تندیس فرشته نگهبان، پنجشنبه سی‌ام شهریور با حضور خانواده آتش‌نشانان پلاسکو و جمعی از آتش‌نشانان و مدیران شهری در پردیس چارسو رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هدف از ساخت و نصب تندیس فرشته نگهبان، یادآوری حماسه آتش‌نشانان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و ادای احترام به قهرمانان کشور است.

فرشته نگهبان عنوان این تندیس است که ارتفاع آن سه متر و از مواد قابل بازیافت با طراحی مریم کی‌بخت و اجرای هما ساداتیان و توسط گروه تصویرگران هنر موگه ساخته شده است.

قرار است پنجشنبه 30 شهریور، ساعت 19:30، این اثر در لابی فرهنگی سینماهای مجموعه پردیس چارسو جانمایی و از این تندیس طی مراسمی پرده‌برداری شود. حضور در این برنامه که با حمایت مجموعه چارسو برگزار می‌شود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

مجموعه چارسو در خیابان جمهوری تقاطع خیابان حافظ واقع شده است.

گروه تصویرگران هنر موگه در سال 1393 با حمایت از امید عباسی آتش‌نشان فداکار اقدام به راه‌اندازی کمپینی جهانی کرد که طی آن آتش‌نشانان 16 شهر جهان از این آتشنشان و فرشته نگهبان حمایت کردند. همچنین این گروه نمایشگاهی با حضور آثاری از هنرمندان داخلی و خارجی با نام امید و موضوع جانفشانی آتش‌نشانان فداکار را در گالری ایده برگزار کرد.

 

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =