یکشنبه 2 مهر 1396
یکشنبه 12 شهریور 1396 - 18:26:21 چاپ

واکنش ایران به محاصره کاروان زنان و کودکان خارج شده از لبنان توسط آمریکا

بین الملل > دیپلماسی - سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تمجید از اقدام انسان‌دوستانه حزب الله لبنان گفت: محاصره تعدادی زن و کودک در صحرا توسط آمریکایی ها هیچگونه ارزش نظامی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال و حمایت از اقدام انسان دوستانه دولت و حزب الله لبنان در نجات مردم عادی و بی گناه که پیروزی نظامی لبنان را به پیروزی بزرگتری تبدیل کرد، اظهار داشت: اقدام آمریکا در محاصره زنان و کودکان با توجه به سابقه همکاری این کشور با داعش امری غیر منطقی محسوب می شود و ما معتقدیم این تلاشی است به منظور اثر گذاری منفی بر پیروزی دولت و مقاومت‌ لبنان.

بهرام قاسمی اضافه کرد: محاصره هوایی زنان و کودکان در اتوبوس های غیرنظامی و کشته شدن چندین زن باردار در دو روز گذشته، در صورت تداوم ممکن است به فاجعه ای انسانی منجر شود که این امر خشونت ها را در منطقه گسترش خواهد داد.

قاسمی تاکید کرد: داعش با قدرت مقاومت دولت های عراق، سوریه، لبنان و ارتش و نیروهای مقاومت این کشورها، با همکاری و حمایت ایران و روسیه رو به زوال و فروپاشی کامل است و هم اکنون این نبرد برای ریشه کنی کامل تروریسم در سوریه و عراق با قوت و قدرت ادامه دارد؛ لذا محاصره تعدادی زن و کودک در صحرا نه تنها هیچگونه ارزش نظامی نداشته و تاثیری بر کاهش قدرت داعش ندارد بلکه خشونت ها در منطقه با اینگونه حوادث گسترش خواهد یافت. جنگ با مسلحین داعش با کشتار مردم عادی و بی گناه فرق اساسی دارد.

قاسمی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور خط مقدم مواجهه با تروریسم بویژه داعش از سازمان ملل متحد می خواهد در این امر مداخله و از کشتار بی گناهان جلوگیری به عمل آورد.

52311

کلید واژه‌ها : بهرام قاسمی -
7 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 12 شهریور 1396 - 18:58:42
    پاسخ
    25 9

    از کی تا حالا کاروان داعش شده زن و کوردکان معصوم؟

    • بی نام
      یکشنبه 12 شهریور 1396 - 19:39:27
      12 13

      امریکا در برخورد با داعش به هیچ وجه صداقت ندارد.

    • بی نام
      یکشنبه 12 شهریور 1396 - 20:31:59
      2 3

      زن و بچه نمی تونن داشته باشن داعشیا عایا؟؟؟ تا کی نوکری آمریکا رو می کنین بابا

    • بی نام
      یکشنبه 12 شهریور 1396 - 22:30:36
      3 2

      از موقعی که واقعا تو اون اتوبوس ها زن و بچه بود مجید جان دلبندم.

  • رضا
    یکشنبه 12 شهریور 1396 - 20:11:02
    پاسخ
    3 2

    سياست پدر و مادر نميشناسد . اين اتوبوسها حامل خانواده هاي داعشي بود كه بعد از شكست تسليم و به ازاي گذاشتن اسلحه به زمين منتقل شوند به شرق سوريه ، كه حزب ا... هم قبول كرده بود . حالا امريكا ميگه اينها بايد همون جا بمونند و با حزب ا... بجنگند . و اگر جابجا شوند اين پيروزي به نفع حزب ا... است .

  • بدون نام
    یکشنبه 12 شهریور 1396 - 22:12:57
    پاسخ
    2 4

    اي سگ ب.... به اين امريكا ، اصلا معلوم نيست اشغالها چه غلطي مي كنند يه روز فرماندهان نجس داعشو فراري ميده يه روز حشدالشعبي رو با هواپيما مي زنه، يه روز ازادساري موصلو ناممكن جلوه مي كنه، خلاصه هر اقدامي امريكا كرد عكس اون رو در نظر بگيريد اون ميشه اقدام درست، قسم مي خورم اين امريكاي ابليس صفت اگر كارشكني نمي كرد بساط تروريستهاي داعشي و تركيه اي و اردني و وهابستاني تا الان برچيده شده بود، تف به قدرت پوشالي كثيفت

  • بی نام
    دوشنبه 13 شهریور 1396 - 07:02:21
    پاسخ
    4 1

    بي گناه و معصوم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا يه نخود شرف داشته باشيد

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب
x