۰ نفر
۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

باشگاه خبرنگاران به نقل از رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار نوشت: با توجه به نبود مزیت قیمتی و امکان رقابت با رقبا در بازارهای بین المللی، پیش بینی می شود امسال توفیقی در صادرات تخم‌مرغ نداشته باشیم.

کاهش انگیزه صادرات تخم مرغ بدلیل نبود مزیت قیمتیناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش قیمت تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 4 هزار و 200 تومان معادل شانه ای 8 هزار و 400 و دانه ای 288 تومان است.

به گفته وی نرخ منطقی فروش هر عدد تخم‌مرغ در خرده فروشی ها 400 تا 450 تومان است.

نبی پور قیمت تخم مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد: با توجه به افزایش جوجه ریزی و مازاد تولید، احتمال کاهش  مجدد قیمت به کمتر از 4 هزار تومان درب مرغداری وجود دارد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار با بیان اینکه صادرات تخم مرغ در عمل متوقف است، افزود: از ابتدای سال 3 هزارتن تخم مرغ به بازارهای هدف صادر شده است.

وی در خاتمه یادآور شد: با توجه به نبود مزیت قیمتی و امکان رقابت با رقبا در بازارهای بین المللی، پیش بینی می شود که امسال توفیقی در صادرات نداشته باشیم.

 

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =