خبر فوری نوشت: سیدجواد هاشمی‎نژاد فرزند شهید هاشمی نژاد که خود از خانواده شهدا ترور محسوب می‎شود، در زمره اولین افرادی است که در کانون هابیلیان به صورت مشخص به مقوله ترور پرداخته است. او خبر جدید را درباره سرنوشت کلاهی و کشمیری مطرح می کند.

بخش هایی از گفتگو با پسر شهید هاشمی نژاد را در ادامه بخوانید؛

آیا اقدامی از سوی نهادهای اطلاعاتی کشورمان برای دستگیری "کشمیری و کلاهی " از عوامل ترور مسئولان کشورمان صورت گرفته است؟

در ابتدا باید به اینکه اشاره کنم که جریان نفاق در سال‎های اخیر تلاش می‎کند که پیشینه خود را تغییر دهد از این رو قالب خود را عوض کرده است و در جهت مباحث حقوق بشری که با ذات آنها سنخیت ندارد وارد عمل شده به گونه‎ای که سرکرده منافقین سالهاست که از صحنه ظاهری حذف و یک خانم جای وی را گرفته است.

امروز عرصه اظهارنظر برای شبکه نفاق تنگ شده است به گونه‌ای که این گروه مجبور می‎شود عراق را ترک کند و روزگار آنها در فرانسه زمانی که دستور تروریستی می‌دادند تمام شده و آنها دیگرفرصتی ندارند که به مانند زمانی که شهید دستغیب را در تهران به صورت انتحاری ترور کردند اظهارنظر کنند و بیانیه بدهند.

در طی سال‎های اخیر عرصه برای جریان نفاق تنگ شده و آنها مجبور شدند عراق را ترک و به آلبانی پناه ببرند از این رو در این عرصه تنگ آنها تلاش می‎کنند موضوعات را به صورت معکوس نشان دهند.

اینکه مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) فرمودند نگذارید جای جلاد و شهید باهم عوض شود به نظر بنده صراحتا به این امر اشاره دارد که جریان نفاق درصدد است اقدامات خود را پاک کند و تلاش می‎کند کشمیری‎ها و کلاهی‎ها را به دست فراموشی بسپارد و از طرفی جنایتکارانی که دست به اقدامات تروریستی زدند به عنوان طلب خود از جمهوری اسلامی ایران طلبکاری کند لذا این تغییر نگرش به خوبی نشان می‎دهد که این گروه ترس و واهمه را در خود دیدند.

در شرایط فعلی اگر روزگاری حرف ما در جهان خریدار نداشت اما الان وضعیت متفاوت است و ما به دنیا می‌‏توانیم بگوییم که نه تنها حامی تروریسم نیستیم بلکه قربانی ترور و تروریسم هستیم و بالاترین مقامات ما ترور شدند و این وضعیت خیلی می‎تواند به ما کمک کند ولی ما به دنبال ابن قضایا نیستیم.

احمدشهید زمانی که آمریکایی‎ها خواهان تحریم ما بودند و از سوی این کشور گماشته شد تا بحث حقوق بشری را در کشورمان پیش ببرد و ما را محکوم کند به راحتی پذیرفت که ایران قربانی ترور است.

بنده در دیدار یک ساعته با احمد شهید مدارک و اسنادی بین‎المللی را که از مراکز مختلف جهانی در باب موضوع ترور جمع‎آوری کرده بودیم به وی ارائه کردم و آدمی مثل وی نیز قبول کرد که ایران قربانی تروریست است و تاکید داشت کشوری که قربانی مقوله ترور است از مدار قانون خارج می‎شود چراکه کشورها زمانی که در مرحله بحرانی تروریستی قرار می‏‎گیرند قانون را کنار می‎گذارند چنانکه شاهد بودیم ترزامی در جریان حادثه تروریستی که درانگلیس رخ داده بود گفت اگر قوانیت حقوق بشر جلوی مبارزه ما با تروریسیم را بگیرد ما این قوانین را تغییر می‎دهیم.

احمد شهید در اولین قطعنامه‎ای که پیرامون حقوق بشر ایران صادر کرده بود به صراحت در بند 34 به اسنادی و مدارکی که از کانون هابیلیان دریافت کرده بود اشاره و ایران را کشوری قربانی تروریسیم دانست.

درباره کشمیری و کلاهی نیز باید بگویم این دوفرد شاه‎کلید بسیاری از جنایت‎هایی هستند که منافقین در ایران انجام دادند، جنایت‎هایی که به لحاظ بین‎المللی و از نگاه کشورهای متخاصم ایران نیزبه اثبات رسیده است.

مسعود کشمیری و کلاهی زندگی مخفی و پنهانی داشتند و تا جایی که من مطلع شدم این دو نفر به احتمال قوی توسط عناصر خودشان از بین رفتند هرچند مراجع مسئول باید درباره این موضوع اظهارنظر کنند و دقیق‌تر این موضوع را بیان کنند که تا الان این موضوع انجام نشده است.

این نظر شخصی خود من است کشمیری و کلاهی از عناصر مهم منافقین بودند که می‎توانستند بسیاری از مسائل این گروهک را فاش کنند.

همانطور که اطلاع دارید پرونده حوادث تروریستی 8 شهریور به دستور امام خمینی(ره) در همان روزها بسته شد، آیا این پرونده هنوز بسته شده است یا شرایط برای آن تغییر کرده است؟

این پرونده به حادثه 8 شهریور و ترور شهید رجایی و باهنر ارتباط دارد چرا که مسعود کشمیری عامل این ترور معرفی شده برخی از مقامات آن دوران بود و یکی از چند نفری بود که اجازه داشت بدون بازرسی در شرایط حاد آن روزها که کشور روزهای حساسی داشت در دفتر نخست‌وزیر حضور داشته باشد.

یک فرد گمنامی مثل کشمیری وقتی به درجه‌ای از اطمینان برسد که بدون بازرسی به دفتر نخست‎وزیر رفت و آمد کند بدون پشتوانه نیست از این رو مسائل بسیاری درباره این پرونده در ابهام است.

این پرونده در شرایط خاص آن روزها و البته جنگ یکی دوبار مطرح شد ولی کنار گذاشته است از این رو نمی‎شود گفت که این پرونده مخدومه شده است لذا مراجع رسمی باید توضیح دهند که این پرونده در چه مرحله‎ای است و در چه مرحله‏‎ای کنار گذاشته شد و آیا دوباره قابل بررسی است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =