ایسنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: یک عده شب تا صبح منتظرند که درهای آمریکا چه زمانی باز می شود. حال آن که چهل سال است مشخص شده آسمان آمریکا بارشی برای ما ندارد و اگر داشت برای نوکرهای خودشان یعنی شاهان گذاشته می‌داشت.

محسن رضایی گفت: مکتب مقاومت مردم ایران در سطح جهانی  به پدیده ای الهام بخش و  رو به گسترش تبدیل  شده است. تا چند سال پیش، کمتر کسی از ابعاد و اهمیت واقعه اربعین مطلع بود ؛ حال آن که امروز با راهپیمایی عظیم و بیست و چند میلیون نفری اربعین، جهان به عمق راهبردی این مناسبت و مناسک ارزشمند آن  پی برده است. امروز نگاه جهانیان به سمت ائمه( ع)  و معارف آنها جلب شده و در این سالها و با  حماسه آفرینی  مدافعان حرم، همه  جهان با نام پر عظمت حضرت زینب(س) آشناست.

اهم صحبت های او از این قرار است:

*متحد شدن امریکا و متحدانش علیه ایران و شکست های مکرر آمریکا در برابر کشورمان به رمز و رازی جهانی تبدیل شده است.

* اخیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند که رخدادهای تاریخی دهه شصت را برای جوان ها بازگو کنید. اولین سر بریدن ها  که امروز به عنوان جنایت داعش نسبت به  شهید حججی شناخته می شود، جنایتی است که پیش از این در سال ۵۸ در پاوه رخ داد و  ضدانقلاب سر حدود ۱۲ پاسدار را برید.

*ملت ما در برابر همه  توطئه های آمریکا در دهه شصت ایستاد و شکست را به آمریکا تحمیل کرد و این حادثه ای غیرعادی، اما ارادی است.

*با جانبازی ملت و هدایت حکیمانه امام انقلاب، توطئه‌های مختلف دشمن خنثی  و راه جنگ، کودتا،  ترور، انفجار و حرکتهای تروریستی بسته شد.

*اقتدار ملت ما در این مسیر ۴۰ ساله باعث وحشت آمریکا و هم پیمانانش شده است.  ایجاد داعش برای مهار این حرکت بزرگ تمدنی ملت ایران است؛ به خصوص که این نبرد،  یک جنگ تمدنی است .

*  این یک پرسش اساسی است که ما  چطور موشک هایی با این دقت را درست کردیم اما خودروسازی ما پس از شصت سال این گونه عقب ایستاده است.

* یک عده شب تا صبح منتظرند که درهای آمریکا چه زمانی باز می شود!  حال آن که چهل سال است مشخص شده آسمان آمریکا بارشی برای ما ندارد و اگر داشت برای نوکرهای خودشان یعنی شاهان گذاشته می‌داشت.

*ما کی و کجا در ۳۰۰ سال گذشته چنین اقتداری داشتیم؟  ما اقتدار موشکی  موجود یعنی ساخت موشک دقیق با برد ۲۰۰۰ کیلومتر را می‌توانیم در همه حوزه های اقتصادی، کشاورزی،  صنعت و فناوری غیرنظامی هم داشته باشیم.

* همان گونه که آمریکا را در دمشق و حلب و دیگر نقاط شکست دادیم، باید آن را در جبهه های اقتصاد مقاومتی یعنی  کشاورزی، صنعت و بازرگانی خودمان هم شکست دهیم.

* مساجد باید کانون هم اندیشی و مشارکت در جبهه اقتصاد مقاومتی باشند، با  احساس مسؤولیت وارد این حوزه شوند تا امریکا را در این بخش هم شکست دهند و شکوفایی  و عدالت اقتصادی را رقم بزنند. 

 

29216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =