تسنیم نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز کسی شک ندارد که داعش زائیده تفکر آمریکایی‌هاست و تکفیری‌ها با هدایت مستقیم آمریکا به جنگ با اسلام قیام کردند.

سردار غلامحسین غیب‌پرور در همایش باشگاه خبرنگاران بسیج طی سخنانی گفت: به طور قطع وجه مشترک همه شهیدان ما ایستادگی در مقابل دشمنان خداست و ما به دلیل همین ایستادگی به شهیدان‌مان فخر و مباهات می‌کنیم.

وی افزود: آنچه در مقابل اسلام قرار گرفته است، عبارت است از خباثت‌های آمریکا و ادله کافی برای آن وجود دارد؛ آمریکایی‌ها از آن زمانی که صحنه استعمار را از انگلستان تحویل گرفتند، خباثت‌شان کمتر از انگلیسی‌ها نبوده و در دوران پهلوی دوم تا پیروزی انقلاب و پس از آن تا به امروز هر کاری که می‌توانستند علیه امت اسلامی انجام دادند. آمریکایی‌ها در موضوع ترور، بهترین‌های جامعه ما را گرفتند البته هر شهادتی راهی برای ما گشود و این چیزی از دشمنی‌های آمریکا کم نمی‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هر جایی که نهضت و حرکتی بوده وجود علمای دین مشخص است، خاطرنشان کرد: آیا کسانی که اخیرا به شخصیت آیت‌الله کاشانی تاختند با یک تحلیل درست دست به این کار زدند.

وی با اشاره به نقش و رسالت اصحاب رسانه تصریح کرد: رسالت شما آنجایی انجام می‌شود که در موضع حق قرار گرفته و انقلابی عمل کنید. بخشی از ماندگاری ما در صحنه، متوجه فعالیت اصحاب رسانه است و آنجایی که رسانه‌ها انقلابی عمل می‌کنند باعث می‌شود مردم به مسیر درست خود ادامه دهند.

سردار غیب‌پور با اشاره به موضوع دشمن‌شناسی و دشمن ستیزی اظهار داشت: بسیاری از نخبگان جامعه ما در گذشته و حال، دشمن را خوب شناختند ولی در مقابل او خوب عمل نکردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید حججی یک تنه یک انقلاب آفرید، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار از رویش‌های انقلاب اسلامی است و ما مانند شهید حججی کم نداریم.

وی در پایان اظهارداشت: اصحاب رسانه مجاهدانی هستند که باید در خاکریز حق دشمن‌ستیزی را سرلوحه کار خودشان قرار دهند و این نیاز امروز انقلاب ما است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =