بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادرفنی برگزار می کنیم و روز به روز به شرایط ایده آل نزدیک تر می شویم که امیدوارم با شروع مسابقات تیمی خوب مقابل حریفان باشیم.

وحید پوررضوی:آرش کشاورزی بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز در خصوص آماده سازی تیمش برای حضور در لیگ برتر در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادرفنی برگزار می کنیم و روز به روز به شرایط ایده آل نزدیک تر می شویم که امیدوارم با شروع مسابقات تیمی خوب مقابل حریفان باشیم.

وی افزود: امسال از لحاظ تیمی بازیکنان با تجربه و خوبی را در اختیار داریم که امیدواریم با یکدلی همه بازیکنان و کمک کادرفنی روز های خوبی را در پیش داشته باشیم و نتایجی که لایق مردم استان باشد را کسب کنیم.


بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: تمرینات بسیار پرفشاری را سپری می کنیم تا به شرایط مدنظر کادرفنی نزدیک تر شویم که شاید یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت تیم شهرداری تبریز در سال های اخیر کادرفنی خوب وبا تجربه تیم است که بیشتر با بازیکنان دوست هستند تا مربی و این در موفقیت تیم بسیار موثر است.

وی در مورد آخرین وضعیت خودش در تیم گفت: من از نظر بدنی در شرایط بسیار ایده آلی قرارد دارم که همه سعی و تلاش خودم را خواهم کرد تا شروع لیگ به نهایت آمادگی برسم و با تمام توان برای تیمم بازی کنم.

کشاورزی خاطرنشان کرد: هواداران نقش بسیاری در موفقیت تیم ها دارند که امیدواریم همه هواداران والیبال دوست استان با حمایت از تیم کنار ما باشند و به تیم روحیه دهند

وی تاکید کرد: از همه هواداران و مردم استان به خاطر انرژی های خوبی که به ما منتقل می کنند تشکر می کنم و این قول را به هواداران می دهم برای افتخار آفرینی آذربایجان نهایت تلاش خود را کنم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =