۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

توپ در زمین هیئت‌مدیره منفعل باشگاه است و آنها قرار است تصمیم بگیرند اما چه تصمیمی؟ منصوریان را نگه دارند هیچ تضمینی برای تعویض این روند نیست و اگر مربی دیگری را جانشین او کنند باز هم نمی‌شود درباره آینده به قضاوت نشست.

چهره درهم‌ريخته و شكسته به اضافه خنده‌هاي عصبي منصوريان در بازي با پديده مشهد، از مربي شكست‌خورده‌اي در استقلال رونمايي كرد كه پيشتر گمان نمي‌كرديم اين‌طور بشكند. منصوريان قافيه را باخت و با جمع كردن استقلالي‌ها در دايره زمين به آنها يواشكي گفت نظرشان در مورد استعفا چيست؟

طبيعي است كه بازيكن در اين‌گونه مواقع به سرمربي‌‌اش مي‌گويد ‌اي آقا استعفا چيه؟ ما همه پشت شما هستيم! منصوريان به سمت سكوهايي رفت كه او را تشويق مي‌كردند و سپس از ورزشگاه بيرون رفت. او را در كنفرانس خبري هم نديديم تا اينكه شنيديم بازيكنان در اينستاگرام از او حمايت كردند.

حالا يك سؤال‌؛ آيا استقلال در اينستاگرام و فضاي مجازي بازي مي‌كند يا در زمين فوتبال به ميدان مي‌رود؟ در اينستاگرام چيزي براي استقلال عوض نمي‌شود. با اين همه منصوريان مربي خوش‌شانس و خوش‌اقبالي است كه در شرايط فعلي در استقلال آلترناتيو ندارد.

منصوريان حتي يك مربي استقلالي را مقابل خود نمي‌بيند. منصور پورحيدري و ناصر حجازي كه يك زماني روي نيمكت استقلال تعيين‌كننده بوده‌اند از دنيا رفته‌اند.

قلعه‌نويي كه هميشه يك پاي نيمكت مربيگري است خودش تيم دارد و اصفهان را نمي‌تواند رها كند.

جواد زرينچه و صمد مرفاوي در استقلال سوخته‌اند؛ مجيد نامجومطلق هرگز روي نيمكت استقلال امتحان نشده و ظاهراً قرار نيست شانسي به او داده شود.

مي‌ماند گزينه خارجي‌؛ كدام عقل سليمي حكم مي‌كند سرمربي خارجي در اين شرايط به استقلال بيايد؟ تيم را يك نفر ديگر بسته و 5 هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر گذشته است. چگونه مي‌شود اين همه هزينه به باشگاه تحميل كرد و توقع نتيجه‌‌گيري از مربي خارجي داشت؟

توپ در زمين هيئت‌مديره منفعل باشگاه است و آنها قرار است تصميم بگيرند اما چه تصميمي؟ منصوريان را نگه دارند هيچ تضميني براي تعويض اين روند نيست و اگر مربي ديگري را جانشين او كنند باز هم نمي‌شود درباره آينده به قضاوت نشست.

بعيد به نظر مي‌رسد اين هيئت‌مديره و اعضايش دل و جگر تغيير و دگرگوني در روند كنوني را داشته باشند. آنها با منصوريان ادامه مي‌دهند و يك يا دو بازي ديگر به او فرصت خواهند داد.

همه چيز به آينده‌اي نامعلوم حواله داده مي‌شود‌؛ بلكه استقلال با يك يا دو برد از مخمصه خلاص شود. اگر هم نشد و اوضاع بدتر شد خدا بزرگ است‌؛ خلاصه يك چيزي مي‌شود!

* این مطلب در تاریخ 4 شهریورماه در صفحه 5 روزنامه خبرورزشی منتشر شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =