مربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پیروزی 2-1 استقلال مقابل گل گهر در جام حذفی،محمد خرمگاه دستیار علیرضا منصوریان به جای او در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

او در ابتدا گفت:« منصوریان چون شرایط خوبی نداشت، عذرخواهی کرد و به نشست خبری نیامد. در مورد بازی باید بگویم اصلاً عادت برای بازی روی چمن مصنوعی را نداشتیم.»

خرمگاه ادامه داد:« هدف ما گل زدن بود که به آن رسیدیم و بعد از آن باید برد را حفظ می‌کردیم، اما گل خوردیم. در ادامه خوشبختانه گل دوم را زدیم. باید از هوادارانمان تشکر ویژه ای داشته باشم که در شرایط سخت ما را حمایت‌ کردند. ما نوید روزهای خوب را به آن ها می‌دهیم. به توانایی بازیکنانمان ایمان داریم و قطعاً به روزهای خوبمان برخواهیم گشت.» 

دستیار منصوریان گفت:« ما تمام تلاشمان را می کنیم که قهرمان جام حذفی شویم و می خواهیم که این اتفاق بیفتد. در این بازی سختی زیادی را تحمل کردیم. قابلیت جام حذفی تحت فشار قرار گرفتن تیم‌های مقابل است و به همین دلیل پیش‌بینی بازی سخت را کرده بودیم.»

خرمگاه در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید برابر پارس جنوبی نیز برنده از زمین مسابقه خارج شوید، گفت:« ما تلاش می کنیم تا برابر پارس جنوبی جم عملکرد خوبی داشته باشیم.»

او همچنین درباره شرایط میزبانی سیرجانی ها بیان داشت: «شرایط ورزشگاه برای همه تیم ها یکسان است. از مهمان نوازی خوبی مردم سیرجان تشکر می کنم. امیدوارم امسال سال خوبی برای این تیم و تماشاگران سیرجانی باشد.»

 

 

254 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =