بدهی انباشته باشگاه شهرداری، سهمیه آذربایجان غربی، در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، به دنبال عدم پرداخت حق شرکت باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ دسته دوم برای چهارمین سال پیاپی، و صادر نشدن مجوز و کارت بازی بازیکنان این تیم، یکی از ۲ سهمیه استان را از این لیگ کنار گذاشته خواهد شد.

دیروز و بعد از عدم حضور تیم شهرداری ارومیه در مشهد و در دیدار هفته نخست لیگ دسته دوم، مسئولین باشگاه دیر رسیدن به فرودگاه تبریز را عامل اصلی حضور نیافتن اعلام کردند درحالی که سرپرست تیم عدم تسویه بدهی و صادرنشدن کارت بازی این تیم را دلیل این مسئله عنوان کرد.
بهادری با اعلام این مطلب افزود: فدراسیون فوتبال با تعاملی که با مسئولین تیم شهرداری داشته، در نهایت مبلغ بدهی این تیم را کاهش و تنها بابت بدهی های چند فصل حضور این تیم، مبلغ یکصد میلیون تومان را درخواست کرده که در صورت عدم تسویه این بدهی طی ۵ روز آینده، این تیم را از لیگ کنار گذاشته طبق قوانین شهرداری ارومیه به لیگ استانی تنزل خواهد کرد.

بایرامی سرمربی تیم شهرداری هم عدم تسویه بدهی و دیر رسیدن به تبریز را دلایل اصلی حاضر نشدن در مقابل پرسپولیس مشهد عنوان و گفته است: از سال ۹۲ که تیم شهرداری ارومیه در مسابقات دسته دوم تیمداری کرده است حق شرکت در مسابقات را پرداخت نکرده بودند تا اینکه امسال فدراسیون به این دلیل کارت بازی بازیکنان را صادر نکرده است ولی با این حال با توجه به فرصت ۵ روزه فدراسیون باید هزینه های مربوطه را پرداخت کنیم تا کارت های بازیکنان برای بازی هفته دوم صادر شود.

هم اکنون مدیریت باشگاه شهرداری بعد از ریخت و پاش های غیر اصولی برای تیم فوتبال و والیبال شهرداری و بحران مالی نهاد شهرداری بدلیل کاهش ساخت و ساز، دچار مشکلات جدی در تیم داری است و بنظر می رسد بزودی منتظر انحلال تیم های ورزشی شهرداری ارومیه باشیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =