۰ نفر
۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

تسنیم نوشت:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون آنها قهرمانان واقعی هستند.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر الاهلی عربستان اظهار داشت: خیلی به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون آنها قهرمانان واقعی هستند و مثل تیم بودند و همه با هم خودشان را حفظ کردند. در این شرایط طبیعی است که پاداش هم می‌رسد. آنها استحقاق این برد را داشتند. شاگردانم آنقدر خوب بازی کردند که حریف تحت تأثیر قرار گرفت. گلی هم که حریف به ثمر رساند روی یک حرکت فردی بود. به‌هر حال بازیکنانم با تمرکز تمام بازی کردند و این در حالی بود که یک بازیکن هم کمتر داشتیم و به نظرم سزاوار این پیروزی بودیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعویض‌هایش در دیدار مقابل الاهلی که نقش مهمی در برد پرسپولیس ایفا کرد، گفت: بازیکنان از همه مهم‌تر هستند و ما اینجا هستیم که به آنها کمک کنیم. با 10 نفره شدن تیم و همچنین شرایط جوی که وجود داشت شرایط کمی از دست‌مان خارج شد. همان‌طور که دیدید بعد از اخراج کامیابی‌نیا تعویض نداشتیم، چون می‌خواستم این تعویض‌ها را برای یک سوم پایانی مسابقه حفظ کنم. ما می‌دانستیم که برخی بازیکنان به لحاظ بدنی تخلیه می‌شوند، به همین خاطر تعویض‌های‌مان را نگه داشتیم. در آن بازی علیپور، مسلمان و احمدزاده چنین شرایطی برای‌شان به وجود آمد و منطقی بود که با دوندگی زیادی که داشتند به لحاظ بدنی تخلیه شوند.
برانکو همچنین خاطر نشان کرد: مهدی طارمی هم به لحاظ تاکتیکی عالی کار کرد و حتی در کنار ربیع‌خواه در پست هافبک دفاعی قرار گرفت و سوما را خنثی می‌کرد. در نیمه دوم هم که شایان مصلح به زمین آمد ما به دنبال استفاده از او برای سرزنی بودیم که توانست یک پنالتی برای پرسپولیس بگیرد و نقش مهمی داشت. در مجموع تیمم برنده شد و من به شاگردانم افتخار می‌کنم.

 

251 41 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =