در جشنواره تابستانی فلایتیو ارزان‌تر از همیشه سفر کنید

تابستان دارد به آخر می‌رسد و هنوز به سفر نرفته‌اید؟ در جشنواره تابستانی فلایتیو از سفر جا نمانید و هتل، بلیط هواپیما و بلیط قطار به مقصد مورد نظرتان را تا 10 درصد کمتر از قیمت واقعی تهیه کنید. فلایتیو سفری ارزانتر از همیشه را در هوای خوب شهریور به شما پیشنهاد می‌کند.



فلایتیو (flightio) همچنین با نمایش پروازها در چند روز قبل و بعد از تاریخ مورد نظرتان به شما این امکان را می‌دهد که با مقایسه پروازهای مختلف مناسب‌ترین پرواز را با بهترین قیمت انتخاب کنید.

اگر هم قصد سفر با تور را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 41501-021 تماس گرفته و همین حالا اطلاعات کامل درباره تور مورد نظرتان را دریافت کنید.

پس همین حالا چمدان‌هایتان را ببندید و تابستانی خاطره‌انگیز را با فلایتیو به پایان برسانید.

با فلایتیو بیشتر آشنا شوید

فلایتیو تنها سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، خرید بلیط قطار، بلیط چارتر و رزرو هتل خارجی با کارت شتاب در کشور بوده که پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته را به هموطنان ارایه می‌دهد. گارانتی بلیط ارزان هواپیما و خرید بلیط چارتر با قیمتی مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که این سامانه را نسبت به سایر سرویس‌ها متمایز نموده است. فلایتیو صد درصد پروازهای خطوط هواپیمایی داخلی و پروازهای خارجی که شامل پرواز چارتر و پرواز سیستمی می‌‍شود را به مشتریان خود ارایه می‌دهد.

همچنین گارانتی پرواز چارتر از خدماتی است که باعث می‌شود کاربران با خیالی آسوده اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند. رزرو بلیط پرواز خارجی از طریق فلایتیو با توجه به اینکه نماینده رسمی کلیه خطوط هواپیمایی بوده فاقد هزینه است و صندلی پرواز شما براساس قوانین ایرلاین از چند ساعت تا چند هفته قابل رزرو شدن است، که یک امکان فوق العاده برای تهیه بلیط هواپیما با قیمت مناسب برای مسافران است.

امکان خرید اینترنتی بلیط قطار مانند بلیط قطار رجا ، قطار فدک و قطار سفیر از دیگر امکانات این سامانه آنلاین رزرو بلیط است. در کنار ارایه خدمات پرواز خارجی و پرواز داخلی، فلایتیو به ارایه تور خارجی و تور داخلی منحصر به فرد مانند: تور سریلانکا، تور دبی، تور مالدیو، تور بالی، تور تایلند، تور مالزی، تور باکو، تور کیش، تور مشهد می‌نماید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705740