جزییات فروش فرش امضادار ۸.۵ میلیارد تومانی

حراج تخصصی فرش توسط خانه حراج با فروش 23 میلیارد و 211 میلیون تومان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی خانه حراج ، دومين دوره حراج تخصصی فرش در ايران، روز گذشته (جمعه)، در خانه همایش با حضور جمعی از مدعوین و علاقه مندان برگزار شد .

در اين مراسم فرش‌های نفیس و مجموعه‌ای از آثار هنری فرش ایران به فروش گذاشته شد. در میان تمام آثار نفیس این مجموعه که از گوشه و کنارایران و جهان جمع آوری شده بود، فرش "محتشم امضادار"، با قدمت 150 سال، اثر بدیع هنر کاشان، با قیمت پایه 4 میلیارد تومان به حراج گذاشته شد.

این یکی ازهفت اثر‎ محتشم امضادار است که با استقبال زیادی روبرو شد و با قیمت 8 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش رفت.فرش "هریس-تمام ابریشم دورو"، با قدمت بیش از 200 سال از دیگر آثار نفیس این مجموعه بود که از كلكسیون شخصی با قیمت پایه یک‌ میلیارد و 900 میلیون تومان به حراج گذاشته شد و در نهایت با قیمت  5 میلیارد تومان فروخته شد.

همچنین فرش "تمام ابریشم نقشه سروی"، با قدمت بیش از 200 سال، اثر هنرمندان کرمان ، با قیمت پایه یک میلیارد و 500 میلیون تومان به حراج گذاشته شد و دو میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش رفت.در این حراج فرش‌هایی از هنرمندان معاصر تبریز، قم و اصفهان نیز با قیمت‌های کمتر از یک میلیارد تومان بفروش رسید.

در نهایت و پس از معرفی 60 اثر بدیع هنر فرش ایران مجموعه تخصصی حراج فرش با فروش 23 میلیارد و 211 میلیون تومان به پایان رسید.



39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =