۰ نفر
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

نمایش «چه کسی سهراب را کشت؟»؛ بازخوانی معاصری از داستان رستم و سهراب، از عصر امروز در تالار قشقایی روی صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «چه کسی سهراب را کشت؟» به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی از سه‌شنبه 21 شهریور اجرای خود را در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر آغاز کرد.

در این اثر نمایشی که هر روز ساعت 19 با مدت زمان 85 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان روی صحنه می‌رود، بهرام شاه‌محمدلو، رویا افشار، فرید قبادی، سروش طاهری، حسین پورکریمی و آبان حسین‌‌آبادی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در این نمایش، شهرام کرمی همانند سایر آثارش خانواده و روابط میان انسان‌ها را در محوریت کار خود قرار داده است. او نمایشنامه «چه کسی سهراب را کشت؟» را با اقتباس از شاهنامه به نگارش درآورده و به بازخوانی معاصری از داستان رستم و سهراب پرداخته است.

سایر عوامل نمایش «چه کسی سهراب را کشت؟» عبارتند از منوچهر شجاع (طراح صحنه)، پریدخت عابدین‌نژاد (طراح لباس)، ماریا حاجیها (طراح گریم)، رضا خضرایی (طراح نور)، الهه افخمی و ندا قربانیان (گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی)، مازیار تهرانی (طراح پوستر و بروشور)، آریان رضائی (مدیر تبلیغات و روابط عمومی)، محسن کرمانی (عکاس گروه)، سعید الله‌وردی (انتخاب موسیقی)، امیرحسین شفیعی (مدیرتولید) و حسین بنیاد (دستیار مدیر تولید).

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =