ایسنا نوشت: خبرگزاری واس از کشته شدن دو سرباز این کشور در درگیری با ارتش یمن در مرز دو کشور خبر داد و به این ترتیب تعداد نظامیان عربستانی کشته شده در درگیری با یمن طی دستکم ۴ ماه به حدود ۶۷ تن رسید.

به گزارش خبرگزاری عربستانی "واس"، در عرض دستکم چهار ماه ۶۷ نیروی نظامی عربستان در درگیری با نیروهای انصارالله یمن در مرزهای دو کشور کشته شدند.

در تازه‌ترین آمار از کشته‌های نظامی عربستان این خبرگزاری اعلام کرد که "سعد بن مستور الحارثی"، "صالح علی الزبیدی" دو نظامی عربستانی در درگیری‌ها در مرزهای جنوبی این کشور با ارتش مردمی یمن کشته شدند.

طبق گفته منابع رسمی عربستان، تعداد کشته شدگان نیروهای نظامی عربستان در مرزهای این کشور با یمن از دهم ماه مه به ۶۷ تن افزایش یافته است.

نوار مرزی میان عربستان و یمن شاهد تنشی گسترده است و نیروهای انصارالله حملات موشکی‌شان علیه اراضی عربستان را تشدید و پیشروی‌شان در پایگاه‌های نظامی عربستان را اعلام کردند.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی حملاتی را در مناطق مرزی انجام دادند و پایگاه‌های نیروهای انصارالله و نیروهای علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهوری سابق یمن را هدف قرار دادند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =