دقیق حساب میشه و ماهش 29 روز منظور می شود ونه سی روز اما شش ماه اول سال به جای سی و یک روز سی روزه حساب می کنند...به شماره خدمات هم زنگ میزنی میفرمایند همینه که هست. لطفا پیگیری کنید

  • علی رضوی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:17:02
    پاسخ
    11 0

    بنده در یک اشتباه بزرگ از 2020 اینترنت گرفتم. طی دوماه قبل در پنل بنده 19200 تومان اینترنت شارژ شده ولی در قبض تلفن مبلغ 35500 تومان هزینه adsl اومده. سامانه 2020 میگه ایراد از مخابرات هست ما همون 19200 تومان را بارشون فرستادیم . مخابرات میگه ایراد از 2020هست اونا بهمون گفتن 35500 بگیریم

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 13:43:34
      1 4

      شارژ از سامانه اینترنتی بگیرین بهتره تا 2020

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:17:53
    پاسخ
    17 0

    از حجم استقبال و نظرات میشه فهمید که مردم از این مساله چه دل پری دارند

  • محمد
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:18:21
    پاسخ
    12 0

    جديدا ايرانسل سرعت اينترنت خيلي اورده پايين هر روز قطع وصلي داره قبلا خيلي سرعت خوب بود ولي الان اصلا وضعيت اينترنت رو درست نميكنن، هر روز تو قسمت پشتيباني انلاين ايرانسل درخواست ميدم كارشناس هر روز يه بهونه مياره اصلا نميفهمن. بهش ميگم اينترنت قطع وصل ميشه سرعتش افتضاح شده. دستورات تنظيمات اندرويد واسم ميفرسته بهش ميگم سيستم عامل گوشيم اندرويد نيس نميفهمه. من ساكن اهواز منطقه پاداد هستم.

  • vahid
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:19:19
    پاسخ
    16 0

    من مبین نت ال تی ای دارم هفته اول با سرعت خوب 20 مگ تحویل گرفتم بعد از تموم شدن حجم اولیه سرعت به 3 الی 4 رسید که در جواب اعتراضم میگفتند ما گفتیم حداکثر سرعت 20 ولی الان شما سرعت خوبی دارید و راضی باشید...یعنی کلاهبرداری واضح و با پررویی تمام ....

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:22:44
    پاسخ
    12 0

    ایرانسل اپراتورها هرگز پاسخگو مسایل فنی وخرابی نیستن.خدمات صفر

  • منصور
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:23:24
    پاسخ
    18 1

    ببینید شما به هیچ عنوان نمیتونید به کسی ثابت کنیدحجم اینترنتی که مصرف کردیددقیقا برابر باحجمیه که گرفتید.بولله قسم من یکبار 30 گیگ گرفتم و بلافاصله شورع به دانلود چندین فیلم بطور همزمان کردم تاببینم دقیقا چقدرمصرف و تموم میشه. تمام حجمها رو جمع زدم وسر 17 گیگ تموم شد اگه زنگ بزنیدگلگی کنید ازتون طلبکارهم میشن وبااین جملات پشیمونتون میکنن ازتماستون :"مودم شما مشکل داره"،" کس دیگری به مودم شماوصل شده"،"گوشی یا کامپیوتر شما ویروس داره"و..واقعا دزدی در روز روشن و به این واضحی شاخ و دم داره؟اگردولت بخواد نت رو از فروش حجمی دربیاره همین آی.اس.پی ها که برای خودشون کلی سود راه انداختن و کارمنداستخدام کردن و وجودشون اصلا ضرورتی هم در کشور نداره شاکی میشن. واقعا تا کی اینها میخوان خون مردم رو مک بزنن

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:26:35
    پاسخ
    8 0

    سلام لطفا از چند و چون اينترنت شركت رسانه مهر وطن گزارش بگيريد .....

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:28:51
    پاسخ
    12 0

    گوشی من قدیمیه هر موقع شارژ میخرم که باهاش تماس تلفنی داشته باشم می بینم شارژم پریده یعنی دزدی ازین واضحتر به ایرانسل هم زنگ زدم گفته تنظیماتشو درست کن گفتم اصلا با کا 800 اصلا نمیشه اینترنت رفت با اینحال همه رو گزینه هایی که گفته بود را بستم ولی بازم شارژو میخوره واقعا باعث تعجبه ..

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:36:21
    پاسخ
    13 0

    اینترنت 2020 استان فارس یک دزدی واضح و آشکار در روز روشن هست مصرف من فقط چند سایت خبری گاهی ایمیل چک کردن بود و اینستا و تلگرام فقط در حد چک کردن بدون هیچ دانلود که از تقریبا ده ماه گذشته به طور ناگهانی مبلغ مصرف سه برابر شد بدون 6یچ تغییری در استفاده من آخر کار به جایی رسید مجبور شدم قطعش کنم و اینترنت ایرانسل استفاده کنم که حداقل احساس نکنم اونجوری دارن سرم کلاه میزارن

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:38:02
    پاسخ
    2 18

    من شاتل دارم و از سرعت راضیم ولی تموم شدن حجم هم مساله ایه

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:40:50
    پاسخ
    7 0

    از آسیاتک wfiدو مرتبه حجم 15گیگی به مبلغ 13هزارتومن برای 10روز ولی با کمتر از 4گیگ اسفاده در 4شب به اتمام رسیده دزدی در روز آشکار و.... برای همیشه از ما میزنه و...

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:41:00
    پاسخ
    9 0

    در شهرهای کوچک ارائه خدمات دیتا adsl دست خود مخابراته و با سرعت حداقلی و با هزینه گزاف اعتبار شارژ بفروش میره. کسی هم جوابگو نیست. تفن 2020 هم که همیشه اشغاله و باید تو نوبت باشی و مشاوره و خدماتش که نوبره

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:41:06
    پاسخ
    22 1

    چون دوست دشمن است ، شکایت کجا بریم .

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:41:22
    پاسخ
    8 0

    خود مخابرات هم کم فروشی داره میگه هر چی سرعت بالاتر میره حجم بیشتری از شما کسر میشه

  • روح اله
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:41:30
    پاسخ
    18 0

    خجالت داره. فقط میتونم بگم افتضاخه افتضاح

  • مبین نتی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:43:20
    پاسخ
    12 0

    من معمولا در زمانهای خاصی در منزل هستم و اینترنت مصرف می کنم ولی نمی دانم چه اتفاقی افتاده که قبلا مصرفم دو گیگ بود ولی الان 10گیگ در ماه هم می خرم باز تموم میشه ؟ به نظرم هر گیگ حداقل نصفه شده و یا کار دیگری می کنند که بی اطلاع هستم و بدتر اینکه اگر گیگای کمتری مصرف کنم ذخیره نمی شود ؟ یعنی پولم بر باد می ره سال 92 کلا 100هزارتومان پول اینترنت دادم ولی سال 95 هر ماه 50هزار تومن ؟یعنی 600هزار تومان ولی خدا روشکر از دو ماه پیش که دستگاهش رو عوض کردم با تفاوت 50تومن، سرعتش خیلی خوب شده و قطعی نداره . یعنی امسال اینترنتم کمی ارزان شده ماهی 40تومن شده

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 14:11:35
      11 1

      پسوردتون توسط همسایگان محترم هک میشود ....

    • بی نام
      سه شنبه 21 شهریور 1396 - 11:53:16
      0 0

      مک آدرس دستگاه موبایل و کامپیوترت را بده به مودم

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 13:45:09
    پاسخ
    16 0

    سلام من خط تلفن ثابت از مخابرات خریدم و گفتن اینترنت ای دی اس ال رو فقط باید از مخابرات بگیرید الان حدود ۸ ماهه اینترنت مخابرات تو خونه دارم خدا عمرشون بده در روز بیش از ۳۰ بار قطع میشه هر چقدر هم با ۲۰۲۰ که شماره پشتیبانی هست تماس گرفتم نتونستن مشکل رو حل کنن اما سر هر ماه هزینه اینترنت بموقع تو قبض منظور میشه

    • محمد
      شنبه 4 شهریور 1396 - 14:33:00
      6 0

      منم دقیقا همین مشکلو دارم

  • شهروندتــــــهرانی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:03:18
    پاسخ
    7 0

    تجربه شکـــایت به ســـازمان تنــظیم مقررات مدتها پیش مـــتوجه شدم دراپراتورایرانســـــــل تعدادی سیمکارت بدون اطلاع من ثبت نام شده ورفتم دفترایرانسل وهمگــــی پس ازپرداخت پــــــــــول قــطع کردم هرچقدراصـــــرارکردم نشانـــی نــماینده ای که ثبت نام سیمکـــــارت انجام داده رو اعلام کنید نکردندگفتندباید شکایـــــت قضـــایی کنید واقعا چرا نــظارت دقــــــیقی برروی نمایـــندگان ایــرانسل نمیشه اگرسواســــتفاده میشد چه کارکنندمـــــــردم متاسفانه ســـــامانه ۱۹۰ ایننترنتی مخــــــــابرات هم رسیدگـی نداشت

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:06:40
    پاسخ
    9 0

    حجمى فروشى سرآغاز كم فروشى است

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:14:05
    پاسخ
    11 2

    پارس انلاین زود تموم میشه.همشون دزدن

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:15:12
    پاسخ
    15 1

    من قبلا از پارس انلاین گرفتم بعد از مدتی سرعت خیلی کم شد تماس گرفتم گفتند زیر ساخت مخابراتی شما ضعیفه بعد از شاتل گرفتم بعد از چند ماه داستان تکرار شد توپ رو میندازن تو زمین مخابرات .کلا همشون دزد هستن و دروغگو . نظارتی هم که نیست .کاش وزیر ارتباطات افغانستان وزیر ما بود.

  • مرضیه
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:18:13
    پاسخ
    7 1

    با هر میزان بسته ای که از اینترنت نسل چهارم ایرانسل و البته همراه اول، تهیه میکنم، همیشه وسط دوره به پایان میرسه در حالی که تنها استفاده من از اینترنت موبایل، 23ساعت در روز و برای شبکه های اجتماعی است بدون اینکه دانلود خاصی داشته باشم و یا فیلم و بازی آنلاین داشته باشم...واقعا غیر قابل باور هست که هیچ کدوم از بسته های پیشنهادی و فروخته شده اینترنت، به اندازه ی یک شبکه اجتماعی، نتونه تا پایان دوره اش دوام بیاره وهمیشه مجبور باشی پول زور بدی

  • bixo
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:24:02
    پاسخ
    12 1

    داداش شما فرق بین اینترنت محدود و نامحدود نمیدونی، می خوای مشکل اینترنت حل کنی؟😅😅

  • ناشناس
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:29:52
    پاسخ
    6 2

    از اپراتور رایتل گلایه مندم زیرا ظرف شانزده روز خرید حجم 15 گیگابایت آنهم بدون هیچگونه دانلودی صرفا فقط استفاده از پایگاهای خبری ،اعلام میکند اعتبار شما بپایان رسیده است . این مورد چندین بار تکرار شده و با تماس با پشتیبانی مربوطه اظهار میدارند که اینجا نشان میدهد که استفاده شده ، لپ تاپ من باستفاده از مودم و بدون وایفا میباشد . حالا امیدواریم که با روی کار آمدن آقای جهرمی این مشکل مرتفع گردد.

  • محمد
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:34:47
    پاسخ
    9 0

    تو زنجان بعضی مناطق فقط مخابرات خدمات میده. مجبور شدم از مخابرات ای دی اس ال بگیرم. شدیدا ترافیک رو میخورن. 20 گیگ ترافیک خریده بودم یه ماهه تموم شد درحالی که مصرف ما ماهی کمتر از 5 گیگ هستش

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:39:07
    پاسخ
    8 0

    سلام من تقریبا از تمامی اپراتورها اینترنت مثل پارس آن لاین آسیاتک و...اینترنت حجمی خریدم نسبت به چند سال قبل مقداری که می فروشند یک چهارم بازدهی دارد قبلا ماهیامه حدود 6گیگ هم مصرف نداشتم الان به روزی تقریبا 1 گیگ آن هم بدون دانلود رسیده است جواب این کم فروشیهارو کی می خواد بدهد الله و اعلم

  • محسن
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:40:47
    پاسخ
    10 0

    از دست همراه اول و ایرانسل فقط باید به خدا پناه برد. هیچ چاره دیگه ای نداره

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:54:12
    پاسخ
    8 1

    ایرانسل به شدت کم فروشی می کنه. در حد یک سوم حجم غیبش می زنه. با نرم افزار dumeter اینترنتم رو چک می کنم. این مشکل رو با ایرانسل داشتم. هر چی هم زنگ زدم و پیگیری کردم جواب درست ندادند. منم مودم رو زدم شکستم انداختم دور.

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 14:55:34
    پاسخ
    10 0

    دوره احمدی نژاد وزیر می گفت اینترنت 128 برای مردم کافیه اما امروز متوجه شدیم که سرعت بالای اینترنت مزایای بسیاری داره. امروز سرعت اینترنت ما خوب هست اما عالی نیست و در رتبه بندی ها می بینیم که همچنان در قعر جدول هستیم. حتی در بین کشور های جهان سوم هم جایگاه خوبی نداریم.

  • محمد
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:00:13
    پاسخ
    7 0

    چرا شاتل بسته ی ترافیک داخلی رو جدا به فروش میرسونه ؟ در حالی که از بسته ی حجمی خریداری شده باید کم بشه نه جدا فروخته بشه.

  • علی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:05:17
    پاسخ
    3 16

    من اینترنت مخابرات استفاده می کنم . سرعت 512 نامحدود . کامپیوترم در ماه شاید 10 ساعت خاموش بشه . یسره هم فیلم و سریال دانلود میکنم . شاید در ماه 200 گیگ دانلود کنم اما بازم بنظرم سرم کلاه میره

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:05:32
    پاسخ
    11 0

    من با نرم افزار networx مقدار دقیق مصرفم رو کنترل میکنم ولی بارها اتفاق افتاده که بسته اینترنتی که خریداری کردم بسیار زودتر از حد مورد انتظار به پایان رسیده و نه تنها حجم اینترنتم رو خورده بلکه شارژ پولیم رو هم با تعرفه آزاد تموم کرده.من یکی که حلالشون نمیکنم به خاطر این ظلم آشکاری که روا میدارند.به خدا ارزش نداره به خاطر رفاه بیشتر خودتون این جوری حق خوری میکنید

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:05:37
    پاسخ
    6 1

    خداییش فرقی هم میکنه تاثیری داره؟

  • محمد
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:07:39
    پاسخ
    9 0

    علاوه بر این مشکل قبض های موبایل بی حساب و کتاب هم وجود داره که مبالغ زیادی رو بدون هیچ دلیلی هر برج دارن از مردم میگیرن.

  • حمید رضا
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:12:22
    پاسخ
    9 0

    با سلام سوال من اینکه چرا همراه اول در دادن اینترنت انقدر نا متعارف عمل میکنه و کاملا مشخص نمیکنه که چه سایتی داخلی و چه سایتی خارجی هستش؟ مثلا یه بسته که میخری نمیدونی چجوری تموم میشه و چه سایتی آزاد محاسبه میشه ؟ بحث من بحث شفاف سازی بر سر قیمت محاسبست

  • علی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:12:46
    پاسخ
    7 0

    این چه اینتر نت فروشی است که هنگام فعال کردن ان هر 5 ثانیه انتن دهی 10 ثانیه غیر فهال میشود وعملا 30 در صد حجم فروخته شده قابل استفاده والباقی کم فروشی میشود وفقط اینتر نت این مشکل را ندارد حتی اخیرا خطوط موبایل نیز بعد از نیم دقیقه قطع ومجبور میشویم که مجددا شماره گیری شده وهزینه اضافی پرداخت شود وهمه روزه برای 70 در صد تماس گیرندگان اتفاق می افتد اقلا برای موبایل هم نظر سنجی کنید با این انتن دهی های ضعیف وقطع شدن ها

    • فرهاد
      جمعه 28 مهر 1396 - 16:41:22
      0 0

      من مشترک پارس انلاین هستم و بسته نا محدود از ساعت ٨ تا ١٠ دارم و برای تلگرام و اینستا گرام جداگانه بسته خریدم. هفته پیش هم ٧ گیگ حجم اضافه خریدم. من چندین بار به مصرف اینترنتم مشکوک شدم و روی همه دستگاه های متصل به مودم، نرم افزار سنجش مصرف نصب کردم. امروز ساعت ١٣ با کمال تعجب دیدم که مجموع مصرف دستگاه های من کمتر از مقدار گزارش شده در پارس انلاین هست. تازه رایگان بودن ٨ تا ١٠ رو هم در نظر نگرفتم. مودم من برد بیشتر از ٣ متر نداره و خونه ویلایی همسایه ای که بتونه استفاده کنه نیست و کلیه اپدیت ها رو هم خاموشکردم. به این میگن دزدی. هذ موقع هم زنگپمیزنم یه مشت مزخرفات تحویل ادم میدن. این هم از پارس انلاین.

  • ناشکیبا
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:19:41
    پاسخ
    9 0

    من با داتک دست به گریبانم، قبلا از یک استاندارد حداقلی برخوردار بود. الان نه استاندارد نه حداقلی، اینترنت شرکتی 10 دارم ولی در حد 512 هم کارآیی نداره. برای سایت داخلی خوب جواب میده ولی سایت خارجی و دانلود و این صحبت ها دیگه لحظه ها به سختی میگذرن، شکنجه روح، ضعف اعصاب. راستشو بگم بد دهن شدم از دست داتک

  • ali
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:44:59
    پاسخ
    2 0

    شركت سپنتا را در يابيد نيومده ميخواد بار خودش رو يك شبه ببنده و بره حجم يكساله را سه ماهه اعلام كرد استفاده شده بياييد تمديد كنيد ...... واقعا كه.

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:47:00
    پاسخ
    5 0

    از این سامانه جدید که استعلام میکنه چند سیمکارت به ناممون هست استعلام کردم میگه هیچ خط ایرانسلی به نام شما نیست. ایرانسل:0 در صورتی که من دو تا سیمکارت ایرانسل دارم و یک ساله استفاده میکنم

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:47:53
    پاسخ
    2 8

    پارس آنلاین خیلی خوبه

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:50:04
    پاسخ
    5 0

    رفتم مخابرات اینترنت adsl بگیرم میگه اصلا رو خط شما نمیشه گرفت. اینترنت همراه اول سریع تموم میشه

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:51:53
    پاسخ
    3 1

    سیمکارت ایرانسل مفت نمی ارزه

  • سینا
    شنبه 4 شهریور 1396 - 15:58:55
    پاسخ
    6 0

    چرا باید مخابرات انحصارا فیبر نوری رو در اختیار داشته باشه و هیچ شرکتی حق ورود نداشته باشه و چرا باید ایرانسل و همراه اول و رایتل هر 2 گیگ مصرف رو 3 گیگ محاسبه کنن و چرا قبلا که اینترنت نامحدود مثلا در مخابرات برا سرعت 512 قیمت 25 تومن بود الان همون بشه 45 تومن؟ و صدها چرای دیگه جناب وزیر شفاف شدن خیلی خوبه

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 16:03:46
    پاسخ
    9 0

    گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله ماست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است...من یکی که قشنگ حس کسی رو دارم که سر گردنه گیر کرده,وضعیت اینترنت خیلی قشنگ شده یعنی طوری هس که نه میتونی استفاده نکنی نه میتونی استفاده بکنی...

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 16:08:42
    پاسخ
    6 0

    قیمت هر گیگ اینترنت 50 تا تک تومن هست یا قیمت رو بیارید در این حد یا نامحدودش کنید با این سرعتی که ارائه می دهید ماهانه 5 هزار تومن هم برای نامحدودش زیاد هم هست شما تعرفه های جهانی رو ببینید متوجه میشوید حدود 100 برابر دارید گرانتر میفروشید. خواسته ما اینه که هر گیگ بشه 500 ریال یا اینترنت محدود بشه ماهی 5 هزار تومن اگر سرعتت رو بالا بردی تا 10 هزار تومن جا داره بالا بره قیمتهای الان باید یک صدم کاهش یابد یعنی تقسیم بر100 بشود. اینترنت پرسرعت در جهان ارزانه و گاز و برق و..هم نیست که برا تولیدش کلی هزینه بشه و جزو منابع نامحدود کره زمین باشه تازه من 50 تومن رو هم زیاد گفتم با این سرعت قیمت هر گیگ 100 ریال هم نیست من نمیدونم چرا سرگردنه شده داخل و این همه دارن اینترنت رو گران میدن دست مردم

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 16:20:08
    پاسخ
    8 0

    اینترنت ۲۰۲۰ دارم مدتهاست انصراف دادم ولی رانژه خط رو برنمی دارند ایشون مردم رو چی فرض کرده

  • سمیرا
    شنبه 4 شهریور 1396 - 16:40:21
    پاسخ
    7 1

    از کاربران محترم تقاضا دارم بیشتر از این وزیر و وزارت خونه را خفت ندهند .

  • امیر
    شنبه 4 شهریور 1396 - 16:51:20
    پاسخ
    8 0

    تو روز روشن شرکت به اصطلاح اول اسیاتک از ما چند گیگ خورد به پشتیبانی هم زنگ که میزنی میگه درخواست بدید و پیگیری میشه اما حجم رفته،رفت و خبری از پیگیری نبود از طرفی سرعت بالا میفروشن اما سرعت 4 مگ با 10 مگ هیچ فرقی نداره در صورتی که قیمتشون فرق داره و برای اینه که زیرساخت ها و سیم کشی خط های ثبات تلفن اصلا ظرفیت این همه انتقال رو نداره در کل فکر نمی کنم هیچ شرکتی از همه نظر خوب و رتبه یک باشه

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 17:12:34
    پاسخ
    11 0

    سرعت اینترنت که پیشکش .کسی نیست بپرسه این ایرانسل و همراه اول چرا وقتی واسه ادم پیام می فرستند هزینه پیام اونا رو هم ما باید بدیم پیام تبلیغاتی رو مسدود کنیم گاهی نیاز به پیامهایی که از بانک میاد داریم .ایرانسل شارژ میکنم ده هزار تومان بعد کلا باهاش تماس نگرفتم می بینی میگه عدم...

    • بی نام
      شنبه 4 شهریور 1396 - 20:03:02
      7 0

      شدیدا موافقم اصلا من نمیخوام روزی 50 تا پیامک غیر ضروری برام بیاد دیگه شورشو در آوردن به حدی که من صدای پیامکم بستس و هیچ پیامی رو نگاه نمیکنم. همین ژاپن موقع تسونامی با این پیامک جون مردمشو چند لحظه سریعتر نجات می‌دهد ولی اگه تو ایران یک پیام اضظراری پخش بشه شرط میبنم خیلیا اون اس ام اس رو نمیبینن چون فکر میکنن تبلیغاتیه

  • برنامه نویس
    شنبه 4 شهریور 1396 - 17:16:01
    پاسخ
    10 0

    خیلی جالبه من کلا کارم با اینترنته و برای کارام مجبورم از سایتای خارجی استفاده کنم. تقریبا ۹۰ درصدشون دسترسی ایرانیا رو به سایتاشون بستن. اون وقت میگیم جهانیان دیگه به ایران به عنوان تهدید نگاه نمیکنن.خرید و پرداخت اینترنتی هم از سایتای خارجی هم که کلا دیگه قیدشو زدیم چون الان دیگه همه سایتا پرداختشون با پی پال انجام میشه و پی پال هم کوچیکترین اسمی از ایران ببینه پرداختت رو ریجکت میکنه .سیستم های میزبانی وب خارجی هم که دیگه تمدید نمیکنن قرارداداشونو با شرکت های ایرانی .در کل فک نکنم جز کره شمالی تو زمینه اینترنت و آی تی کشوری مثل ما اینقد بسته باشه .دیگه سرعت اینترنت و پهنای باند هم که بماند‌. از طلا گشتن پشیمان گشته ایم .مرحمت فرموده ما را مس کنید

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 17:48:35
    پاسخ
    13 0

    شکایت دیگه لازم نداره باباجان. شما رفتی اونجا مدیریت کنی میفرمایید شکایت کنید اگر مشکلی هست خب حلش کن اگر نیست دیگه چرا میفرمایید شکایت کنید؟ همینکه داری میگی شکایت کنید یعنی یه مشکلی هست. در واقع سالی که نکوست از بهارش پیدا است اینطوری که وزارت رو شروع کردی اخرش هم مشخص هست که چیست. اگر دنبال حل کردن این مشکل بودی دست به کار میشدی منتظر شکایت مردم نمیشدی ضمنا اگر به شکایت کردن بود و با شکایت حل شده بود که با این همه شکایت تاکنون به نتیجه رسیده بود. لذا مزاح نفرمایید پدر جان. یعنی در این ده سال یک نفر هم شکایت نکرده؟

  • مسعود
    شنبه 4 شهریور 1396 - 18:46:20
    پاسخ
    8 0

    من مشترک اینترنت همراه مخابراتم. ولی امان از دست کلکی که تحت عنوان ۲ گیگ روزانه و دو گیگ شبانه با عنوان اینترنت ۴ گیگ به ما میزنند. آخه من کارمند ۲ گیگ اینترنت شبانه رو چیکارش کنم .منی که صبح اول وقت باید اداره باشم . این یعنی قیمت دو برابر با مستمسک ۲و ۲

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 19:11:55
    پاسخ
    7 0

    شبانه رایگان شاتل از ساعت 1 شب به بعد باید باشه ولی تا ساعت 3و نیم یا چهار صبح ی صفحه عادی باز نمیکنه چه برسه به عکس وفیلم

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 20:05:11
    پاسخ
    6 0

    من از کش سرور ایرانسل شکایت دارم، داده های بعضی سایت ها و دامنه ها برای چند ساعت تا چند روز پیش است.

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 20:11:01
    پاسخ
    3 0

    اینترنت در ایران باید بدون حجم و با سرعت بالا ارایه بشه و اپراتورها فق اشتراک خدماتشونو بگیرن ولی متاسفانه فقط فکر پر کردن جیب خودشونن

  • علیرضا
    شنبه 4 شهریور 1396 - 20:28:05
    پاسخ
    4 0

    صبانت بدون دانلود و فقط برای باز کردن سایت ها و استفاده از تلگرام بدون دانلود 50 گیگ در یکماه تموم میشه و مجبورت میکنن حجم بخری برای سرویس یکساله و 3 ماهه واقعا دزدن

  • علی
    شنبه 4 شهریور 1396 - 21:09:47
    پاسخ
    5 0

    آیا از فروش انحصاری مخابرات تهران به مشترکان دارای خط فیبر نوری هم میشه شکایت کرد؟ اگه بله چطور؟

  • بی نام
    شنبه 4 شهریور 1396 - 21:25:53
    پاسخ
    5 0

    من اينترنت مخابرات رو دارم هر دو سه روز يك بار قطع ميشه زنگ ميزنم ٢٠٢٠الكى ميگن خطتون نويز داره

  • اميرحسين غني زاده
    شنبه 4 شهریور 1396 - 21:31:29
    پاسخ
    5 0

    متاسفانه تو اين مدتي كه توي پاسداران هستم، ايرانسل اصلا انتن نداره، نت سيمكارت كه هيچي ، از ٤ ابان تا به امروز من به ايرانسل شكايت كردم به شماره پيگيري 3946070 ، چون ديگه توي اين ١١ ماه هيچ انتني ديگه ندارم.خدا شاهده بيش از ٥٠ بار به ايرانسل زنگ زدم و بيش از ٣٠ بار شكايت ولي ايرانسل هيچ كاري نكرده و فقط و فقط ميگه بايد پشتيباني پيگيري كنه. انقدر اين شركت بي كيفيت هستش كه حتي توي اين ١١ ماه شكايت حتي يكبار ، يك مامور نفرستاده،بيش از ٢٠ بار گفتم يك مامور بفرستين ولي يكبارم نفرستادن. واقعا براي اين شركت متاسفم كه هيچ كاري براي مشتركين نميكه. ٥ تا از خونه هاي همسايه و خونه ي بنده به هيچ وجه انتن هم ديگه نداره چه برسه اينترنت. بازم ميگم به شماره پيگيري 3946070. ايرانسل اصلاً پيگيري نميكنه

  • اميرحسين غني زاده
    شنبه 4 شهریور 1396 - 21:47:43
    پاسخ
    5 0

    باسلام بنده ادامه ي شكايتمو مينويسم. اين از شركت ايرانسل كه بنده از ٤ ابان تا به الان شكايت كردم و كاري نكرده و به شماره ي پيگيري 3946070. اين از اين. توي محل ما هيچ كدام از شركت هاي ارائه دهنده ي اينترنت كار نميكنن چون نوع خط خانه ما فيبرنوري هست و فقط و فقط اينترنت مخابرات كار ميكنه ولي مخابرات خيلي اينترنتش كنده. يعني توي تهران بزرگ هيچ شركتي بجز مخابرات كه انقدر سرعتش كنده به منطقه ي ما اينترنت بدن. اي دي اس ال واي مكس هيچي كار نميكه . لطفا يكم به مشتركين برسين

  • روزبه
    شنبه 4 شهریور 1396 - 23:12:47
    پاسخ
    9 0

    اینا همش دکون دستگاست اینترنت باید نامحدود باشه و ماهیانه از کاربران هزینه دریافت بشه به ازای سرعات های مختلف کیفیت اینترنت کشوری مثله ارمنستان فوق العاده از اینترنت ما بهتره. بنظر من هیچ وقت این کیفیت رو به کاربر در ایران نخواهند داد متاسفم.

  • سید امیر رضا
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 00:03:55
    پاسخ
    10 0

    سلام اگر سرعت نت مثل قدرت موشکهای سپاه بود عالی بود .اگر سرعت نت بره بالا مگه چه اتفاقی میافته کسی که بخواهد جرم انجام بده باسرعت کم میکنه .ما بعضی کشورهای همسایه رو اصلا ...‌.نمی دونیم اما سرعت نتش بیشتره .از اینجاس .گوش اگر گوشه ...ناله اگر ناله مردم انجا که صدا نرسد فریاد است

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 01:56:08
    پاسخ
    10 0

    ملت بیچاره ایران...ترکیه زندگی کردم خیلی وضع اینترنت اونجا عالیه،...همچنان معتقدم ملت دارن تاوان یک چیزهایی که مربوط به گذشته هست رو پس میدن.

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 07:35:30
    پاسخ
    9 0

    من شاتل دارم. فقط اخبار میخونم. روزی کمتر از نیم ساعتم تلگرام استفاده میکنم. تو یک هفته سه چهار گیگ کم میشه. مگه میشه؟؟؟؟ پسوردمم هرماه عوض میکنم تا همسایه ها .....

  • علی اقا
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 07:49:18
    پاسخ
    6 0

    از حجمی درش بیارین نامحدودش کنین

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 08:07:27
    پاسخ
    7 0

    والا، بلا، به پیر به پیغمبر دارن دزدی و کم فروشی میکنن.من مثلا اینترنت پر سرعت دارم با 5گیگ ماهیانه به مبلغ60 هزار تومن که از مخابرات گرفتم.هر ماه برای من 200 تا250 هزارتومن قبض میاد.مگه میشه مگه داریم وقتی که هممون یا طی روز منزل نیستیم و هرکدوم بسته اینترنتی هم داریم.این یعنی یه جای کار که چه عرض کنم همه جای کار ایراد داره.

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 08:40:54
    پاسخ
    7 0

    بابا جمع کنید مسخره بازیتونو کیه که رسیدگی کنه سیستم پر اشکاله

  • وحيد
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 09:20:34
    پاسخ
    7 0

    الان شما بري به كشور ديگه بگي ما اينترنتمون حجميه سريع بهت پناهندگي ميدن

  • رضا
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 10:03:23
    پاسخ
    5 0

    دزد بزرگ همون همراه اول، من یه بسته ماهانه خریدم یه بسته نامحدود شبانه یک روزه هم خریدم .اصب بر این است که باید از بسته نامحدود شبانه استفاده بشه ولی برای من از بسته ماهانه م و شارژم استفاده کرد.در مجموع نزدیک 20 هزار تومن ضرر زد به من .شکایت نوشتم بعد 2 هفته میگن 900 تومن بهتون بر میگردونیم.اونم برنگردوندند

  • امیر
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 10:05:22
    پاسخ
    7 0

    اینترنت همراه اول اینجوریه ک مثلا یک گیگ روزانه بهت میده و یک گیگ شبانه اونم با قیمت خیلی زیاد بعد وقتی که حجم روزانرو تموم کنی ولی حجم شبانه تمام نشده باشه خودش میاد حجم شبانرو تموم میکنه،مثلا من حجم شبانم دو گیگ مانده بود ولی چون حجم روزانمو تموم کرده بودم حجم شباترو صفر کردنن،، واقعا همراه اول اپراتوریه ک دستش توو جیب مردمه

    • شهروند
      یکشنبه 5 شهریور 1396 - 11:01:16
      3 0

      واقعا این عزیز درست میگه اپراتور اول دست کمی از بقیه نداره شاید هم بدتر باشه کلا وضعیت قیمتها و سرعت اینترنت و کم فروشی اپراتورها بیداد میکند.

  • مجید
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 10:26:19
    پاسخ
    8 0

    وزیر محترم، شما مردم رو دقیقا چی فرض کردید؟

    • محسن
      دوشنبه 6 شهریور 1396 - 13:44:43
      2 0

      اسکول

  • حمید
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 10:26:58
    پاسخ
    3 0

    سلام توی منطقه مخابراتی ما حکمت شعار فقط مخابرات انحصاری اینترنت میده اونم با کیفیت افتضاح به هر آی اس پی هم که زنگ میزنی میگن مرکز مخابراتی شما به ما امکانات نمیده. به کی باید شکایت کنیم؟

  • شهروند
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 10:57:22
    پاسخ
    6 0

    ايرانسل واقعا توی اینترنت تقلب میکنه وقتی بسته اینترنت ایرانسل می گیرید حالا هرچه باشه خصوصا 3 گیگ ویا کمتر حتی اگر کمترین استفاده را بکنیدباور کنید کمتر از 600 مگ ظرف 10 روزتا 12 روز پیام میده بسته اینترنت شما رو به پایان است و روز بعد اعلام میکنه بسته شما تمام شد من که چند بار استفاده کردم به این نتیجه رسیدم که ایرانسل تقلب میکنه قبلا هم از وایمکس ایرانسل استفاده می کردم .چند سالیه وایمکس گذاشتم کنار حالا هم چندین ماه که بسته های ایرانسلی هم نمیگیرم چشمم از این وزیر آب نمیخوره بزرگتر از اونم قبلا نتونستن کاری بکنن تا چه برسه به این وزیردر ضمن میتونه اگربازرس مورد وثوق دارد بفرسته بررسی بکنه این که پیام دادن نمیخواد مثل روز هم روشنه.

  • علی
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 10:58:13
    پاسخ
    5 0

    باسلام شرکت آرمان دیتا در مشهد حجم با ربات تلگرام با قیمت خیلی کمتر از سایت 2020 خراسان فروخت ولی شارژ نکرد.هیچ کسی هم جلوشو نگرفته

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 11:21:50
    پاسخ
    5 0

    وزیر نیومده قبوض تلفن ثابت که هر دو ماه صادر میشد را کردش یک ماهه.تازه قبض پرداخت کردم امروز دوباره پیامک دادن صورتحساب صادر شده است زنگ زدم مخابرات میگه قبض ها شده ماه به ماه و دیگه دو ماه یکبار صادر نمیشود. بعد ما یه خط داریم فقط برای adsl هستش و نامحدوده قبلا ماهی 15000بود الان شده ماهی 24000تومان

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 11:24:35
    پاسخ
    6 0

    قبض های تلفن ثابت مخابرات شده یک ماهه.پنج روز پیش قبض پرداخت کردم دوباره امروز قبض اومده.چرا اینطوری شده آخه؟

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 11:35:57
    پاسخ
    5 0

    آقای وزیر ببینید هیچکس راضی نیست خودتون هم بهتر میدانید

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 11:36:50
    پاسخ
    6 0

    دو ماه هست که کم فروشی دیگه داره شورشو در میاره

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 11:39:38
    پاسخ
    5 0

    همراه اول واسه حجم شبانه ها واقعا سود میخوره من که واقعا ناراضی هستم همیشه حجم شبانه مال هود همراه اول میشه چون من استفاده ندام واین را هم بگم اصلا راضی نیستم حرومه بخدا

    • بی نام
      یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:21:12
      4 0

      این حجم آپلود رو هیچ رقمه متوجه نمیشم که چه هزینه ای برای ای اس پی ها داره

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 12:13:45
    پاسخ
    6 0

    من دو تا پيغام راجع به كم فروشي اينترنت از طرف شركت اينترنتي "رسانه مهر وطن "هست اعتراض كردم ولي شما چاپ نكردين

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 12:58:48
    پاسخ
    7 0

    نارضایتی از اپراتور ایرانسل و اینترنت مخابرات استان تهران

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 13:01:29
    پاسخ
    8 0

    اینترنت رو نامحدود کنید و پول رو به ازای سرعت بگیرید

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:30:04
    پاسخ
    6 0

    کلا دیگه زیادی دست همه نهادها تو جیب مردمه. نه اینکه وضعیت کسب و کار و اشتغال خیلی خوبه، هر روز یه راه جدید پیدا میکنن که بیشتر از جیب مردم فیض ببرن.

  • خودم
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 16:13:58
    پاسخ
    3 0

    همه جای دنیا ممکنه شرکتها بخوان سوء استفاده کنند ولی از ترس جرایم و محکومیت تو دادگاه درست عمل میکنن ، دادگاهی برای رسیدگی به این جرایم نداریم و تازه اگه محکوم هم بشن معلوم نیست حکم اجرا بشه

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 16:38:30
    پاسخ
    1 0

    شاتل خیلی کم فروشی میکنه در عرض پنج دقیقه کل حجمو میگیره مجبوریم مودمو خاموش کنیم فقط شبا استفاده کنیم مسخرست واقعا

    • پارسا
      سه شنبه 7 شهریور 1396 - 03:06:36
      1 0

      تازه شب هم به بهانه اشتراکی بودن و رایگان بدترین سرویس رو ارایه می دن خدا می دونه چقدر از کار مسخره ای به نام حجم فروشب کاسب شدن همه این پول دزدی

  • frnk
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 17:35:23
    پاسخ
    3 0

    گروونه :/

  • محمدددد
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 18:30:38
    پاسخ
    2 0

    باز ازووون حرفای خنده دار تکراری

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 19:17:40
    پاسخ
    3 0

    نه تنها اینترنت بلکه اپراتورها تو همه زمینه ها حتی اوای انتظار هم دارن کم فروشی میکنن

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 20:06:53
    پاسخ
    1 0

    چیزی به نام حجم معنی نداره همین که حجم میفروشن خودش دزدیه ولی خب حالا با این روال باز ایرانسل بهتر از بقیه اس. چون حجمی که میخرم واقعا همون مقدار هم مصرف میکنم. از همه و ..همراه اول هست همین که اینترنتت رو روشن میکنی حتی اگه دیتاهم مصرف نکنی کل پول قبض میشه من یه بار دیتام روشن مونده بود شارژ ده هزاریمو تو یک ساعت خورد کوفتشون بشه

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 20:11:49
    پاسخ
    7 1

    من نمیدونم چرا این وزیر جدید داره دائم در رسانه ها حرف میزنه و عمل نمیکنه؟ مگه ما نیاز به خبر داریم؟ عملت چیه؟ این همه جلوی تلویزیون و دوربین امدن برای چیه؟ قیمت بالا است بیارش پایین حجم هم نباید باشه باید نامحدود باشه هم مساله مشخصه هم راه حل

  • داود علی پور
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 20:36:05
    پاسخ
    4 0

    بنده سه ساله اینترنت مخابرات استان تهران رو با سرعت مثلا دو مگ خریداری کردم حدودا سه ماه با بدبختی یه سایت و باز میکنه .بیست بار زنگ زدم شکایت کردم اوپراطور میگن اگه نمیخوای قطع کنیم .بنده تهران .تهرانسر زندگی منم چون فیر نوری هست خط تلفن ما از هیچ شرکت دیگه ای نمیتونم خریداری کنم .بعد من ماهی حدود صدو ده هزار تومان پول اینترنت میدم .چه کار باید انجام بدم بنده

  • نیکخو
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 20:36:29
    پاسخ
    6 0

    سلام متاسفانه رایتل بیشترین کم فروشب را در اینرنت دارد.مقایسه ای بین اینترنت رایتل و همراه اول من انجام دادم...راتیل حداقل یک سوم فروشهای خود را کم می کندد....دزد....

  • کامران
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 21:35:25
    پاسخ
    4 0

    سرویس adsl شرکت مخابرات مشهد افتضاح است. سرعت کم، تغییرات سرعت، قطعی های زیاد، عدم مهارت پشتیبان ها و ... چه گناهی داریم که به علت بستر کابلی محل سکونت که فیبر نوری است، مجبور به دریافت سرویس ضعیف اینترنت از مخابرات هستیم؟ اجازه بدهید سایر ها isp ها نیز بر بستر فیبر نوری فعالیت کنند. انقدر انحصار طلب نباشید. سرمایه گذاری بر افزایش پهنای باند اینترنت کشور موجب تولید اشتغال خواهد شد. من به عنوان کارشناس ارشد هوش مصنوعی از وزیر ارتباطات خواهشمند هستم که افزایش پهنای باند، کاهش قمیت ها، ساختارهای جدید و اجرای قوانین در راستای تامین حقوق شهروندان در اولویت اول کارها قرار بگیرد

  • بی نام
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 21:55:32
    پاسخ
    5 0

    یک ماه اینترنت ایرانسل تی دی ال تی ای خریدیم. قطع و وصلی زیاد داشت. در روز فقط دوساعت وصل می شد. ما هزنیه اینترنت یک ماه را پرداخت کردیم ولی به علت قطعی زیاد نتوانستیم استفاده کنیم. به شرکت هم چهار پنج بار اعلام کردیم. هربار گفتند در دست بررسی است. ولی اقدامی نکردند. درمقابل مبلغ دریافتی کوچکترین احساس مسولیت ندارند.

  • mahmood
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 22:06:14
    پاسخ
    8 0

    من از مبین نت اینترنت شش ماهه خریدم باورتان نمیشود دو ماه تمام شد هرچه با امور مشترکین شرکت مبین نت تماس گرفتم جواب ندادن و وقتی هم جواب میدهند شما را در پشت تلفن در نوبت جوابدهی قرار میدهند که این زمان در حدود 20 الی 30 دقیقه طول میکشد آخر هم بدون نتیجه گیری خسته شده و گوشی را قطع می کنی که این کارشان بدتر کم فروشی است.

  • mohsen
    یکشنبه 5 شهریور 1396 - 23:41:46
    پاسخ
    9 0

    این حرکت شما دقیقا مثل اینه که بخواین تو ی شورای امنیت، امریکا رو محکوم کنید مثال از این واضح تر مجرم خیالش از طرف قاضی راحته حالا اینقدر شکاواییه بنویسید تا بمیرید

  • بی نام
    دوشنبه 6 شهریور 1396 - 00:16:10
    پاسخ
    4 0

    ما هیچ ما نگاه....

  • بی نام
    دوشنبه 6 شهریور 1396 - 07:17:15
    پاسخ
    9 0

    تلفن ثابت قبلا قبضش دوماهه بود الان کردن یه ماهه . دوماه یه آبونمان می گرفتن الان ماهانه می گیرن . کلا شیر تو شیر شده .

  • بهروز
    دوشنبه 6 شهریور 1396 - 07:30:09
    پاسخ
    5 0

    سلام 7 گیگ اینترنت مخابرات ظرف مدت 3 روز تمام شد هر چی پیگیری کردم دریغ از پاسخ

  • اینترنت شاتل
    دوشنبه 6 شهریور 1396 - 07:46:28
    پاسخ
    3 0

    مشکل اینترنت شاتل نامحدود قیمت گران سرعت کم

  • محمد
    دوشنبه 6 شهریور 1396 - 08:27:26
    پاسخ
    10 0

    من مسوول واحد اینترنت دانشگاه دولتی هستم. ما دو گیگابایت اینترنت در بستر وای فای به دانشجوها میدیم در هر ماه. من از مسوولین عزیز خواهش می کنم یک هفته بیان و جای من پشت این میز بنشینن. ببینن که دانشجوها چطور برای این دو گیگ اینترنت رایگانی که بهشون میدیم التماس می کنن. چرا؟ چون دوازده هزار تومن برای یک دانشجو پول زیادیه که بده و یک بسته اینترنت یک ماهه بخره که بعد یک هفته هم تموم میشه. مسوولین نمی تونن این چیزهارو درک کنن. نمی تونن درک کنن فقر فقط شکم خالی نیست. فقر یعنی اون دانشجویی که پدر و مادرش ندارن هر ماه یک ملیون تومن توی حسابش بریزن که بتونه مثل بقیه تو خوابگاه خوش بگذرونه و نت شارژ کنه و بره کافی شاپ. فقر توی جامعه بیداد می کنه. بعد اینترنت رو باید تا جایی که جا داره گرون بدیم

  • بی نام
    دوشنبه 6 شهریور 1396 - 09:47:17
    پاسخ
    3 5

    آقا شما همه امور رو بدید به ...و مخابرات، قطعا مشکلات حل میشه :

  • حمید
    دوشنبه 6 شهریور 1396 - 11:52:59
    پاسخ
    2 1

    با سلام...بعد از چندین بار شکـ چندین بار دقت...مطمئن شدم اگر اینترنت آسیاتکم کمتر از 200مگابایت برسه و مودمم خاموش کنم بعد از روشن کردن حجم نتم منفی 50 میشه.صفر نمیشههمیشه همینجوریه.چکار کنم؟

  • بی نام
    دوشنبه 6 شهریور 1396 - 13:56:55
    پاسخ
    6 0

    وقتی با اپراتور ایرانسل تماس میگیریم 5دقیقه پشت خط منتظر میمونیم فقط

  • بی نام
    دوشنبه 6 شهریور 1396 - 13:58:29
    پاسخ
    5 0

    قبض مخابرات شده یک ماهه بعد هر دو ماه 20000تومن پول قبضم بود این سری برای یک ماه از مرداد تا شهریور مبلغ 17000تومن پول تلفن اومده.من این ماه اصلا استفاده نکردم

  • بی نام
    دوشنبه 6 شهریور 1396 - 22:14:55
    پاسخ
    5 0

    خدمات اینترنتی که شرکت آسیاتک ارایه میکنه واقعاً افتضاح و باعث تاسف هست، علیرغم هزینه بالایی که از بابت فروش اینترنت مطالبه میکنند، اینترنت شون همواره قطع و وصل میشه و یا افت سرعت داره، هر موقع هم تماس میگیریم برای پیگیری و رفع مشکل اینقدر پشت خط نگه تون میدارند تا خودتون خسته و بیخیال موضوع بشید. یا اینکه عنوان میکنند مشکل از مرکز مخابراتی مشتری هست، در حالی که وقتی مرکز مخابراتی را با اینترنت سایر شرکت ها و اپراتورها چک میکنی متوجه میشه که هیچ مشکلی در مرکز مخابراتی نیست

  • پارسا
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 03:04:01
    پاسخ
    4 1

    اینرتنت شاتل از ساعت یک به بعد سر هارا به حدی می رساند که یک سایت هم بالا نمیاید و یک پیام رد و بدل نمی شود و بهانه می اورد که رایگان است این ساعت یعنی چی که رایگان است ما که نمی تونیم کارهامون رو انجام ندیم به خاطر این سرویس دهی شما می گن رایگان و اشتراکی ما سرعت 1024 خریدیم همینم باید تحویل بکیریم

  • محمد
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 11:03:31
    پاسخ
    5 0

    دگه روشون نشده بگن دزدی. چون واقعا عین دزدی تو روز روشنه.

  • حقگو
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 12:36:26
    پاسخ
    4 0

    اینترنت در ایران یعنی کشک بادام جان یعنی شما از اینترنت زغالی ایران بی خبرید دارید اطلاع کسب می کنید این دغل دوستان را که می بینید مگسانند و گرد شیرنی آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است

  • ممدرضا
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 15:51:24
    پاسخ
    3 0

    این اینترنتو بردارید جمش کنید هم خودتنو راحت کنید هم مردمو،سرعتش ب درد عمتون میخوره بقران هزارتومن نمی ارزه،دزدی ک فقط از دیوار مردم بالا رفتن نی،نشستید اون بالا ب اسم دارید ...،یا چیزی رو ارائه ندید یا اگر ارائه میدید درست بدید،ب فکر اون دنیاتونم باشید

  • مژده
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 21:46:30
    پاسخ
    2 0

    هیچ جای دنیا حجم نت رو نمی فروشن جز ایران.ما داریم پول مقدار اطلاعاتی که از یه سیم میگذره رو میدیم.درسته که باید بابت اون شبکه و پشتیبانیهاش پول داد ولی هیچ جا بابت حجم چیزی که از اون سیم میگذره پول نمیگیرن و این ظلمیه که سالهاست داره به ما میشه و هیچکسم به روی خودش نمیاره که این پولا کجا میره.

  • مهدي
    چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 09:21:46
    پاسخ
    2 0

    من نميدونم چرا توي اين عصر كه عصر ارتباطات هست همه نميتونن از خدمات اينترنت استفاده كنم من سه ساله براي خونم دنبال اشتراك اينترنت هستم كه ميگن خط پي سي ام هست و فعلا نميشه از هيچ جا اينترنت بگيرم و بلاجبار از مبين نت استفاده ميكنم. ولي اونم با هزينه هاي خيلي خيلي بالا و سرعت بسيار پايين بسيار مشكلاتي برايم ايجاد كرده. خواهشن به خطوط پي سي ام توجه شود

  • رامین دلفان
    چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 16:24:27
    پاسخ
    0 0

    ما تو شهری هستیم که 4هزار جمعیت دار ولی فقط300تا پرت داره این انصاف

  • صادق راستگو
    پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 20:26:25
    پاسخ
    2 0

    حالا که میلیارها تومان از جیب مردم رفته چه فایده ای دارد

  • ایماندو
    پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 23:05:37
    پاسخ
    2 2

    سلام منم مثل همه نظرم اینه که هزینه بالاست اما یعنی موندم اینایی که این همه غر غر میکنید آیا واقعا بلدید اینترنت استفاده کنید ؟ آخه داداش من چرا الکی بلد نیستی این همه غر غر میکنی ؟ من مودمم هم سیم کارت ایرانسل میخوره و هم همراه اول توی روز با سیم کارت ایرانسلم که بسته ی 1 ماهه 1 گیگ داره ، فقط لینک دانلود پیدا میکنم و میذارم توی برنامه ی دانلود منجر توی شب باسیم کارت همراه اولم که بسته ی 1 ماهه شبانه 15 هزارتومنی داره ، اون فایل ها رو دانلود میکنم . من الان 5 ترابایت هارد دانلود شده دارم فیلم ، سریال ، کلکسیون بازی های رایانه و سونی 1 و سونی 2 بعدش اینکه هر چی بازی فوتباله هم دانلود میکنم و با کیفیت می بینم قبول که گرونه ولی شما هم یاد بگیرین مدیریت کنید

  • جواتی
    جمعه 10 شهریور 1396 - 22:47:54
    پاسخ
    1 0

    این چه وضعشه اینترنت گرونیش به درک چرا حجم ادمو الکی کم میکنن به این ...ها چی باید گفت که درشان یک ....باشه. اخه چرا اینجوریه یکی رسیدگی کنه بخدا کم اوردیم چرا حجم ادمو قورت میدن چقدر نامردن

  • نیما
    سه شنبه 28 شهریور 1396 - 14:47:57
    پاسخ
    1 0

    کم فروشی در رایتل وحشت ناکه

  • پوریا
    جمعه 7 مهر 1396 - 02:04:36
    پاسخ
    1 0

    ای کاش اصلا حجمی بدن ولی درست محاسبه کنن. امروز از شرکت مبین نت اینترنت گرفتم بخدا با نرم افزار حساب کردم با یک سیستم من ۳۰۰ مگ استفاده کردم و توی صفحه مشترکین ۱.۲ گیگ از حسابم کم شد. زنگ زدم میگن اشتباه حساب کردی ما از پشت کوه که نیومدیم اینترنت بقیه isp ها اصلا اینطوری نیستن.حالا ما موندیم و مودمی که ۲۰۰ هزار تومن پول خورده

  • بی نام
    جمعه 14 مهر 1396 - 10:12:57
    پاسخ
    1 0

    من طی یکسال گذشته بسته 30گیگ دوماهه فعال میکردم 6یا7گیگ اضافه میاوردم اینباراومدم بسته یکساله 120گیگ گرفتم بیشتراز30تاگروه تلگرام هم حذف کردم اما 25روزه 16گیگ استفاده شده کاملا برای من محرزشده ایرانسل دزده دزده دزده ودروغگو

  • مهدی
    دوشنبه 17 مهر 1396 - 23:22:34
    پاسخ
    2 0

    آقا من 4 روز پیش از صبانت 6 گیگ یک ماهه خرید کردم الان رفتم توی پنل میبینم 3 گیگ تموم شده آخه چجوری میشه وقتی من دانلود هم نداشتم 3 گیگ توی 4 روز تموم بشه این مردم بدبخت باید دیگه چجوری بگن و همچنان کسی از مسئولین رسدگی نکنه؟ از همه راهی دارن مردم رو می گزن

  • سیدرضا موسوی
    جمعه 28 مهر 1396 - 22:43:07
    پاسخ
    0 0

    از مخابرات استان گلستان در شهرستان مینودشت اینترنت 10 مگ یک ساله خریدم.ابتدا سرعتش خوب بود اما پس از اندکی سرعتش رسید به 200 ال 300 کیلو و هر چه تماس با 2020 گرفتم و میگیرم اصلا درست نمیشه.تا بحال هم بیش از 50 بار طبق نظر کارشناساشون مودم رو ری ست و کانفیگ کرده و حتی مودمم رو هم عوض کرده ام اما بازم جواب نمیگیرم.یه روز خوب میشه ولی بازم همون آش و همون کاسه. دیگه خسته شده ام. بدبختانه شرکت دیگری هم به روستای جنگلده بالا خدمات نمیتونه بده چون دی اس لم مختص مخابراته. دیگه ناامید شده ام و خسته و میسوزم و مس یازم

  • اکبر
    چهارشنبه 10 آبان 1396 - 00:47:21
    پاسخ
    0 0

    کجای دنیا اینترنت حجمی هست آخه مردم خر گیر آوردید دزدی تا به کی

  • مهدی
    سه شنبه 23 آبان 1396 - 14:44:47
    پاسخ
    1 0

    به گوش وزیر برسانید که واقعا از دست همه ارائه دهندگان سرویس های اینترنت کلافه و بیزار شدیم کم فروشی و دزدی خجم اینترنت و پایین اوردن سرعت اینترنت مردم رو عاصی کرده من از شرکت شاتل واقعا نارضیم تو یک فته سه بار پنج گیگ اینترنت خریدم هیچ کار خاصی هم نکردم هی از از حجم اینترنت من کم می شد تازه اینستاگرام هم ندارم یه اشتراک ماهیانه میگیرن یه اشتراک جدا برای بسته اینترنت ایران میگیرن یه اشتراک هم سایت نماوا میگره حجم اینترنت اصلی که تموم میشه اشتراک شاتل لند رو هم قطع می کنن واقعا مسخرشو دراوردن دستشون فقط تو جیب مردمه

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب
x