تسنیم نوشت: با پایان پذیرفتن فرصت تبلیغات در منطقه ۱۲۰ لاهور و حضور نیروهای تامین امنیت ارتش، فردا جایگزین نواز شریف در پارلمان پاکستان مشخص خواهد شد.

به گزارش اکسپرس نیوز با پایان پذیرفتن فرصت تبیلغات برای کاندیداها در انتخابات تعیین جایگزین نواز شریف در پارلمان پاکستان، با حضور گسترده تیمهای تامین امنیت ارتش این کشور فردا انتخابات برگزار خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی است در این دوره انتخابات 44 نامزد وجود دارند ولی رقابت اصلی بین کلثوم نواز همسر نواز شریف و دکتر یاسیمین راشد نامزد حزب تحریک انصاف و فیصل میر نامزد حزب مردم خواهد بود.

تاکنون 350 هزار تعرفه انتخاباتی تحت نظر نیروهای ارتش به مراکز رای‌گیری انتقال داده شده است و از صبح فردا مردم می‌توانند برای رای‌گیری به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

حضور نیروهای ارتش با درخواست رسمی احزاب پارلمان صورت می‌گیرد تا در انتخابات تقلب صورت نگرفته و اعتراضاتی در پی نداشته باشد.

در منطقه 120 لاهور 220 مرکز رای‌گیری وجود دارد و 321 هزار و 633 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

مریم نواز که به نمایندگی از مادرش کلثوم نواز کمپین انتخاباتی را مدیریت می‌کرد اعلام کرده است که شمارش آرا اثبات خواهد کرد که رای دادگاه عالی پاکستان در رد صلاحیت نواز شریف سخن مردم نبوده است.

یاسمین راشد نماینده تحریک انصاف نیز بیان کرد: با رد شدن درخواست تجدید نظر نواز شریف از سوی دادگاه عالی پاکستان در حقیقت او دوبار رد صلاحیت شد.

در روزهای اخیر مشخص شد کلثوم نواز همسر نخست‌وزیر سابق پاکستان به سرطان حنجره مبتلا شده و به همین علت دوبار در لندن مورد عمل جراحی قرار گرفت.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =